ARRACADES

Més qüestions.
Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: ARRACADES

EntradaAutor: Eva_ » dt. feb. 16, 2010 8:30 am

su392 ha escrit:Hola!!
Nosaltres a l'hospital en van fer arribar moooltes targetes de les mateixes infermeres de planta que possaven arracades... clar! a l'hospital no les posen nooooooo.... millor que hi vagis pagant!
Res.. que recordo que a la farmàcia de davant de l'ambulatori de Vic, hi ha una infermera 1 cop per setmana a fer-ho... portes les arrecades i pagant 25 eur ( si no recordo malament), te les posen en un plis! el que no recordo és el dia ni l'hora... potser hi podries passar!
A nosaltres per sort ens ho va fer la meva llevadora gratix... sino no ho feia

Su392, ja ho he preguntat, és el primer dimecres de cada mes de quarts d'11 a 1, i val el que havies dit 25€.
El primer dimecres de març les hi posarem.... ais!
gràcies! :ok:
Imatge
Imatge
sandrall
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 10:26 am
Ubicació: BArcelona

EntradaAutor: sandrall » dl. feb. 22, 2010 12:30 pm

Jo vaig tenir la meva filla fa 3 anys a la Vall d'Hebron i allà no les posaven perque es veu que és una cosa opcional de cada llevadora si t'ho vol fer o no, de fet no és la seva feina. Després vam preguntar a 2 o 3 farmàcies del barri i a totes ens deien el mateix, que fins als 3 mesos no les posen perque és quan tenen la orella acabada de formar, si les posen de més petites després pot ser que no quedin iguals (no se si m'explico). Així que als 3 mesos vam anar a la farmàcia de sempre i allà li van posar unes provisionals durant 1 mes (vam poder escollir entre diferents models i semblaven arrecades normals amb la seva pedreta i tot), li haviem d'anar posant una mica d'alcohol cada dia i girar-li cap a un costat i l'altre perque no s'infectés i després ja li vam posar les nostres.

D'aquí 2 setmanes tindré la meva segona filla i pel que m'han comentat la cosa està igual, ni a la Vall d'Hebron ni a l'Hospital de St. Pau et garanteixen que te les posen, així que jo crec que farem el mateix i les posarem a la farmàcia als 3 mesos.
Imatge

Imatge Imatge
Eva_

EntradaAutor: Eva_ » dc. març 03, 2010 7:40 am

Aquest matí portaré a la Iris perquè li facin els forats. Uix, ara em fa una coseta... és diferent de quan la portes a posar-li vacunes.
Ja us explicaré.
Imatge
Imatge
nbadeli
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dc. març 03, 2010 11:50 am

Pots preguntar fins quan s'hi ha de posar alcohol, sisplau? És que la meva filla gran insistia i insitia que volia arrecades, i al final la meva germana l'hi va posar en una farmàcia de fora de Bcn. Cada dia posem alcohol i és un autèntic drama. No vol i diu que li fan mal. Quan li dic que si vol treiem les arrecades, si li fan mal, em diu que no i que no. I és que m'ha sortit més presumida que la rateta que escombrava l'escaleta.

Que vagi bé aquest matí!
Imatge

Imatge

Imatge
Eva_

EntradaAutor: Eva_ » dc. març 03, 2010 12:13 pm

Ja està!
Ha anat bé, ha plorat molt, però la teta ho cura tot, jeje.
Nbadeli, la infermera m'ha dit que li posi alcohol de 70º avui al vespre i demà matí i vespre i ja està. I que no les hi tregui durant un temps. Li han posat directament les seves arracades, no són pas de les provisionals.
Aquestes petitones surten molt coquetes! :love:
A veure si aviat li cicatritza i pot presumir jeje
Imatge
Imatge
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dc. març 03, 2010 12:29 pm

Que guapa deu estar! :love: :love: :love: :love:
Apa.. ara passat el mal temps a lluir arracades!
Imatge
||*||
nbadeli
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dc. març 03, 2010 12:36 pm

Gràcies Eva. Ostres, jo fa més d'una setmana que n'hi poso. Potser ja paro, no?
Imatge

Imatge

Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. març 03, 2010 8:09 pm

Que fort!
Com diu l'Anna26 a Manresa és gratuït i en el curs de maternitat la llevadora ja ens va dir q les portéssim a l'hospital...

Jo tb m'ho vaig pensar, però em vaig decidir per fer-li els forats pq penso q segurament li agradarà i així s'estalvia el mal tràngul + endavant. I si no en vol dur, se les treu i ja està ;-)
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::