ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: su392 » dj. abr. 15, 2010 7:06 am

Djiluga... ets un pou d'informació inacabable!!! Saps que estàs ajudant a moltes families oi??? :love: :love: :love: Moltíssimes gràcies!!
En una foto veig que portes la Boba oi??? em sembla que em declino cap aquesta.. vaig a veure si trobo on comprar-la! ;-) Perquè tu la vens ???
Una útlima pregunta... en aquesta motxilla ergonòmica, la Boba, si el <:-< s'adorm mentres camina hi ha algún sistema que ajudi perquè el cap no vaig enrera ???

apa boniques! a seguir portant els peques ven aprop del cor! :love: :love:
Imatge
||*||
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. abr. 15, 2010 8:13 am

Gràcies pels piropos :-()-)

Su392, la Boba de 2a Generació, que és la que es ven actualment, porta caputxa per quan el bebè s'adorm.
És una bona elecció, per mi és sens dubte la millor motxilla actualment.
I sí, en pots trobar a la meva pàgina...
Aquí pots veure com és la caputxa de la Boba:
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge
su392

EntradaAutor: su392 » dj. abr. 15, 2010 8:33 am

Djiluga... m'has convençut! ja la tinc compradaaaaaaaaaaa.... a veure quan m'arriba! :globus: :globus: :globus:
Imatge
||*||
agapita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. maig 24, 2009 9:31 am

EntradaAutor: agapita » dj. abr. 15, 2010 3:08 pm

Hola!. A veure si em podeu ajudar. El meu germà em va regalar un portabebes fet a ma però a la nena no li agrada gens pq té l'obertura de les cames massa ampla i en forma de ranita tampoc es gens comoda. Algu s'ha trobat amb aquest problema?.
ImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dv. abr. 16, 2010 9:48 am

agapita ha escrit:Hola!. A veure si em podeu ajudar. El meu germà em va regalar un portabebes fet a ma però a la nena no li agrada gens pq té l'obertura de les cames massa ampla i en forma de ranita tampoc es gens comoda. Algu s'ha trobat amb aquest problema?.

Pot ser perfectament.
Digues, quina edat té la nena? I quant pesa?
I de quin portabebè es tracta?
ImatgeImatgeImatge
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » dv. abr. 16, 2010 10:52 am

Djiluga !!!
Penjo fotos del Martí a l'esquena amb l'ergo. Me l'he posat soleta, al sofà, s'ha quedat quietet pobret mentre el posava. És tan macooooo, el tio ja sap on va ... :love: :love: :love: :love:
Només dir-vos que us escric amb ell penjat a l'esquena, i està roncant !!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Una foto de quan me l'he posat, i una altra en estat de coma :-D :-D :-D :-D Han passat 10 minuts només :ok:
Ja em diràs si me l'he posat bé, potser el porto una mica avall encara ?

Gràcies !!!!! :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. abr. 16, 2010 8:56 pm

Hola Puceta,

ja sé que li preguntes a la Djiluga, però ja que ella encara no t'ha respost, que et diré que sí que és cert que el tens força avall, però que no te'l podràs posar mes amunt donat que pel que es veu a la foto tens els tirants al límit de petits, si pujessis el nen necessitaries els tirants mes curts, i en el teu cas ja no els pots fer mes curts.

Esteu molt guapus :ok:
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dv. abr. 16, 2010 9:44 pm

Hola Puceta! Que guapos amb la Ergo >.-<: >.-<: >.-<:
Doncs sí que encara està un pèl avall, però segur que molt millor que el primer dia :ok:
El que pots fer és posar-te la més alta, a la cintura i apretar ben fort el cinturó. Després, tensar les tires de sota el braç al tope que puguis i tensar també ben forteta la tira de davant. Així et quedarà una mica més alta, tot i que per l'edat del peque és probable que encara no hi vegi per damunt l'espatlla :miko: :ok:
ImatgeImatgeImatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » ds. abr. 17, 2010 11:46 am

tinc una pregunta per les expertes: quan poso el Pol al fular, les cames li queden obertes. És a dir, no li queden en posició M, sinó que és com si m'envoliquéssin la cintura, rectes. Enteneu vom vull dir? És dolent això?
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. abr. 17, 2010 1:21 pm

nius ha escrit:tinc una pregunta per les expertes: quan poso el Pol al fular, les cames li queden obertes. És a dir, no li queden en posició M, sinó que és com si m'envoliquéssin la cintura, rectes. Enteneu vom vull dir? És dolent això?

Quin nus fas servir? Tens alguna foto?
Com vols dir, semblant a aquesta foto?
Imatge
ImatgeImatgeImatge
nius

EntradaAutor: nius » ds. abr. 17, 2010 5:06 pm

djiluga, si q és una cosa així. me'l poso amb el nus bàsic preanusat. busco foto
Imatge

Imatge
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » ds. abr. 17, 2010 8:43 pm

Gràcies Marta_mum i djiluga !!!! Provaré de posar-me'l més amunt ! :ok:
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dl. abr. 19, 2010 8:24 am

Djiluga! ja em rebut la boba... quin tacte! Només per això em sembla que ja valdrà la pena.
No l'hem pogut estrenar pq la peque m'ha agafat otitis a les dues orelles i no era qüestió de que li toquès gaire l'aire... espero que el proxim finde poguem possar-nos en marxa!
Ja us possaré fotiquis de la super motxilla! :ok:
Imatge
||*||
piruleta
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dl. abr. 19, 2010 2:44 pm

Hola a totes, ens hem fica de ple en aquest meravellós món dels Portanadons, de moment anem amb un didymos de sarga creuada (em sembla que es diu així), i amb un nus nomès però que ja el fem rapidíssim i que a l'Albert petit li encanta.
Ara volem comprar algun fulard fresquet per a l'estiu, em sembla que per fer cangurs a l'esquena no fa falta tanta llargada oi?
A veure que m'aconselleu que aguanti bé el per (que el petit comença a ser no tant petit), i que sigui fresquet, a més tinc una nena que ara farà 3 anyets, que no ha suportat mai això d'anar apretada, però com que el germanet hi va ara ella també vol probar!!! :ok:
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. abr. 19, 2010 8:39 pm

Nius, la posició de la nena de la foto és molt bona, així que si el nen té lliure des del genoll fins als peus, però les cames no queden penjat cap avall està perfecte. El que passa és que hi ha molts nens que no es "relaxen" tant i la posició no queda tan accentuada, però aquesta posició està molt bé.
Su392 que bé que t'hagi agradat! Sí, el tacte és espectacular. Esperem fotoooos!!! I si no pots sortir al carrer, també la pots estrenar feinejant per casa i mimant a la peque :love:
Piruleta és cert que pots fer cangurs amb fulars de talla 3,5m-3,7m o menys i tot depenent del fular, del nen i de la teva talla, però si vols que sigui un fular per utilitzar també amb la gran haurà de ser llarg.
Jo com a fulars bons per l'estiu, frescos i amb bon suport, recomano els de cànyam o lli. Els Pinjarra (amb cànyam) per una qualitat-preu excel·lent, i els Didymos indis de mescla (bé amb cànyam, bé amb lli) són boníssims i més mullidet, també molt més cars. Qualsevol d'aquests dos és una bona opció per l'estiu i amb nens de molt pes.
ImatgeImatgeImatge
piruleta
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dl. abr. 19, 2010 9:09 pm

Merci Djiluga, ja miraré si en trobo algun de 2º mà!! El vull nomès pel peque, que la meva sogra ens regala una manduca >.-<: , i com que la Rita és unamica cul d'en Jaumet així si vol baixar al cap de poquet anirem millor.
Nomès vol pujar perquè ho fa l'Albert, ella és un esperit lliure!! Li farà gràcia, però de seguida voldrà baixar, necessita correr i moure's constantment.
nius

EntradaAutor: nius » dt. abr. 20, 2010 10:22 am

djiluga ha escrit:Nius, la posició de la nena de la foto és molt bona, així que si el nen té lliure des del genoll fins als peus, però les cames no queden penjat cap avall està perfecte. El que passa és que hi ha molts nens que no es "relaxen" tant i la posició no queda tan accentuada, però aquesta posició està molt bé.

Edito per posar la foto

Ahir vam començar a probar el hoppediz! Vam mirar videos tots 3, i després el pare anava dirigint i ajudant a posar-lo. Vam fer el nus cangur, i tot i que ens falta força pràctica, per ser el 1r dia i un fular teixit, en vam quedar contents.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dc. abr. 21, 2010 12:58 pm

Hola noies!

ja se que és un tema que ha anat sortint darrerament per aqui, però faig la pregunta més concreta. La Marta ara te tres mesos, i a l'estiu tindrà els 6. Volem comprar una motxillla i poder-la aprofitar bé aquest estiu. A mi m'agradava la Ergo, però clar, tinc por que ens hi fregim tots plegats!!! La ACB veig a la web que és per nens una mica més grans potser, no? I després queda la BoBa, que apart del tacte que tots dieu que és tant bo, és fresqueta? Vareu comentar que en sortiria una de una mica més barata, pot ser? Si és així, sabeu quan?

Merci, noietes!! De moment anem treient molt partit al foulard, tot i que hem d'anar ajustant la tècnica!!! A veure si puc venir a un altre taller per resoldre dubtes! djiluga, ja teniu oberta la botiga o centre que montaveu a Arenys? Es que llavors m'hi passaria, per poder resoldre dubtes de col.locació in situ....
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. abr. 21, 2010 2:16 pm

Sembla que ja ha arribat el bon temps :***: (per fi, per fi, per fi!) i des de dilluns estem anant amb el mei i hem deixat el fular aparcat fins a la tardor. Ara tinc ganes de fer una sortideta i fer servir el mei per a alguna cosa més interessant que anar a la guarde o a la pediatra!
A la Clara sembla agradar-li igual que el fular, tornant de la pediatra l’altre dia hi va fer una bona migdiada, tot i que encara li queda una mica alt, malgrat plegar-lo a la cintura, i les tires li tapen una mica la visió.
El que passa és que encara no acabo de trobar-li el punt al tensat i la nena em rellisca una mica. Entenc que si el tensés bé la nena no hauria de relliscar gens, no?
I també em trobo que me l’apreto massa a la cintura i després em molesta quan sec. Amb el fular elàstic no tenia cap problema, no calia lligar-me’l fort a la cintura perquè no se m’afluixava. Amb el mei em fa cosa que si no apreto a la cintura, encara se m’afluixarà més i hi ha vegades que després ho passo malament (potser és que sóc massa bèstia :-:) ). En un mei ben tensat cal lligar-lo fort a la cintura?
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. abr. 21, 2010 10:24 pm

nius ha escrit:
djiluga ha escrit:Nius, la posició de la nena de la foto és molt bona, així que si el nen té lliure des del genoll fins als peus, però les cames no queden penjat cap avall està perfecte. El que passa és que hi ha molts nens que no es "relaxen" tant i la posició no queda tan accentuada, però aquesta posició està molt bé.

Edito per posar la foto

Ahir vam començar a probar el hoppediz! Vam mirar videos tots 3, i després el pare anava dirigint i ajudant a posar-lo. Vam fer el nus cangur, i tot i que ens falta força pràctica, per ser el 1r dia i un fular teixit, en vam quedar contents.

Està excel·lent >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::