Dia del pare

Més qüestions.
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Dia del pare

EntradaAutor: puçeta » dl. feb. 28, 2011 2:20 pm

Hola mares.
Sempre he pensat que el dia del pare era molt comercial. I no m'havia agradat gaire celebrar-ho.
Pero ara q soc mare.
M'agradaria fer-li un regal especial amb el pare. La Júlia haurá fet els 3 mesos.
No sé jo havia pensat en una samarreta o body que hi hagúes escrit algo...
Teniu alguna idea més...
Imatge
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Dia del pare

EntradaAutor: Alehop » dl. feb. 28, 2011 2:32 pm

Ostres puçeta...a mi em passa com tu!! Será el primer any q el meu marit sera papi...i ja no em sembla tan comercial!!;-)

Però no tinc cap idea...encara...;-)
amaiam
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

EntradaAutor: amaiam » dl. feb. 28, 2011 2:40 pm

Hola,

L'any passat vaig comprar un marc de fotos que s'obre i a un costat hi vaig posar una foto del nen que llavors havia fet els 8 mesos i a l'altra banda hi havia plastilina (bé no exactament, com fang) i vam posar l'emprenta de la mà del Guiu.

Aquest any li estic donant voltes i no se m'acut res. Potser trobaria algun polo igual per tots dos.

Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. feb. 28, 2011 2:43 pm

passeu-vos per aquí: viewtopic.php?t=17917

hi ha coses molt interessants i originals per als nous pares :***:

També hi ha la opció de fer fer un llibre de contes: http://www.lafabricadecontes.com/index.html però clar, o bé tens un conte mooolt vostre o ... no sé jo si valdrà la pena :-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dl. feb. 28, 2011 2:56 pm

ei, jo sóc la de La Fàbrica de Contes. Gràcies Kabbisa!
Tenim un conte dedicat al pare: tinc el millor pare del món!
ara estem fent el web nou i no està penjat el conte complert, però algo es pot veure. Si no a la pàgina del facebook:
http://www.facebook.com/pages/La-F%C3%A ... 5683449288
Personalitzem les il·lustracions, fent dibuixos nous segons els hobbis de cada pare. Hi ha l'escena del partit de futbol, de la banyera, del conte. I lògicament, també personalitzem la narració, explicant anècdotes reals, noms, cançons... el que sigui. És un record molt diver i emotiu i totes les clientes mhan respòs molt bé. El preu són 79€, però és un regal per tota la vida. El meu fill i el seu pare sel miren molt sovint abans danar a dormir, i en Pau sap identificar-lo molt bé!

Si voleu veure una mostra complerta, feume un email! (info@lafabricadecontes.com).
Imatge
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dl. feb. 28, 2011 3:24 pm

nenes avui anant en cotxe, al semafor al cotxe del costat tenien al retrovisor interior penjat un cartró en forma de cotxe i amb les ditades de diferents colors d'un nen. no sé si m'he explicat bé però si us interessa digueu m'ho i intento explicar-ho millor o fer-ho i penjar una foto. penso que és el que faré jo amb la Júlia. Lo bo és que es pot fer amb qualsevol edat perquè retallar el cartró en forma de cotxe ho fem nosaltres però les ditades hem d'agafar la mà dels nostres petits i així és igual que tinguin 3 mesos o 1 any.
ImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. feb. 28, 2011 3:28 pm

Hola noies!
Aquest any no sé encara què farem, però l'any passat, que va ser el primer, vaig comprar una samarreta a Simply Colors per l'Arnau i el vam anar a despertar amb ella posada. Li va fer moltíssima il.lusió.
Si teniu més idees, també estic interessada, perquè aquest any no voldria repetir i no se m'acut res.
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dl. feb. 28, 2011 3:37 pm

aquest any cau en dissabte!! bon dia per a fer regalets... tot i que el meu haurà d'esperar-se un any neu:-D

thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

EntradaAutor: thankyou78 » dl. feb. 28, 2011 3:59 pm

Hi ha uns contes que es diuen "La Caixa del Papa" que els recomanen a Nascuts per llegir...Jo els he encarregat a l'FNAC i no són molt cars (menys de 15 euros)

http://www.nascutsperllegir.org/nplinfo ... 201102.htm

També si us agrada la casa Tous té clauers, joies amb motiu del dia del pare que són modernes...

Jo fins ara no li havia fet cap regal, però aquest any mira he pensat que em fa il.lusió!

Un petonet!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dl. feb. 28, 2011 6:49 pm

hola jo he comprat una samarreta amb una foto i una tasa amb un collage de fotos, a snapfish...i llavors intentare fer alguna cosa manual per fer l'empremta pero no se si ho aconseguire!!
Laetitia
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dl. feb. 28, 2011 8:10 pm

ah per cert, a més a més del penjoll aquell pel cotxe li he fet un album del fotoprix amb tot de fotos del primer any de la Júlia des de que va neixer fins l'any només fotos de la nena i d'ell.
ImatgeImatge
mogudet
:: gosset
:: gosset
Entrades: 451
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 2:51 pm

EntradaAutor: mogudet » dl. feb. 28, 2011 9:18 pm

jo tambe pensava: vaya tonteria! i ara k soc mare ho veig diferent....jo li he fet un penjoll amb la inicial del nen x davant i la data de naixement x darrera!!!!
Psicoloca
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Psicoloca » dl. feb. 28, 2011 9:35 pm

Jo estic igual també pensava que era un rollo comercial però aquest any que és el primer em faria gràcia regalar-li alguna cosa especial.

No sé si hauria forma de fer alguna cosa amb l'empremta o m'ho estic inventant, us ho pregunto per si creieu que pot tenir algun sentit. Agafar l'emprempta de la mà o el peu i fer un clauer, un penjoll...coneixeu algun lloc on ho fan?

Qualsevol idea és bona....
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dt. març 01, 2011 7:35 am

Yo el primer año le hice en barro las manos de Paula y luego con un palillo puse yo el nombre y la fecha de nacimiento. El año pasado hicimos una camiseta pintada (por Paula, claro) y un llavero que por delante tenía la foto de los dos y por detrás "Al mejor papi". Este año estoy muy, muy espesa..... a ver si entre todas......
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dt. març 01, 2011 8:57 am

I si compres una samarreta llisa, d'un sol color, del tamany del pare, i li pintes la planta dels peus o les mans del teu fill/a amb pintura per a roba i li estampes a la part del davant de la samarreta? Com dius que és petit, no ocuparà molt i poc quedar original, no?
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dt. març 01, 2011 9:16 am

Psicoloca ha escrit:Jo estic igual també pensava que era un rollo comercial però aquest any que és el primer em faria gràcia regalar-li alguna cosa especial.

No sé si hauria forma de fer alguna cosa amb l'empremta o m'ho estic inventant, us ho pregunto per si creieu que pot tenir algun sentit. Agafar l'emprempta de la mà o el peu i fer un clauer, un penjoll...coneixeu algun lloc on ho fan?

hi ha moltes joieries que et fan coses "a mida". Si tenen taller propi acostuma a ser més barat (al menys les dos que jo conec no son cares). Això si, els hi has de portar tot molt i molt bén dibuixat o medit per que et puguin dir el preu aproximat.

Psicoloca
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Psicoloca » dl. març 14, 2011 5:30 pm

Moltes gràcies... Estic amb tema clauer finalment, a veure com queda que encara no l'he vist.... ja us explicaré
*Esther*
Entrades: 2508
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 2:46 pm

EntradaAutor: *Esther* » dc. feb. 29, 2012 8:28 am

kabbisa ha escrit:
Psicoloca ha escrit:Jo estic igual també pensava que era un rollo comercial però aquest any que és el primer em faria gràcia regalar-li alguna cosa especial.

hi ha moltes joieries que et fan coses "a mida". Si tenen taller propi acostuma a ser més barat (al menys les dos que jo conec no son cares). Això si, els hi has de portar tot molt i molt bén dibuixat o medit per que et puguin dir el preu aproximat.

Hola, estaria interesada en esto de las huellas dactilares.. me podrias decir alguna joyeria?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
*Esther*
Entrades: 2508
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 2:46 pm

EntradaAutor: *Esther* » dc. feb. 29, 2012 8:28 am

*Esther* ha escrit:
kabbisa ha escrit:

Hola, estaria interesada en esto de las huellas dactilares.. me podrias decir alguna joyeria?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: Rousi » dt. març 06, 2012 10:27 am

jo li he fet un àlbum de fotos amb fotos d'ells dos a la banyera, menjant, dormint, ... i hi he posat textos divertits com si ho hagués escrit ella, de títol li he posat "el meu Papa i jo!"

espero que li agradi!
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::