M'he despistat!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1549
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

M'he despistat!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. gen. 28, 2018 10:15 pm

Bones!
Creo aquest post, tipus "No suporto..." per a desfogar-nos una estoneta, riure una mica i pensar que si no som les úniques a qui passa doncs compartit està millor.
Es tracta d'explicar aquells "despistes" que heu tingut a casa, a la feina, no despistes tipus m'he deixat les claus, sinó d'aquells que penses que quan no eres mare i tenies el cap més centrat no et passaven.
Començo amb dues, la segona m'ha passat avui al matí i per això he decidit obrir el post.

- Netejar-me el cabell sense xampú.
Doncs diria que em va passar l'any passat, no recordo ben bé: Em dutxo el cos, tata ta, ma fill comença a fer una xorrada, jo continuo, passo l'aigua, m'eixugo el cos, el cabell... i penso... ostres, ja em torna a anar malament el xampú (hi ha tipus de xampú que no puc utilitzar perquè em deixen el cabell o com si tingués caspa, o molt ressec...). Però res, jo em vesteixo i estic per ma fill, el porto a l'escoleta... A mig matí penso que no m'he eixugat bé el cabell, el noto estrany... i torno i mentre em passo els dits amb l'assecador obert... tatxan! em ve al cap el que no m'he posat ni gota de xampú, però que l'aigua ha anat, és a dir, que només me l'he mullat i l'únic que he fet ha estat generar més sensació de greix.... :-o00m :-o00m :-o00m

- Rentar les tovalloles... sense les tovalloles.
Com us deia, això m'ha passat avui al matí. He posat la rentadora: primer el detergent al fons de la rentadora, sense cubeta, com em van recomanar quan vaig comprar l'any passat la rentadora que tinc ara. Pam, pam, poso el suavitzant, poquet perquè són tovalloles... programa de 3/5 d'hora, pip, 800 revolucions, pip, engego. Me'n vaig a planxar, a posar suero a l'Isaac perquè "ajudava" a son pare a fer el dinar i li picaven els ulls per la ceba, endreço menjador, trec pols... i quan sento el pip pip pip de la rentadora hi vaig. Obro la porta i penso: "ostres, avui les tovalloles han quedat molt enganxades al tambor..." vaig girant, giro un parell de cops... no hi havia les tovalloles! xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

Apa, expliqueu-me'n alguna ;-)))

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegim El fil de plata de Lluís Anton Baulenas. T'apuntes?
crunchi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 994
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: M'he despistat!

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 29, 2018 3:15 pm

Jajajjajajjaja ostres Anna Maria, deu ni do!!!

Doncs jo sóc bastaaaaant despistada, però ara mateix, crec que de moment sent mare no he comès cap dspiste aixi greu. Toco fusta!!! xx:-D
Si se m'ocurreix alguna em passo x aqui!!! :ok:
Imatge
Sumsi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dc. gen. 31, 2018 8:36 pm

Jajaja sííí

Guardar la llet dins l'armari!!. Mai ho havia fet fins ara jajaja

Sortir en pijama a comprar jajajaja això no és de despiste és per mandra. Posar-me una xaqueta llarga i unes botes i baixar un moment al super de casa jajaja
Imatge
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 01, 2018 4:43 am

Sumsi ha escrit:Jajaja sííí

Guardar la llet dins l'armari!!. Mai ho havia fet fins ara jajaja

Sortir en pijama a comprar jajajaja això no és de despiste és per mandra. Posar-me una xaqueta llarga i unes botes i baixar un moment al super de casa jajaja

jjajaaj ara a l'hivern va molt bé l'anorac. Jo ho he fet amb la roba de casa (sempre em canvio i porto roba vella)
Imatge
Imatge
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegim El fil de plata de Lluís Anton Baulenas. T'apuntes?
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

EntradaAutor: RapaNui » dg. feb. 04, 2018 8:55 pm

Jo també he guardat la llet dins l’armari... xx:-D

La meva més grossa va ser llençar la roba bruta a la galleda de la brossa i ficar el bolquer a la rentadora. Em vaig adonar de l’error estenent la roba “neta”...
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dl. feb. 05, 2018 2:42 am

RapaNui ha escrit:Jo també he guardat la llet dins l’armari... xx:-D

La meva més grossa va ser llençar la roba bruta a la galleda de la brossa i ficar el bolquer a la rentadora. Em vaig adonar de l’error estenent la roba “neta”...

Ostres! És ben bé que fem una cosa pensant en la següent i el cap no dona per més.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Dawn18
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 6:35 pm

EntradaAutor: Dawn18 » dg. feb. 11, 2018 3:35 pm

Hola!
Em sembla que tothom en té moltes d'aquestes :-D
Jo deixo la meva filla amb l'avia abans d'anar a treballar, i qudem al carrer perquè així ja no em cal ni baixar del cotxe, ja sabeu com són els matins i sovint a mi em vé d'un minut per no perdre el tren.... un dia que anàvem tard vaig passar per davant del punt de trobada a tota velocitat oblidant-me completment de la nena al seient de darrera. Al cap d'un minut ja vaig reaccionar i vam tornar rnrera però haurieu vist la cara de l'àvia..........
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 874
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dg. feb. 11, 2018 7:53 pm

:-D :-D :-D

Jo ara no recordo cap despiste, tot i que n'he tingut, sóc molt desastre! :-o00m

El que sí recordo són les coses estranyes que m'apareixen al bolso des que tinc un fill. Un mòbil de joguina, el comandament de la tv, el de la Wii, cremes, ninos... des de molt petit, en quant em despisto m'ho fica! Un dia a la feina vaig ficar la mà al bolso per treure el mòbil i vaig treure el seu de joguina :-D
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 11, 2018 9:15 pm

Dawn18 ha escrit:Hola!
Em sembla que tothom en té moltes d'aquestes :-D
Jo deixo la meva filla amb l'avia abans d'anar a treballar, i qudem al carrer perquè així ja no em cal ni baixar del cotxe, ja sabeu com són els matins i sovint a mi em vé d'un minut per no perdre el tren.... un dia que anàvem tard vaig passar per davant del punt de trobada a tota velocitat oblidant-me completment de la nena al seient de darrera. Al cap d'un minut ja vaig reaccionar i vam tornar rnrera però haurieu vist la cara de l'àvia..........

jajajaj sí, lo més divertit la cara de l'àvia :miko: i és que a vegades és això, jo amb despistes i veig que la gent sembla que no li passi res, que tot ho faci bé.
Imatge
Imatge
Imatge

Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 11, 2018 9:19 pm

jaruma ha escrit::-D :-D :-D

Jo ara no recordo cap despiste, tot i que n'he tingut, sóc molt desastre! :-o00m

El que sí recordo són les coses estranyes que m'apareixen al bolso des que tinc un fill. Un mòbil de joguina, el comandament de la tv, el de la Wii, cremes, ninos... des de molt petit, en quant em despisto m'ho fica! Un dia a la feina vaig ficar la mà al bolso per treure el mòbil i vaig treure el seu de joguina :-D

neu:-D neu:-D bé però, te'n vas adonar de seguida? ho dic perquè jo amb les tovalloles, vaig donar uns quants tombs al bombo, quan estava clar que no hi eren (i a més estaven penjades al costat, les hi poso quan no les rento de seguida i quan les treus del lavabo pot ser que estiguin humides) :-o00m :-o00m :-o00m

aix, de fet em relaxeu una mica, tot i que sé que no sóc l'única a vegades costa...
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: