Escollir nom bebé nen... Ajuda!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
aruiz
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 26, 2022 12:55 pm

Escollir nom bebé nen... Ajuda!

EntradaAutor: aruiz » dc. oct. 26, 2022 1:05 pm

Hola! Sóc nova aquí i us escric per demanar consell.
Tinc una nena que es diu Ona, el seu nom el vam sentir el papa i la mama de seguida ( 3 mesos d'embaràs) i no vam pensar que podia ser un altre...ens encantava a tot dos!!!!

Ara estic embarassada de 31 setmanes i espero un nen.... Ens està passant absolutament lo contrari.... No trobem cap nom que sigui especial, que sigui el que sentim que es per ell ..també ens passa que el home i jo tenim gustos oposats... Estem d acord amb un, ens agrada a tot dos Eudald però no sento aquest formigueig....

A mi m'agrada Guerau, Guim i Martí i Mateu de més sentits però per culpa de comentaris varis els he agafat mania...
Al meu home li agrada el seu (Josep) i també Miquel però a mi no m'agraden....
I com comentava coincidim amb Eudald.
Consells? Opinions?

Mil gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Escollir nom bebé nen... Ajuda!

EntradaAutor: Anna Maria » dc. oct. 26, 2022 2:51 pm

Bones,
si coincidiu els dos amb un nom jo no m'ho pensaria més, i a la gent deixa-la parlar que li agrada molt posar-se on no li demanen. Jo conec alguna parella que tenien dos opcions de nom i van esperar al naixement i veure-li la cara al nadó (que de fet són els tres dies posteriors que s'ha de registrar) a decidir el nom que li posarien.
Nosaltres ens hi vam posar una tarda. La meva parella no volia un nom "dels nous" i jo no volia un nom "molt típic i molt posat" i a més que quedés bé amb els dos cognoms. Va sorgir Isaac, que és un nom que s'ha sentit "de tota la vida" com diu ell i que no hi ha molts nens que el porten, i a més quedava bé amb els cognoms.
Acabeus-ho de parlar amb calma i sense agobiar-vos.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
aruiz
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 26, 2022 12:55 pm

Re: Escollir nom bebé nen... Ajuda!

EntradaAutor: aruiz » dt. nov. 01, 2022 2:14 pm

Moltíssimes gràcies Anna Maria per la teva resposta! ❤️
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Escollir nom bebé nen... Ajuda!

EntradaAutor: Gustineta » dj. nov. 03, 2022 2:05 pm

Hola aruiz

Com l'Anna Maria, jo penso que el que digui l'altra gent poc hauria d'afectar la vostra decisió.

Pel que dius, sí que hi ha algun punt en comú, que és que són noms d'origen català. Podeu estirar el fil per aquí ;).

Jo sempre havia pensat que si tenia un nen li posaria Martí perquè m'agrada molt, i a la meva parella, també. Però després vaig pensar que és un nom molt sentit. El meu home va proposar Enric i, com tu amb Eudald, no sentia aquell formigueig. Però vaig anar canviant de parer. Aquest nom és molt especial per a la meva parella: és com es deia el seu avi i ell se l'apreciava molt. I ara penso que vam fer molt bona tria: és un nom de tota la vida, no sona antiquat i ara és poc comú. De tant en tant ens trobem algun Enric adult pel carrer i, si ens sent dir el nom al nostre fill, ens comenten que que bé que el nom encara es posi!
Amb això vull dir que no passa res si no tens "amor" instantani pel nom, que pot canviar la cosa. I si realment no és així, llavors, sí, canviar-lo.

Potser més que pensar directament en un nom, podeu pensar en com voleu que sigui: llarg/curt, nostrat/importat, comú/poc comú,... i després pensar en noms que hi encaixin.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::