ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
annia ha escrit:lupitafriend ha escrit:hola noies!
el comando portabebés gironí acaba d'arribar de per la seva ultima acció de sensibilització: rambla amunt, rambla avall!!! quin aparador mes bonic!!!
avui diria q tots els comentaris i mirades han estat positiusfins i tot ens hem hagut de parar per ensenyar el pouch a una noia q li deia al seu home: "veus! aixo es el q vull!" pobre, no m'extranya, portava una nena petita i una altra en camí!
en lupito s'ha confessat: s'ha convertit en un militant actiu de portabebés: els utilitza, els defensa i en fa proselitisme, i comença a tornar-se força expert en el tema, els distingeix, veu si algu no el porta be... qui ens ho havia de dir!!!
avui hem estrenat oficialment el pouch q ens ha fet la gloriadsn i ja m'ha dit q ell en vol un!!!! (gloria, ja quedarem!)
es q aixo es un vici noies!!!!!!!! pero ens encanta!!!!!!!!!
us poso la fotico del pouch primaveral!!! no ha quedat gaire be la foto pero a veure si en puc fer alguna mes bona i la canviaré!
Hola lupitafriend, quin pouch més maco!, es cassolà o l'has comprat?.
Jo al final m'he decidit pel pouch, almenys pels primers mesos, que sóc novatilla i se'm fa una muntanya el fular. Més endavant vull comprar una motxila ergonomica o un mei-tai, ja veurem. Que recomaneu motxila o mei-tai?. Hi ha molta diferencia entre un i l'altra?
hola annia!
ens l'ha fet la gloriadsn, una mami del SP q es modista. li pots enviar un MP i li comentes.
Hola mamis!!
Os pongo fotitos de la bandolera!!!!!!!!
Esta super agustito mi niño y yo tambien!!!!! y mas si lo tengo cerquita!!!! es q se me cae la baba
busco cualquier escusa para ponermelo y estar pegaditos!!!!! jejejejjejejjejeje
Os pongo fotitos de la bandolera!!!!!!!!
Esta super agustito mi niño y yo tambien!!!!! y mas si lo tengo cerquita!!!! es q se me cae la baba
busco cualquier escusa para ponermelo y estar pegaditos!!!!! jejejejjejejjejejeNo teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola!!!!
Estic molt contenta d'entrar en aquest post per dir que ja hem estrenat el fular!!!! I a la meva puceta li ha encantat!!!! Quan pugui m'hi tirare una foto i us l'ensenyo!!!
Moltes gràcies Djiluga pel taller que vam fer!!!!
Estic molt contenta d'entrar en aquest post per dir que ja hem estrenat el fular!!!! I a la meva puceta li ha encantat!!!! Quan pugui m'hi tirare una foto i us l'ensenyo!!!
Moltes gràcies Djiluga pel taller que vam fer!!!!

Aditi, que guapos con la bandolera! A que va super bien?!
A veure si us poso alguna foto meva de menorca amb algun dels portabebés que em vaig emportar!
A veure si us poso alguna foto meva de menorca amb algun dels portabebés que em vaig emportar!
bona tarda/nit mares cangur, si us dic q porto tota la tarda per llegir tot el tema sembla increible.
tantes opcions, tants models, ufff ja no sé q vull ni q no vull.
espero la nena x setembre/octubre així q podria optar pels q "donen calor" però si la idea és portar-la tb passat el fred en necessitaria un altre. Desprès està el tema pare de la criatura, no crec q es vegi amb cor per fer nusos aqui i allà, així q les opcions x ara són: quan neixi un marsupi i desprès m'agrada el foulard amb anelles (és foulard) ara ja no m'enrecordo, crec q això no li seria tant complicat al pare xq la cosa és acostumar-nos tots 2 a portar-la amb nosaltres.
la pregunta és: amb el marsupi la puc col·locar per donar-li el pit??, sé q amb el d'anelles si xq he estat veient els vídeos i tal
djiluga, tens previst algún taller durant aquests mesos??
merci!!
tantes opcions, tants models, ufff ja no sé q vull ni q no vull.
espero la nena x setembre/octubre així q podria optar pels q "donen calor" però si la idea és portar-la tb passat el fred en necessitaria un altre. Desprès està el tema pare de la criatura, no crec q es vegi amb cor per fer nusos aqui i allà, així q les opcions x ara són: quan neixi un marsupi i desprès m'agrada el foulard amb anelles (és foulard) ara ja no m'enrecordo, crec q això no li seria tant complicat al pare xq la cosa és acostumar-nos tots 2 a portar-la amb nosaltres.
la pregunta és: amb el marsupi la puc col·locar per donar-li el pit??, sé q amb el d'anelles si xq he estat veient els vídeos i tal
djiluga, tens previst algún taller durant aquests mesos??
merci!!

- djiluga

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Aditi!!!! Quina il·lu veure aquestes fotos! Que guapos! Que bé que hi aneu tan a gust!
Edae, que bé!
Sí, posa foto, que ara pel nick no sé qui ets... sempre em passa
Julyet, jo l'any passat vaig ser per Menorca, i a finals de mes hi tornem a anar... vam fer fotos precioses amb portabebès vora el mar.
Duna8, que bé que t'animis a ser mare cangur
T'he de dir que setembre/octubre és molt bona època per començar a fer servir portabebès, perquè el fular elàstic és genial per començar. Els pares amb fular elàstic molt s'hi animen, però és veritat que molts altres prefereixen marsupi perquè és facilíssima... Sobre la bandolera d'anelles, doncs no és tan tan fàcil com el fular elàstic, però també és una bona opció quan hi agafes una mica de tècnica, tot i així insisteixo que amb recent nascuts i sense experiència, no és tan fàcil. És un bon portabebè per complementar amb un altre de dues espatlles...
La Marsupi no et permet donar el pit en posició horitzontal.
I sobre els tallers, sí que en tinc de programats, l'últim de l'estiu serà el 17 de juliol... i després continuaré pel setembre amb un taller cada 2 setmanes aproximadament. L'agenda de tallers l'anem actualitzant a la web.
Edae, que bé!
Sí, posa foto, que ara pel nick no sé qui ets... sempre em passa
Julyet, jo l'any passat vaig ser per Menorca, i a finals de mes hi tornem a anar... vam fer fotos precioses amb portabebès vora el mar.
Duna8, que bé que t'animis a ser mare cangur
T'he de dir que setembre/octubre és molt bona època per començar a fer servir portabebès, perquè el fular elàstic és genial per començar. Els pares amb fular elàstic molt s'hi animen, però és veritat que molts altres prefereixen marsupi perquè és facilíssima... Sobre la bandolera d'anelles, doncs no és tan tan fàcil com el fular elàstic, però també és una bona opció quan hi agafes una mica de tècnica, tot i així insisteixo que amb recent nascuts i sense experiència, no és tan fàcil. És un bon portabebè per complementar amb un altre de dues espatlles...La Marsupi no et permet donar el pit en posició horitzontal.
I sobre els tallers, sí que en tinc de programats, l'últim de l'estiu serà el 17 de juliol... i després continuaré pel setembre amb un taller cada 2 setmanes aproximadament. L'agenda de tallers l'anem actualitzant a la web.
Hola! m'he animat a comprar un pouch per ara a l'estiu i també perque comenso a treballar i quan sigui amb ella la vull portar enganxada a mi
Quin em recomaneu, hi han marques o calitats? estic una mica perduda.
Quin em recomaneu, hi han marques o calitats? estic una mica perduda.
Qué guapos Aditi!!! és que això dels portanadons enganxa!!!
Nosaltres ara li estem traien rendiment a la Manduca, que amb la calor que fa. a més així quan vaig amb l'Albert ens l'anem passant i ma mare també li ha agafat el gust, quan li deixo sempre me la trobo amb l'Albert a sobre. I és que a ell li encanta i amb el que pesa!!!
Duna8, jo provaria amb els elàstics, em tingut la sort que la Djiluga ens els ha deixat provar amb els portanadons viatgers i m'he enamorat!!! És molt, molt fàcil de posar i sents una sensació tan agradable i amorosa... no coneixes ningú que te'n pugui deixar provar algun, així et serà molt més fàcil decidir-te!!!
Jo t'haig de dir que sóc fisio i encara que els portanadons a una espatlla són molt cómodes i pràctics només estan pensats per dur-los una estoneta, si el que vols és portar-lo a sobre sovint mira't algun en que el pes recaigui sobre les dues!!!
No sé si t'he ajudat o liat
Nosaltres ara li estem traien rendiment a la Manduca, que amb la calor que fa. a més així quan vaig amb l'Albert ens l'anem passant i ma mare també li ha agafat el gust, quan li deixo sempre me la trobo amb l'Albert a sobre. I és que a ell li encanta i amb el que pesa!!!
Duna8, jo provaria amb els elàstics, em tingut la sort que la Djiluga ens els ha deixat provar amb els portanadons viatgers i m'he enamorat!!! És molt, molt fàcil de posar i sents una sensació tan agradable i amorosa... no coneixes ningú que te'n pugui deixar provar algun, així et serà molt més fàcil decidir-te!!!
Jo t'haig de dir que sóc fisio i encara que els portanadons a una espatlla són molt cómodes i pràctics només estan pensats per dur-los una estoneta, si el que vols és portar-lo a sobre sovint mira't algun en que el pes recaigui sobre les dues!!!
No sé si t'he ajudat o liat

- lupitafriend

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
hola!
duna, tot i q no soc gens experta com altres mamis d'aqui, estic amb la djiluga, he utilitzat tant fular elastic com bandolera i aposto pel fular!!!!! un cop aprens el nus mes basic es un pim-pam i a mes te'l pots deixar posat i no cal q facis malaberismes amb el petit, et poses primer el fular i despres hi poses el nen. per a un recent nascut (i ja no tant) es mes facil q una bandolera d'anelles, (t'estas mes estona posant-lo pero es mes facil de posar pq ho fas sense el peque) al menys des del meu punt de vista i sobre la meva experiencia. i es mooooooooolt mes comode, amoros, et sents mes subjecte... ja tinc ganes q sigui l'hivern per tornar-lo a fer servir!!!!!!
duna, tot i q no soc gens experta com altres mamis d'aqui, estic amb la djiluga, he utilitzat tant fular elastic com bandolera i aposto pel fular!!!!! un cop aprens el nus mes basic es un pim-pam i a mes te'l pots deixar posat i no cal q facis malaberismes amb el petit, et poses primer el fular i despres hi poses el nen. per a un recent nascut (i ja no tant) es mes facil q una bandolera d'anelles, (t'estas mes estona posant-lo pero es mes facil de posar pq ho fas sense el peque) al menys des del meu punt de vista i sobre la meva experiencia. i es mooooooooolt mes comode, amoros, et sents mes subjecte... ja tinc ganes q sigui l'hivern per tornar-lo a fer servir!!!!!!
Hola noies,
Al final agafaré un pouch ajustable, però ja estic pensant també en comprar una motxila ergonomica per més endavant.
Les que ja sou expertes...quina em recomaneu?
M'han parlat de la manduca i la marsupi..qué tal són?
Per cert, en quant a la Marsupi, he vist llocs que diuen que el petit hi pot anar fins els 20 kilos, i d'altres que hi pot anar nomès fins els 12 mesos?
Moltes gràcies
Al final agafaré un pouch ajustable, però ja estic pensant també en comprar una motxila ergonomica per més endavant.
Per cert, en quant a la Marsupi, he vist llocs que diuen que el petit hi pot anar fins els 20 kilos, i d'altres que hi pot anar nomès fins els 12 mesos?
Moltes gràcies
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
noies,
comento un altre post que s'ha obert, i el faig extensiu aquí...
us heu mirat el hipseat? a mi m'ha anat molt bé per portar al peke...
sandrajuli ha escrit:noies,
Jo ja el vaig mirar en l'altre post, i em dóna la sensació que el que fas és arrepenjar el bebé, no "portar-lo" (no sé si m'explico...). Tu tens alguna foto?
Julyet ha escrit:sandrajuli ha escrit:noies,
Jo ja el vaig mirar en l'altre post, i em dóna la sensació que el que fas és arrepenjar el bebé, no "portar-lo" (no sé si m'explico...). Tu tens alguna foto?
Sandrajuli, jo també ho vaig comentar a l'altre post, trobo que el nen no va tan subjecte, no? Clar que en aquella foto tampoc es veu massa bé i tu el fas servir i vas còmoda. El que passa és que vas comentar que necessites subjectar-lo tu amb la mà, no?, llavors no et deixa les dues mans lliures com els altres portanadons, que és un gran avantatge. Jo cada dia porto la Clara en metro amb el mei, i abans amb el fular, i vaig carregada com una burra, el bolso i la bossa amb el meu dinar, el llevallets i la seva motxilla de la guarde, i encara necessito treure el bitllet del bolso, posar-lo a la màquina, agafar-me per no caure si no puc seure... per a mules de càrrega com jo el hipseat no seria bona solució, em sembla

He estat mirant, i suposo que això deu anar molt bé quan els nens volen caminar i pugen i baixen, o si hi ha escales, etc, no?
Quin temps té el teu nen? Ara de moment a mi em passa com a la Raqueleta, que necessito les dues mans (i si en tingués un parell més, millor).
Quin temps té el teu nen? Ara de moment a mi em passa com a la Raqueleta, que necessito les dues mans (i si en tingués un parell més, millor).
annia ha escrit:Hola noies,
Moltes gràcies
Noies,
A part de la marsupi i la manduca, ara m'hen parlat de la bandolino, i em sembla prou comfortable. Algú l'ha probat?
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Exacte... és per quan el nen vol pujar i baixar... El meu peke té 26 mesos, peró fa molt que li portem, pq des dels 9 mesos que camina i mai ha volgut cotxet. I els portanadons només em van servir uns mesos, ja que després volia baixar tota l'estona. A veure si amb el proxim puc fer-ne servir (si hi ha proxim)
Julyet ha escrit:sandrajuli ha escrit:noies,
ostres que ben eplicat!!!
Com va anar el viatge? I les fotos que ens has promès?

tens raó, no he penjat les fotos... és que no les tinc al portàtil, i l'ordinador "gran" és el de la feina del Marc.
Vaig lluir bandolera i pouch a tope per Menorca, però sobretot, sobretot, vaig lluir nena!
Tothom em pregunta: i no feieu servir el cotxet?? (si l'haguéssim fet servir no haguéssim vist ni la meitat de coses!).
Vaig lluir bandolera i pouch a tope per Menorca, però sobretot, sobretot, vaig lluir nena!
Tothom em pregunta: i no feieu servir el cotxet?? (si l'haguéssim fet servir no haguéssim vist ni la meitat de coses!).
- gina2

- Entrades: 1269
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Hola noies,
al final em vaig decidir per la motxilla ergonòmica African Baby Carrier! Me la va recomanar la Julyet!
Doncs avui m'ha arribat i ja l'he provada! És genial, molt còmode! L'Aran si ha dormit a la primera!! Ja veig que aquest estiu el cotxet quedarà ben arraconat jejejeje!
Quan tingui fotos en poso!!!!
al final em vaig decidir per la motxilla ergonòmica African Baby Carrier! Me la va recomanar la Julyet!
Doncs avui m'ha arribat i ja l'he provada! És genial, molt còmode! L'Aran si ha dormit a la primera!! Ja veig que aquest estiu el cotxet quedarà ben arraconat jejejeje!
Quan tingui fotos en poso!!!!
ARAN 9 ANYS
JAN 6 ANYS
A l’espera del tercer DPP 27/11/19Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |