Embaràs quan t'acaben de promocionar a la feina

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Miri27
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Embaràs quan t'acaben de promocionar a la feina

EntradaAutor: Miri27 » dg. set. 30, 2018 12:19 am

Hola,

Primer cop que escric, pero necessito coneixer la vostra opinió, com més opinions, millor!
Us explico: sóc mare d'un nen de gairebé 3 anys, i aquest estiu vam decidir anar a pel germanet/a. Em vaig quedar a la primera, super cuntenta perque tinc 40 anys, però a les 8 setmanes el vaig perdre. Això va ser a l'agost, estant de vacances. Em recupero física i anímicament, amb moltes ganes de tornar-ho a intentar. M'he d'esperar dos mesos, cap problema! Ens hi posarem desseguida que poguem! Però al setembre, quan torno a la feina, el meu jefe em comunica que marxa i.... jo sóc la proposada per substituirlo. Després de 7 anys de trballar dur, en una feina que m'agrada, em proposen un càrrec que no puc dir que no. I accepto.
I la meva pregunta: que faig? La meva idea és seguir buscat embaràs a la que pugui... però clar, els dubtes hi son.... crec que necessito llegir opinions, per reforçar la meva idea...
Què en penseu??? Mil gràcies per les vostres aportacions i punts de vista!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1021
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Embaràs quan t'acaben de promocionar a la feina

EntradaAutor: crunchi » dg. set. 30, 2018 9:18 pm

Hola,

Jo crec que a la vida tot depèn de les prioritats que una tingui. Però si jo fos tu, amb la teva edat, seguiria buscant embaràs, no ho postposaria pas. Estar embarassada no té perque voler dir deixar la feina en breus (no sé quina feina tens), i sóc de les que pensa que primer som persones i després treballadors i que per això tenim drets i hi ha la baixa de maternitat (que per cert, es un trunyo) i tot això. Que els fills son per tota la vida i la feina no. Però ja t'ho dic, tot això és molt personal i depen de moltes coses i tal... xo jo penso així. :-()-)
Imatge
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » dl. oct. 01, 2018 7:36 am

Moltíssimes gràcies!!! Tens raó en tot el que dius. I jo penso també com tu. Sembla que de vegades cal que t'ho digui algú aliè per adonar-te'n de com són les coses. La vida sempre el primer...
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dt. oct. 02, 2018 2:19 pm

Hola,

a mi em va passar una cosa similar, estàvem ja a punt de buscar l'embaràs i em van proposar un ascens. Vam parlar-ho molt i ens vam dir que no sabíem quan temps costaria l'embaràs, que mai se sap, i mentrestant ja podia exercir la nova funció a la feina. També tens dret a quedar-te embarassada en una nova posició, carai.

A nosaltres ens va anar bé així i ho tornaria a fer així. Val a dir que "murphy" va fer de les seves i vam quedar molt abans del que crèiem, però no em va importar gens, a les 12 setmanes ho vaig dir a la feina i s'ho van prendre bé. Però si s'ho arriben a prendre malament, problema d'ells, jo vaig ser molt feliç durant l'embaràs.

Jo, i dic jo, no conec les teves circumstàncies i des de fora tot es veu molt més fàcil que quan estàs dins, buscaria l'embaràs quan pogués i ja es veuria què passa quan et quedessis.

Ànims Miri27!
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

EntradaAutor: Sunyer » dt. oct. 02, 2018 3:50 pm

Doncs sincerament el normal seria poder-ho dir a la feina i que no afectés en res a la teva promoció laboral. Si promociones és per la bona feina que fas, no pas per treballar malament. Per tant, que tinguis un fill forma part de la teva vida privada. Si volem normalitzar aquesta situació crec que cal parlar obertament.
Per una banda l'empresa amb un bon comportament vers a tu farà que siguis una professional més satisfeta amb la seva empresa i per tant el teu rendiment serà millor en un bon ambient.
Ningú millor que tu sap la política de la teva empresa i com afronta situacions similars.
El ser pares és una alegria i hauria de ser així en tots els àmbits de la vida.
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » dt. oct. 02, 2018 11:07 pm

Super agraïda per les vostres respostes. És cert, ho hem de normalitzar, tenir un fill no ha de ser incompatible amb la feina, sigui quin sigui el nivell. I hem de predicar amb l'exemple. A més és un període molt curt comparat amb els anys que porto a l'empresa ( i els que em queden...espero!)
Gràcies i espero compartir aviat les bones notícies!
Petons!!!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: