Tinc una discapacitat intelectual del 68% y cada día em donc més conte com es la gent...

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Luitador_de_la_vida
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Tinc una discapacitat intelectual del 68% y cada día em donc més conte com es la gent...

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dv. gen. 04, 2019 4:21 pm

Com dic en el titul tinc un discapacitat intelectual del 68% y física també es nota, bueno la cosa es que he sortit el carrer i la gent m'ha mirat em cara: com si fos un bitxo raro i com s'avergonyissin de mi i riuen.. vaig anar amb un familiar a una botiga i havia uns adolescents i jo pasava amb aquest familiar i tenia el cap cap vall i es van ficar a riure (un adolescents no ho trobo tan extrany perquè són molt joves i aquesta edat encara han de madurar) més anys més tard vaig jugar a un equip de futbol i li diu a un altre referent a mi, has visto como lo a mirado el arbrito? I una en un pub el carrer la vaig seguir i la miraba anant girant el cap de costat i es va posar a riure amb cara de avergonyida i en un pub una noia de 21 anys li diu a un altre noi que no se quants anys tenia i li diu i com es tonto i es va posar a riure hhahahhajaja i em vaig sentir malament i això quan era més petit un familiar amb va portar en el cole i una profesora d'institut em va mirar i es va posar a riure aquest familiar l'has va tenir i la va posar a lloc.

Com pot ser que a ple segle XXI passi això? És per falta de desconeixement cap a les discapacitats?
Luitador_de_la_vida
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Re: Tinc una discapacitat intelectual del 68% y cada día em donc més conte com es la gent...

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » ds. gen. 19, 2019 6:42 pm

Alguna resposta sisplau?
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Tinc una discapacitat intelectual del 68% y cada día em donc més conte com es la gent...

EntradaAutor: Maria V. » dv. feb. 01, 2019 5:26 pm

Cada vegada hi ha més gent, com el teu familiar, que posen a lloc els del hihihaha. Poc a poc n'anirem aprenent tots plegats. Pensa que el hihihaha, com el bullying, pot anar dirigit a qualsevol persona que tingui una característica que els altres de la colla no tenen. Un baixet entre gent alta, un d'alt entre baixets (especialment les noies molt altes), un obès, un elegant entre deixats, un deixat entre elegants... En temps dels nostres avis, eren víctimes típiques els pèl-roigs, els esquerrans i els que duien ulleres ("quatre ulls", els deien)...
No creguis que la causa és la discapacitat. La causa és que certa gent se sent inferior i ho compensa burlant-se dels altres; així se sent superior (quan pensem que algú és ridícul, ens sentim superiors a ell). Aleshores, els altres, si tenen poc seny, li fan costat (perquè el riure s'encomana) i només se'ls pot tallar per la intervenció d'algú amb criteri, com el teu familiar, que els posi a lloc.
Coricat
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 15, 2018 9:58 pm

Re: Tinc una discapacitat intelectual del 68% y cada día em donc més conte com es la gent...

EntradaAutor: Coricat » dv. feb. 01, 2019 8:31 pm

No permetis que els comentaris, mirades...d'aquest tipus de gent et faci sentir malament, encara que no ho sembli, normalment es tracta de persones insegures, amb baixa autoestima O simplement dolentes que gaudeixen ridiculitzant o riure's de qui és diferent, pel motiu que sigui. Sigues fort i que no t'afecti, afortunadament la gent que actua així són una minoria. Ànims!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::