Visió d'una pediatra

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
pediatriaresponsable
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 9:12 am

Visió d'una pediatra

EntradaAutor: pediatriaresponsable » dg. oct. 14, 2018 9:54 am

..
pediatriaresponsable l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 15, 2018 6:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Visió d'una pediatra

EntradaAutor: VespresVerds » dg. oct. 14, 2018 6:55 pm

>.-<:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Visió d'una pediatra

EntradaAutor: Vannion » dl. oct. 15, 2018 9:52 am

Em sembla perfecte aquest missatge, i crec que s'hauria de fer extensiu :)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Visió d'una pediatra

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 15, 2018 3:26 pm

Em sembla molt comprensible el que dius i entenc les teves queixes, doncs imagino que us debeu trobar de tot, i que com no, els que treballem de cara al públic (m'incloc) en podriem escriure de tot amb el que veiem, un llibre molt llarg. Però també val a dir que el sistema de seguretat societat que tenim, especialment en el camp de la pediatria, deixa una mica a desitjar. Si no tens mutua, com és el meu/nostre cas, les visites amb el pediatra les tens en contades ocasions. El meu nen té 15 mesos i diria que el pediatra l'ha vist 3 o 4 cops com a molt. I si et dic que per motius de baixes o vacances o el que sigui (d'ells eh?), l'han atès 3 pediatres diferents en les revisions que li tocaven, ja pots entendre que relació de confiança 0, coneixement del meu fill 0. Vaja,que la teoria tots ens la sabem però la practica és la que es, i imagino que et trobes amb el que et trobes segons les circumstàncies de cadascú. Tinc molta sort i mai he hagut d'anar al hospital d'urgències (toco fusta) però ja et dic que si algun cop m'hi toca anar, no hi aniré per gust. No sóc de les que va a urgències per un refredat, pq se m'entengui. Però si després d'esperar 9 hores (com el cas d'una amiga meva, que la nena estava a no sé quan de febre i van anar d'urgències) si en aquell moment de la visita, després d'esperar el que m'hagi tocat esperar, si tinc una pregunta aprofitaré el moment, pq ja veus, els moments amb el pediatra escassegen bastant. Obviament per mi el sentit comú és el que impera, i no vull fer perdre el temps a ningú, però hi ha coses que tu dius que no tenen perque ser. Jo per exemple no sé quan pesa exactament el meu fill, pq el van pesar a la revisió dels 12 mesos, i als 15 mesos et trobes que només li posen vacunes, però ni se'l miren. Sóc una "desconsiderada" per no saber el pes exacte, perque no el porto a pesar, pq el veig bé i no necessito pesar-lo?? En fi....ja se sap que hi ha de tot a la vida del senyor, però tractant amb el públic ja se sap, i si a sobre és amb nens (amb els nostres fills) doncs doble paciencia. Si em diguessis que el sistema és perfecte i tal, doncs no hi hauria lloc per aquestes situacions.... però ja sabem com és la seg.social. I per sort, hi va gent de totes classes, condicions, estudis, etc. Tenim-ho en compte també.

En fi, que està bé saber la visió d'algú que ho viu desde l'altre costat, però també penso que tu veus casos tot el dia, i per nosaltres (pares i mares) és algo fora de lo habitual i no tots sabem moure'ns/comportar-nos/elquesigui el fet d'anar amb el fill malalt a urgencies. Una mica de consideració i paciencia, perque al cap i a la fi parlem de la salut dels nostres fills. :-()-)
Imatge

Imatge
Beamother
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. jul. 28, 2018 7:35 pm

Re: Visió d'una pediatra

EntradaAutor: Beamother » dl. oct. 15, 2018 8:27 pm

Hola,
Entenc perfectament el que dius, i les vegades que anat a urgències, mai me queixat per haverme d,esperar, si més no al contrari,he agraït mil vegades l,atenció rebuda!
Però també vull que entenguis la nostres visió com a pares! I que probablement el problema no és nostre sinò d l,administració que no posa prou recursos.
Al meu poble el pediatre del cap visita al matí, jo treballo matins, per tant impossible anarhi.I també m he trobat vegades que no hi havia hores, i ells mateixos et diuen ves a l,hospital. Si vull que els visiti un pediatre en hores fora horari només tinc dues opcions en tota la provincia, santa caterina o trueta.
Una vegada ja feia més de tres dies que el gran tenia febre, i jo el portava al cap d,urgencies, mai vaig enganxar un pediatre i em deien q no tenia res, el vaig portar dues vegades, l,última em vaig desesperar pq ja feia dies q no menjava res, i vaig trucar un privat , em va visitar urgent i vam acabar al trueta amb una pneumonia de cavall!!A partir de llavors, vaig decidir q sempre el visitaria un pediatre!!!
També a partir d,allò, cada any agafem unes quantes bronquitis, i si puc el porto a privat, però algunes vegades he hagut de recòrrer a urgències. Només necessito que un pediatre l,escolti amb un estetoscopi, i em pauti el ventolin i altres. Segurament, urgències no és el lloc, però on vaig? Hi hauria d,haver alguna opció, no creus? algun cap amb un pediatre 24 hores del dia i 7 dies a la setmana. LLavors no colapsaríem els hospitals.
Les logístiques familiars són molt complicades, i no anem als hospitals per gust, sinò pq entra dies q ja hem de demanar festa pq estan malalts i revisions o altres metges, sens agoten els dies, i d,alguna manera ho hem de fer.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::