Existeix el enamorament infantil?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Luitador_de_la_vida
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dg. des. 23, 2018 1:54 pm

Hola. Aquest tema és un tema misteriós, em refereixo els nens i nenes que es fan petons a la boca i abraçades amb altres nens i nenes, inclús amb gent més adulta, creieu que ell/es ho saben interpretar com nosaltres? Saben lo que fan? S'enamoren igual?
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: VespresVerds » dg. des. 23, 2018 7:26 pm

Crec que imiten comportaments socials. Hi ha infants que els seus pares els fan petons als llavis.

No sé si s'enamoren com nosaltres, però que, a vegades, es fixen o idolatren algú concret (un altre infant), sí que passa.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: charito » dg. des. 23, 2018 7:31 pm

Una cosa es el enamorament entre nens de la mateixa edat, que si existeix, i es natural perque es entre iguals. El que no m'agrada es que menciones inclus amb adults. Un adult mai hauria de fer petons a la boca a un nen, aixo es diu abus infantil, ni mes ni menys. No existeix l'amor entre nens i adults, mai.
Luitador_de_la_vida
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Re: Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dg. des. 23, 2018 8:55 pm

No no, me heu entes malamente, amb adult em refereixo per exemple un nen o nena de 11 anys que es faci un peto a la boca amb un/a adolescent de 14 o 15 anys, que aixo si que passa molt.
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: agunau » dl. des. 24, 2018 7:42 am

jo faig petons a la boca cada dia als meus fills i no abuso pas d'ells, quin comentari més taxatiu!!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Existeix el enamorament infantil?

EntradaAutor: VespresVerds » dl. des. 24, 2018 1:21 pm

Luitador_de_la_vida ha escrit:No no, me heu entes malamente, amb adult em refereixo per exemple un nen o nena de 11 anys que es faci un peto a la boca amb un/a adolescent de 14 o 15 anys, que aixo si que passa molt.


Home, q passi molt... no sé, jo sóc mestra i no veig pas que passi "tant"...
Que amb 13,14 i 15 t'enamores idílicament amb algú d'aquesta mateixa edat, sí, passa. A mi em va passar i no, no ho veia igual que ho veig ara amb 30 anys.

I amb nens més petits, sí que hi ha algun infant que sembli que s'enamori d'un altre; que es tenen molt en compte, que es busquen constantment, que si un falta sempre pregunta per l'altre, etc... Però no crec que ho entenguin com nosaltres, ni molt menys...

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::