Us preocupeu pels vostres fills? i els vostres fills es preocupen per vosaltres?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Luitador_de_la_vida
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Us preocupeu pels vostres fills? i els vostres fills es preocupen per vosaltres?

dl. des. 24, 2018 2:24 pm

Ja s'ha sap que quan els fills es fan grans van a la seva, pero us preocupeu per ells, em podrieu dir en quines coses us preocupeu? i els vostres fills del seus pares?
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1747
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: Us preocupeu pels vostres fills? i els vostres fills es preocupen per vosaltres?

dl. des. 24, 2018 11:39 pm

Ostres noi, no sé si és perquè és tard, però no sé, no estic per filosofar... Tu en tens? Perquè no sé, si en tens i et fas aquestes preguntes... Tu no eres el que defensaves a "capa i espasa" la vida a ciutat? Disculpa, torno a dir, és tard i això del tió m'ha deixat cansada.
Apa, Bon Nadal!
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al juliol al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Us preocupeu pels vostres fills? i els vostres fills es preocupen per vosaltres?

dj. des. 27, 2018 3:01 pm

Fas preguntes molt estranyes.
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

dj. gen. 03, 2019 10:26 am

Si t'interessen aquests temes, potser t'aniria bé llegir coses de la Bíblia, que és molt instructiva. Podries començar per la paràbola del fill pròdig (evangeli de Lluc capítol 15 versicles 11 a 32): dóna pistes relacionades amb la pregunta que tu has fet. (A l'Antic Testament també hi ha tot d'històries amb arguments interessants. Per exemple, al llibre del Gènesi trobaràs les complicades relacions de Jacob amb pare, mare i germà i després tota la història dels seus 12 fills.) No cal ser creient per adonar-se que la Bíblia conté moltes suggerències que valen la pena.

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: