Diari del bebè

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Diari del bebè

EntradaAutor: samsung » dj. feb. 14, 2019 3:12 pm

Hola!
Segur q us sembla una pregunta rara però per demanar...que no quedi.
A veure, conec els típics llibres on es fa una mena de diari del primer any de vida del nadó, com a record per quan es faci gran i tal (els pes i talla, com és deia la primera escoleta o mestra, la joguina preferida, primeres farinetes......)
Però hi ha quelcom semblant per quan són els més grans, per anotar hi la primera escola, caiguda de dents, millors amics, etc?
Em sap greu tallar el relat d' aquestes anècdotes passat el primer any
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Diari del bebè

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 14, 2019 9:41 pm

Hola! Jo tinc una llibreta bonica i escric el mes destacable per mi de cada mes del nen. Per exemple 17 mesos i alla escric el que em sembla (pes, vacunea, si ha apres a dir aigua, si ha tingut conjuntivitis, si pega...). És com un diari pero ho faig aixi molt generic.

No sé si venen algo especialment com tu dius, jo no ho he vist, però tho pots fer tu perfectament. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Diari del bebè

EntradaAutor: samsung » dv. feb. 15, 2019 6:20 am

Bon dia Crunchi!
Doncs sí, és el que pensava fer si no trobo res concret. Una llibreta ben mona i anar apuntant.
Merci
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: Diari del bebè

EntradaAutor: pessoleta » dv. feb. 15, 2019 11:30 am

Samsung, jo tinc una amiga que com la familia del seu home són de fora cada setmana els escribia un mail per explicar novetats, com es desenvolupaven, anecdotes etc. i el que va fer va ser recopilar els mails en forma de llibre i portar-lo a editar. Em va semblar molt bona idea.

Sino hi ha mil llibretes boniques com t'han dit que tenen forma de llibre i pots redactar-lo així, i si ets manetes amb scapbook! :content:

Jo per ara el que faig és un diari de l'embaràs, que veig que és molt típic perquè n'he trobat molts, em vaig decidir per Bobiebrown per la qualitat de les fulles i el format.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::