Us vull donar les gràcies per tot el recolzament que em veu donar el seu dia! :D

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Chico990
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 18, 2022 10:33 am

Us vull donar les gràcies per tot el recolzament que em veu donar el seu dia! :D

EntradaAutor: Chico990 » ds. juny 18, 2022 10:43 am

Hola, no si us en recordeu de mi jo si m'enrecordo de vosaltres, de la eternitat, la danu etz...

Sóc Noi90 que va obrir un fil per allà 2011 o 2012 que estava molt deprimit i que la meva vida estava en un bucle infinit sense sortida, que en pasava les hores tot el dia a casa... Doncs han passat moltes coses desde llavores, que us vaig comentar el meu problema, doncs vaig anar a una psicóloga i aquesta psicòloga em va derivar a la psiquiatra en la qual cosa encara hi vaig i prenc respectiva medicació i vaig amb un taller que es disfuncional que és per persones amb discapcitat i bé, el 29 d'abril del any passat va morir la meva tieta i ara la vida m'ha tornat a fer un gir de 120 graus i convisc amb el meu tiet i la meva àvia que jo sóc el responsable de cuidar-la etz..

Ara em paso el dia a casa, pero faig les tasques qu feia la meva tieta les faig jo, com estendre la roba, netejar la casa, cuinar etz...

Foto me i tot tinc una canal a YouTube

Espero que estigueu bé! Salutacions!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::