roba lactància econòmica?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

roba lactància econòmica?

EntradaAutor: samsung » dt. juny 05, 2018 3:10 pm

Hola marones!
alguna em sabria dir on comprar roba de lactància (màniga llarga) però sense deixar-s'hi el sou?
He estat mirant algunes marques especialitzades en lactància a internet però cada peça val una pasta.....
Amb la primera filla vaig tirar anant amb tirant i camises però vaig patir fred. Aquesta vegada vull samarretes o jerseis que m'abriguin.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: roba lactància econòmica?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. juny 05, 2018 11:17 pm

Hola!

La meva primera filla va nèixer a l'estiu així que no vaig tenir problema. La segona ha nascut enmig de les festes de Nadal, així que a plé hivern. Doncs jo no he comprat ni una peça de roba de lactància tampoc... Unicament els sostenidors (de woman secret i de kiabi). Simplement aquest hivern he evitat els colls alts. Per la resta un jersei normal i corrent i per donar pit me l'aixecava una mica. Si és molt estret potser ensenyaràs un tros d'esquena però dins de casa no em molestava i fóra es sol portar jaqueta que ja et tapa.

No sé com ho fan la resta però jo tenia clar que passava de comprar roba que no pogués aprofitar més endavant.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: roba lactància econòmica?

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 05, 2018 11:33 pm

Hola!!

Jo coincideixo amb Jomateixa... tinc 3 sostens de lactancia del H&M i res més. No m'he comprat res especific d lactancia, pq posen uns preus desorbitats per unes peces que utilitzaras qui sap quant de temps....que poder ara penses que faras LM i dsprés ho deixies correr i t'has deixat la pasta en aquella roba, saps? O et vompres roba de molt abric i dsprés no fa tant de fred, per exemple.

Jo vaig tenir el meu peque a l'estiu, i cap problema amb la roba, em baixava els tirants de la samarreta i ja esta. I a l'hivern m'he apanyat portant una samarreta de tirants a sota dels jersei o samarreta d m.llarga, que me la pujava per dalt (que tingués tirants molt llargs, clar) o per baix, segons veiés. També em vaig comprar uns clips a la merceria per adaptar-me una samarreta de tirants per poder treure el tirant sense haver de baixar-me la samarreta (IMITANT el model d ls samarretes d lactancia d tirants del H&M, per entendre'ns), pero res, vaig acabar aixecant-me la samarreta i au.

Tema vestits, casualitats de la vida, en tenia molts que s'obren per la zona dels pits (el tipic que porta una cremallera a la zona dels pits) i els he pogut aprofitar. Els que eren tancats doncs res, guardats a l'armari.

Una altra idea és q pots posar-te samarreta m. Llarga i a sobre la jaqueta de punt, et puges la samarreta i la jaqueta ja et cobreix l'esquena. És el que he fet jo.

No sé, jo tb pensava que seria més dificil i no ha sigut aixi. M'he anat adaptant amb el que tenia i no he necessitat comprar res especific (per desgracia dels fabricants d'aquestes peces de roba jejeje). No he passat fred ni ha sigut cap maldecap. També és cert q a mi mha pillat el hivern quan el nen ja tenia 4 o 5 mesos, que mamen molt mes rapid q un recent nascut, clar.

Així que a males, jo et recomano H&M. Les samarretes q et dic del H&M, venen packs de 2 que valen uns 25euros si mal no recordo, i poder amb aixo ja faras. Et poses el jersei a sobre i llestos. És el que van fer les mes amigues... Sincerament conec poca gent que s'hagi comprat roba especifica de LM....

Molta sort!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: roba lactància econòmica?

EntradaAutor: samsung » dc. juny 06, 2018 5:17 am

Gràcies noies,
Esperaré a que canviïn aparador i faré una passada per h&m i similar a veure què hi trobo.
La veritat és que on vivim estem sota 0 a l'hivern i alletar fora de casa amb roba normal (com vaig fer amb la primera) no m'era massa còmode (dins de casa rai però fora vaig passar fred)
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: roba lactància econòmica?

EntradaAutor: Mara17 » dc. juny 06, 2018 9:14 am

Jo de lactància només tinc les samarretes de l'HM de tirants! Imprescindibles per a mi sobretot a l'hivern per no passar fred! Han estat la clau! Tinc alguna cosa de lactància que m'han regalat, però la veritat, amb peces de roba normals "adequades" he anat més bé i tot.

Els sostenidors de lactància sempre m'han semblat un rotllo (crec que no n'he ensepegat cap que vagi bé). A una botiga que es diu Hunkemoller vaig trobar uns sostenidors-top d'aquests estil esport i la veritat és que hi vaig de conya. Tenen un foradet al costat en què hi posen una espumeta (t'hi pots posar discs de lactància, si ho necessites) i són molt còmodes. Jo ara no en faig servir d'altres (tret de quan en porto sense tirants). Així que la lactància m'ha servit per deixar els aros, i n'estic encantada.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::