Consells - escup la medicació

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Consells - escup la medicació

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 23, 2018 1:14 pm

Hola,

El.meu fill de 3 anys i mig té una infecció a causa d'un virus, i la laringe inflamada, tos etc. Està fet un cromo :-(

Ens han receptat Estilsona, antibiòtic i ventolín. Aquest últim el fa bé, cap problema, però tant l'estilsona com l'antibiòtic els escup, vomita, es posa com la nena de l'exorcista. I estic molt preocupada, perquè no sé quines opcions hi ha. Poden injectar-li a l'ambulatori? O hi ha alguna manera d'aconseguir que s'ho prenguin, algun mètode? Em fa pànic que la cosa es compliqui només per la tossuderia de no voler els medicaments!

Qualsevol consell serà benvingut, gràcies per endavant!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Consells - escup la medicació

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 23, 2018 3:28 pm

Bones guapa!
Realment hi ha medicaments que tenen un mal gust de nassos, suposo jo que no ho poden millorar a l'hora de fer la composició. A mi em passa amb l'espidifen, tot i que ara prenc l'albaricoque que encara encara, t'he un gust bastant asqueroset. Però clar, jo sóc adulta i amb els nens és pitjor quan no els hi agrada un medicament.
jo amb l'Isaac de moment només m'ho he trobat amb el paracetamol en líquid (apiretal) des de que era ben petit perquè ja el primer cop que li vaig donar ell ho intentava però li feia ascos, li venien unes nàusees i tal. Jo ho vaig poder canviar per supositoris (febrectal lactantes). No sé si existeixen aquests medicaments que dius tu en format supositori, ho podries preguntar a la farmàcia a veure que et diuen, potser la marca que t'han receptat no però potser hi ha una altra marca amb el mateix component antibiòtic.
D'altra banda, jo recordo de petita que no suportava el gust del Frenadol (el complex, el de tota la vida dels sobrets). Ma mare afegia una cullerada de sucre a l'aigua del medicament, al meu gust millorava molt! També ho podries provar de barrejar amb algun iogurt o flam que li agradi.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Consells - escup la medicació

EntradaAutor: Rossinyola » dv. feb. 23, 2018 6:43 pm

Hola guapa, quin mal tràngol. Pots preguntar si algun el fan en forma de supositori, tb ho passen malament però almenys saps que es pren el que li toca. Nosaltres ho vam fer així amb l'apiretal que no hi havia manera, ara bé no sé si el que ell necessita ho trobaràs en aquest format. Si no punxat clar. Una abraçada i molts ànims
Imatge

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Consells - escup la medicació

EntradaAutor: neuetes » dv. feb. 23, 2018 8:39 pm

L'estilsona té molt mal gust, però molt.

Jo també tenia nenes rebels quan prenien medicaments, sobretot la gran que de petita m'ho vomitava tot.
En aquella època el pediatra em va aconsellar varies coses:
-posar l'antibiòtic a la nevera, fresquet baixa millor.
-barrejar-ho amb suc o llet, sobretot has de ser molt escrupulosa amb les dosis i assegurar-te que s'ho veu tot. Per això jo posava la dosi que li tocava a un got, posava dos o tres gotetes de suc o llet i li feia prendre tot (millor amb xeringa). De fer, les penicilines (amoxicilina per exemple), s'absorveixen millor amb aliments.
-prendre la medicina i al radera aigua fresqueta (o suc o llet), perquè els hi marxi el regust.
-no donar les medicacions seguides, esperar almenys mitja hora o una hora entre una i l'altra. Passat aquest temps, el cos ja l'ha absorvit i ja treballa (ho vaig saber després de varies trucades al 061 preguntant si havia o no donar una altra dosi després que m'ho hagués vomitat tot).

Totes aquestes les vaig provar i em van anar bé, un dia funcionava una o l'altra.

Per sort, aquesta fase a nosaltres ja l'han passat i ara les medicacions les prenen bé.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells - escup la medicació

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 23, 2018 9:37 pm

Gràcies per les idees, a totes!

El problema principal és que, des que va provar l'estilsona en una altra ocasió, té com fòbia a prendre medicaments. Només accepta bé el Dalsy. I és un nen molt raonable, que li pots explicar les coses i s'esforça per ser valent i fer-ho bé, com amb les vacunes. Però això és superior a ell. Avui al vespre, després de barallat-nos per aconseguir que li entrés una mica d'antibiòtic (que ha escupit), m'ha abraçat plorant i ha començat "perdona'm! Perdona'm!". Una llàstima m'ha fet! :-(

No sé què fer. Demà provaré a barrejar-li l'antibiòtic amb gelat, però si li dic no el voldrà, i si no li dic ho notarà de seguida, crec. L'Estilsona és indissimulable, he fet proves...

De moment avui no ha tingut febre, però encara que millori, sense prendre les medicines no em quedo tranquil.la :-( I he mirat a internet i ni una ni l'altra la fan en supositori.

En fi, a veure si demà ho aconsegueixo. Encara que sigui només l'antibiòtic!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::