S.O.S. Edat adequada dels fills per dir Bye bye al whatsapp de pares

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
aiguablava
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

S.O.S. Edat adequada dels fills per dir Bye bye al whatsapp de pares

EntradaAutor: aiguablava » dv. oct. 12, 2018 7:00 am

Tema whatsapp de pares.
Comença el teu fill o filla al cole i al poc, whatsapp, amb les seves coses bones i dolentes.

No sé vosaltres però dels molts grups que tinc és l'únic en el que no coneixem a la gent. Sí de "hola", "adéu", "quin cap de setmana tan maco que se'ns presenta" i poc més. A... i d'anar a algun aniversari. de fet parlant amb amics, els whatsapp a preescolar semblen un grup de gestió d 'aniversaris. A la resta de grups (feina, família, veïns...) ens coneixem, però en aquests...

No ens hi sentim còmodes tot i que en persona les famílies ens semblen molt maques, però al whatsapp després de tres anys no ens hi acostumem de cap manera. No sabem lligar cares de la sortida de l'escola amb gent del whatsapp i sembla que hagis d'anar amb peus de plom per a tot, veus gent que salta al més mínim, fa quasi "por". També hi ha pares que queden per fer sopars entre ells, nosaltres només hi som pels nens.

Per la gent que teniu fills ja de primària grandets: Quan pot ser convenient dir "adéu"? La comunicació la tinc molt clara: si tinc dubtes de l'escola o del meu fill, envio un email a l'escola o al tutor, no ho pregunto als pares.

Nosaltres hi estem pel tema aniversaris, o sigui, per gestionar l'anada a aniversaris del nen. De moment els nens fan aniversaris oberts a tothom i com que són petits, enlloc de fer el típic d'abans de repartir invitacions als amics i a casa respondre si anar-hi o no, els pares ho anuncien per whatsapp i la gent diu si li va bé anar-hi, o no.

A quina edat els nens solen gestionar-se solets aquest tema dels aniversaris? Als 7, 8...? No crec que indefinidament convidin a tota la classe...

Alguns heu sortit dels whatsapp de pares? Quan heu fet el pas?

Gràcies! A veure si superem aviat aquesta part dura de l'escolarització dels nens...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5534
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: S.O.S. Edat adequada dels fills per dir Bye bye al whatsapp de pares

EntradaAutor: neuetes » dg. oct. 14, 2018 7:25 pm

Jo no tinc grups de pares de les classes de les meves filles. Cap de les 2. Hi vaig estar en un de la petita quan va començar P3, però per llegir tonteries... vaig marxar-ne al cap de pocs mesos i tant tranquils. Puc caure malament per fer això? si, però què hi farem! No tinc perquè ser amiga dels pares de les amigues de les meves filles. Ja fa molt temps que vaig superar la fase de "què diran?", tiro pel dret i si no agrada, mala sort.

Pel tema aniversaris, si les nenes hi estan invitades, la mare del nen que fa l'aniversari ja m'ho diu per privat.
I per suposat, si hi ha algún problema, l'escola ja es posarà en contacte amb nosaltres o al revés.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dg. oct. 14, 2018 8:38 pm

Hola,
Jo crec que si no hi esteu a gust pots marxar quan vulguis, si tens relació amb els pares (si els portes o reculls de l’escola) ja t’ho faran saber el tema aniversaris.
Generalment si l’escola és de més d’una línea i en arribar a la primària els barregen, els aniversaris ja no són de tota la classe, perquè els nens ja tenen amics a les altres classes i acostumen a invitar als més amiguets (almenys a la nostra escola).
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5336
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 06, 2018 12:24 pm

Hola!!
Crec que depèn molt de la relació que hi hagi entre els pares. En el meu cas, tenim grup de pares de 1er i de 4rt; ens coneixem tots (vivim a un poble) i hi ha bon rotllo. Normalment, no hi ha gaire moviment, només quen hi ha algun dubte o té alguna pregunta o informació descatable per tots.

Pel que fa a les festes d'aniversari, no en parlem en aquests grups, sinó que el pare/mare organitzador de la festa crea un grup d'aniversari i hi convida a les famílies que vol. Un cop acabada la festa, sortim tots del grup.

En el teu cas, pel que comentes, si no coneixeu gaire als pares i, a sobre, creus que pot ser conflictiu, jo marxaria, sense cap problema.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: