ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
marta_mum ha escrit:jo sí que et recomano un pouch pels primers mesos, com que és molt ràpid de posar, si el nen se't posa a plorar, te'l pots posar amb un moment, i fins hi tot per donar-li el pit és el mes pràctic, i a mes superfresquet. només has de tenir en compte que no el pots posar en posició graanoteta, per això el pots combinar amb un altre portanadó, una bandolera fresqueta ara que s'apropa l'estiu és ideal.
Has de mirar el tema de la talla,si és massa gran si que no t'anirà bé.
Moltes gràcies Marta, em sembla que faré el que dius...
piruleta ha escrit:No sé si et servirà de gaire, però nosaltres tenim un pouch. El fem servir bàsicament per estonetes, pensa que el pes es carrega tot amb la mateixa espatlla.
No l'he trobat molt cómode fins que l'Albert ja ha tingut uns 4 mesos, però ara ens va fantàstic sobretot per momentets que surto del cotxe a fer algun recadillo!!!
Em sembla que està més indicat per a nens una mica més grandets, així quan ja gategen o caminen és un moment agafar-los i deixar-los anar.
Gràcies piruleta.
Així doncs fins que no pesen gaire, està be el pouch oi...prenc nota del teu consell
la Juliet me'n va comprar un, i l'emma i va encatada 
annia, no sé si et servirà de massa, però una mami-cangur va aconsellar a una amiga que ha de parir al juliol un fular i per casa, el nen només amb bolquer, i els pares sense res, el fular i prou. I fora el carrer, doncs poqueta roba.
Al principi jo tampoc em veia capas de fer nusos, etc. Però la meva experiència amb un fular elàstic va ser fer 1r el pre-anusat i posar-hi el petit. I després ens hem animat amb un no-elàstic. Jo t'ho recomano moltíssim!
Al principi jo tampoc em veia capas de fer nusos, etc. Però la meva experiència amb un fular elàstic va ser fer 1r el pre-anusat i posar-hi el petit. I després ens hem animat amb un no-elàstic. Jo t'ho recomano moltíssim!
nius ha escrit:annia, no sé si et servirà de massa, però una mami-cangur va aconsellar a una amiga que ha de parir al juliol un fular i per casa, el nen només amb bolquer, i els pares sense res, el fular i prou. I fora el carrer, doncs poqueta roba.
Gràcies nius,
Tot i que se'm fa una muntanya això de fer nusos...perque en tots s'han de fer nusos cada cop que hi poses el petitó, oi?
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
annia ha escrit:Tot i que se'm fa una muntanya això de fer nusos...perque en tots s'han de fer nusos cada cop que hi poses el petitó, oi?
No! en els elàstics pots deixar el nus fet i posar i treure el bebè

- djiluga

- Contacta:
annia ha escrit:Moltes gràcies djiluga,
Potser m'agafo el pouch elastic pels dos primers mesos (que són més calurosos), i desprès m'agafo un fular.
De recent nascuts poden anar al pouch?
Sí que poden anar en pouch des de recent nascuts... el que passa és que amb bandolera (que és igual de fresca) els pots posar també en posició vertical des del principi, dóna més joc.
annia ha escrit:A la teva botiga quins fulars tens?...no se si tens la botiga per internet?
Ups, força varietat!... sí que és online. És kangura.com
Moltes gràcies djliga. Que be m'han anat els videos per fer-me una idea. De moment descarto el fular (massa complicat de posar per una inexperta com jo). Ara donaré una ullada a la teva web.
Per cert, al pouch no poden anar en posició ranita?, només en posició cuna?
annia ha escrit:Moltes gràcies djliga. Que be m'han anat els videos per fer-me una idea. De moment descarto el fular (massa complicat de posar per una inexperta com jo). Ara donaré una ullada a la teva web.
quan ja aguanten el capet ja hi poden anar en poició raneta
nius ha escrit:annia, no sé si et servirà de massa, però una mami-cangur va aconsellar a una amiga que ha de parir al juliol un fular i per casa, el nen només amb bolquer, i els pares sense res, el fular i prou. I fora el carrer, doncs poqueta roba.
ho sento però discrepo, entre el nen i el portadó hi ha d'haber minim una peça de roba de cotó, sinó fareu un tip de suar!
djiluga ha escrit:annia ha escrit:Tot i que se'm fa una muntanya això de fer nusos...perque en tots s'han de fer nusos cada cop que hi poses el petitó, oi?
No! en els elàstics pots deixar el nus fet i posar i treure el bebè
Ara que parleu del tema volia comentar una cosa que m'ha sorprès...
Resulta que a la guarde de la Clara hi ha una altra mare cangura
Es pot fer un preanusat en un no elàstic (ella ha arribat i ja el duia posat, com si se l'hagués posat en sortir de casa), posar-hi el nen i després tensar??
No he vist com ho feia perquè jo mateixa estava ocupada posant la Clara al mei però he vist que marxava amb la nena (que deu tenir ja uns dos anys) en braços i mentre caminava se l'anava col.locant

- djiluga

- Contacta:
marta_mum ha escrit:annia ha escrit:Moltes gràcies djliga. Que be m'han anat els videos per fer-me una idea. De moment descarto el fular (massa complicat de posar per una inexperta com jo). Ara donaré una ullada a la teva web.
quan ja aguanten el capet ja hi poden anar en poició raneta
al no poder tensar punt per punt, fins i tot quan ja aguanten el cap, no tenen prou suport a l'esquena... millor quan ja s'aguanten asseguts, al voltant dels 6 mesos.
- djiluga

- Contacta:
marta_mum ha escrit:nius ha escrit:annia, no sé si et servirà de massa, però una mami-cangur va aconsellar a una amiga que ha de parir al juliol un fular i per casa, el nen només amb bolquer, i els pares sense res, el fular i prou. I fora el carrer, doncs poqueta roba.
ho sento però discrepo, entre el nen i el portadó hi ha d'haber minim una peça de roba de cotó, sinó fareu un tip de suar!
I tant! el pell amb pell a l'hivern és genial... però a l'estiu insuportable! pot anar el bebè amb bolquer i prou, però llavors la mare amb samarreta, o al revés
- djiluga

- Contacta:
Raqueleta ha escrit:Es pot fer un preanusat en un no elàstic (ella ha arribat i ja el duia posat, com si se l'hagués posat en sortir de casa), posar-hi el nen i després tensar??
Sí! Amb la creu simple o la doble creu
No són els nusos més còmodes del món, el segon més còmode que el primer, tampoc els més indicats per un recent nascut... però sí, es poden preanusar
djiluga ha escrit:Raqueleta ha escrit:Es pot fer un preanusat en un no elàstic (ella ha arribat i ja el duia posat, com si se l'hagués posat en sortir de casa), posar-hi el nen i després tensar??
Sí! Amb la creu simple o la doble creu![]()
No són els nusos més còmodes del món, el segon més còmode que el primer, tampoc els més indicats per un recent nascut... però sí, es poden preanusar
Quan porto a la Rita a la guarde, porto a l'Albert amb el fular, me'l lligo, el trec per agafar el cotxe, el torno a posar i quan ens quedem a les xerrades me'l trec i el torno a posar... no sé quin és, me'l va ensenyar una am iga i fins fa ben poquet era l'únic que sabia fer... com que hi anem tan cómodes.
No sé si et refereixes a això?
Fins que hem rebut els portanadons viatgers no havíem descobert els elàstics! M'han enamorat!
Mai acabaré d'aprendre-ho tot d'aquest món!!
I jo que m'he quedat tan parada de veure que un no elàstic estava preanusat... i quina traça tenia la tia, que es posava la nena mentre caminava. Això és controlar el tema!!!
I jo que m'he quedat tan parada de veure que un no elàstic estava preanusat... i quina traça tenia la tia, que es posava la nena mentre caminava. Això és controlar el tema!!!
- gina2

- Entrades: 1269
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Hola noies,
havera si em podrieu ajudar. Jo tinc un fular que l'he utilitzat bastant però ara de cara a la calor se'm fa una muntanya tenir que posar-me'l, voldria una cosa més fresqueta i ràpid de posar-ho.... Estava pensant d'aprofitar-ho i comprar-me una motxilla que després pogues anar el peke al darrera!! Que em recomaneu?? Ah! L'Aran té 4 mesos i 1 setmana!!!
Gràcies!!!!
havera si em podrieu ajudar. Jo tinc un fular que l'he utilitzat bastant però ara de cara a la calor se'm fa una muntanya tenir que posar-me'l, voldria una cosa més fresqueta i ràpid de posar-ho.... Estava pensant d'aprofitar-ho i comprar-me una motxilla que després pogues anar el peke al darrera!! Que em recomaneu?? Ah! L'Aran té 4 mesos i 1 setmana!!!
Gràcies!!!!
ARAN 9 ANYS
JAN 6 ANYS
A l’espera del tercer DPP 27/11/19- djiluga

- Contacta:
Goga ha escrit:gina2 ha escrit:Hola noies,
Gràcies!!!!
La Marsupi Plus!
No! La Marsupi és pels primers mesos...
Dels 7kg en endavant millor una motxilla per grans, o un mei tai!
gina2 ha escrit:Hola noies,
Gràcies!!!!
la veritat és que 4 mesos és mal moment per una motxilla, perque la marsupi li quedarà petita de seguida, mentre que una de grans no la podras usar fins ben be passat l'estiu. Jo per l'estiu et recomanaria una bandolera de lli o cotó-lli o un mei, que et pots fer fer a mida amb l'amplada de cames actual del teu petit
annia jo tinc un pouch ajustable, i la veritat es que ara l'estic començant a fer servir, pero mes que res per agafar-la el coll i tenir les mans lliures mentre estic fent coses per casa. El vaig comprar per poder portar-la estirada, i mai hi va voler anar-hi.
Gracies a la djiluga vam poder probar el fular elastic i jo crec que per un recen nascut es el millor, pero clar, ara a l'estiu doncs no es massa bona epoca, ha de fer moltissima calor.
Aquest cap de setmana hem estat a la vall d'aran, i sort n'hem tingut del mei tai, pobles amb carrers de pedres, mini passejades per la muntanya, amb un cotxet impossible!!! Cada dia estic mes contenta d'haver descobert aquest mon
Gracies a la djiluga vam poder probar el fular elastic i jo crec que per un recen nascut es el millor, pero clar, ara a l'estiu doncs no es massa bona epoca, ha de fer moltissima calor.
Aquest cap de setmana hem estat a la vall d'aran, i sort n'hem tingut del mei tai, pobles amb carrers de pedres, mini passejades per la muntanya, amb un cotxet impossible!!! Cada dia estic mes contenta d'haver descobert aquest mon
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |