ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: djiluga » dc. abr. 21, 2010 10:25 pm

koks ha escrit:Hola noies!

ja se que és un tema que ha anat sortint darrerament per aqui, però faig la pregunta més concreta. La Marta ara te tres mesos, i a l'estiu tindrà els 6. Volem comprar una motxillla i poder-la aprofitar bé aquest estiu. A mi m'agradava la Ergo, però clar, tinc por que ens hi fregim tots plegats!!! La ACB veig a la web que és per nens una mica més grans potser, no? I després queda la BoBa, que apart del tacte que tots dieu que és tant bo, és fresqueta? Vareu comentar que en sortiria una de una mica més barata, pot ser? Si és així, sabeu quan?

Merci, noietes!! De moment anem treient molt partit al foulard, tot i que hem d'anar ajustant la tècnica!!! A veure si puc venir a un altre taller per resoldre dubtes! djiluga, ja teniu oberta la botiga o centre que montaveu a Arenys? Es que llavors m'hi passaria, per poder resoldre dubtes de col.locació in situ....

Ostres, doncs sí, el millor seria provar i comprara les diferents motxilles. La Boba sí que és fresqueta!!! I la versió econòmica surt a la venta pel juliol
Ja està el local llest ;-)...
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. abr. 21, 2010 10:28 pm

Raqueleta ha escrit:Sembla que ja ha arribat el bon temps :***: (per fi, per fi, per fi!) i des de dilluns estem anant amb el mei i hem deixat el fular aparcat fins a la tardor. Ara tinc ganes de fer una sortideta i fer servir el mei per a alguna cosa més interessant que anar a la guarde o a la pediatra!
A la Clara sembla agradar-li igual que el fular, tornant de la pediatra l’altre dia hi va fer una bona migdiada, tot i que encara li queda una mica alt, malgrat plegar-lo a la cintura, i les tires li tapen una mica la visió.
El que passa és que encara no acabo de trobar-li el punt al tensat i la nena em rellisca una mica. Entenc que si el tensés bé la nena no hauria de relliscar gens, no?
I també em trobo que me l’apreto massa a la cintura i després em molesta quan sec. Amb el fular elàstic no tenia cap problema, no calia lligar-me’l fort a la cintura perquè no se m’afluixava. Amb el mei em fa cosa que si no apreto a la cintura, encara se m’afluixarà més i hi ha vegades que després ho passo malament (potser és que sóc massa bèstia :-:) ). En un mei ben tensat cal lligar-lo fort a la cintura?

Què vols dir que rellisca? Si estés ben ajustat, com dius, la nena estaria molt juntenta amb tu i no es separaria ni baixaria. És possible que l'apretis molt de la cintura, ha d'estar ben apretat, però no tant com per molestar... Pensa que has de fer 2 nusos darrere, i no s'ha pas d'afluixar!
Ei, per què no ens poses una foto per poder-te orientar millor? :ok:
ImatgeImatgeImatge
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. abr. 22, 2010 9:54 am

gràcies djiluga!!!!

Seguim practicant el nus cangur amb el fular hoppediz... el que més costa és tensar la part de l'esquena del nen, és a dir, els extrems de "fora" de damunt les mànigues...
Imatge

Imatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. abr. 22, 2010 11:06 am

Com que us ho vaig preguntar aquí i ahir vaig provar-ho, us ho comento:
Ahir vaig anar amb bici una bona estona (amb el bícing de Bacelona) amb en Martí a la motxilla (una ABC).. i molt bé! Jo prou còmoda com per fer un trajecte de 3/4 d'hora, i ell fent la migdiada des del tercer cop de pedal. Vaig fer un trajecte urbà, per la meridiana i la gran via, evitant sempre la calçada dels cotxes i triant la ruta per anar per voreres amples, amb prou espai per no molestar ni rebre empentes dels vianants. No tinc fotos pq anava sola i no duia la càmera, però intentaré que me'n facin i posar-ne alguna aquí una en una propera ocasió.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. abr. 22, 2010 11:16 am

djiluga ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Sembla que ja ha arribat el bon temps :***: (per fi, per fi, per fi!) i des de dilluns estem anant amb el mei i hem deixat el fular aparcat fins a la tardor. Ara tinc ganes de fer una sortideta i fer servir el mei per a alguna cosa més interessant que anar a la guarde o a la pediatra!
A la Clara sembla agradar-li igual que el fular, tornant de la pediatra l’altre dia hi va fer una bona migdiada, tot i que encara li queda una mica alt, malgrat plegar-lo a la cintura, i les tires li tapen una mica la visió.
El que passa és que encara no acabo de trobar-li el punt al tensat i la nena em rellisca una mica. Entenc que si el tensés bé la nena no hauria de relliscar gens, no?
I també em trobo que me l’apreto massa a la cintura i després em molesta quan sec. Amb el fular elàstic no tenia cap problema, no calia lligar-me’l fort a la cintura perquè no se m’afluixava. Amb el mei em fa cosa que si no apreto a la cintura, encara se m’afluixarà més i hi ha vegades que després ho passo malament (potser és que sóc massa bèstia :-:) ). En un mei ben tensat cal lligar-lo fort a la cintura?

Què vols dir que rellisca? Si estés ben ajustat, com dius, la nena estaria molt juntenta amb tu i no es separaria ni baixaria. És possible que l'apretis molt de la cintura, ha d'estar ben apretat, però no tant com per molestar... Pensa que has de fer 2 nusos darrere, i no s'ha pas d'afluixar!
Ei, per què no ens poses una foto per poder-te orientar millor? :ok:

A veure si puc fer fotos el cap de setmana, que quan marxem de casa el meu marit ja ha marxat i quan tornem, ell encara no hi és.
Jo intento tensar-lo tan com puc (però em consta que em falta pràctica!Però jo no dessisteixo, que sóc tossuda :-:) ) i la nena queda a prop meu. El seu cap comença més o menys on acaba la meva barbeta, però passada una estona trobo que està més baixa, com si hagués relliscat uns centímetres, tot i que continua a prop meu però potser no tant. Suposo que és qüestió d'apretar més quan me'l poso però és que sempre em dóna la impressió que ja no es pot apretar més!
Això sí, ja he trobat el punt òptim de lligar-me'l a la cintura sense que em faci mal :ok: . Me'l lligava tan fort per a que la nena no llisqués però ja veig que no té res a veure perquè llisca igual...
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dj. abr. 22, 2010 5:32 pm

Tinc poc temps però si no entro a desfogar-me revento.
Tornàvem de la guarde i el metro era d'aquells que tenen dos seients enfrontats a uns altres dos seients. Doncs davant nostre hi havia una parella de seixantai... que només seure han començat a rajar de mi per portar la nena al mei, com si jo no hi fos i no els sentís. Mira como lleva las piernas, si parece una rana, yo no podría ir así (doncs sí senyor, d'això es tracta). La Clara no para quieta, ho ha de mirar tot i es va movent, ara el cap a la dreta, ara a l'esquerra, ara amunt, ara a la dreta, ara avall i diu la tia Pobre, si es que quiere salir. I llavors arriba un home que tocava l'acordió i la Clara se l'ha quedat mirant fascinada, li encanta la música i al mig del metro resulta una novetat per a ella, doncs torna la dona Dicen que la música amansa a los animales pero a los bebés también, mira qué quieta y calmada se ha quedado ahora. Calmada de què, si abans estava també la mar de tranquil.la! I han anat dient més coses, que si Es que no puede ni mover las piernas i no sé quines perles més. Jo feia veure que no els escoltava però potser hagués hagut de dir-los alguna cosa o fer-los una mirada d'aquelles que maten.
I l'home ha vist la motxilla de la guarde perquè ha dit Debe ir a la guardería porque lleva una mochila (sí, ens han fet la revisió de dalt a baix) i han seguit parlant però el metro ha fet molt de soroll i no els he sentit, capaços són també d'haver-me criticat per dur-la a la guarde tan petita, com si ho fes per gust!
I per sort, han marxat aviat, que no hagués aguantat fins al final del meu trajecte. Quan han marxat, la Clara dormia tan tranquil.la (serà que no hi va tan malament, no, senyors impertinents?) i aprofitant que s'aixecava la dona se l'ha mirat des de dalt unes quantes vegades. Encara haurà dit que la nena no rep prou aire dins del mei :-((
Raqueleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 8:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. abr. 22, 2010 6:31 pm

Raqueleta, acabo de llegir la teva "aventura" del metro... i no he pogut reprimir-me!!! Què fort, però què foooort!!! A mi em sembla "normal" que hi hagi gent que tingui costums i maneres de fer diferents, i per això pensem diferent i les impressions no són les mateixes, però per favor, cal tenir educació!!!
Jo tan heavy no, però m'he sentit també força comentaris, tan de coneguts com de desconeguts. Faré un llistat, i segur que algun també us l'han fet a vosaltres:

- Ui, després tot el dia voldrà anar a coll.
- Si dorm tant al portabebés, com vols que et dormi de nit.
- No va amb les cametes massa forçades?
- Ja veuràs quin mal d'esquena
- Ara es porten així els nens?
- Quan t'he vist he pensat: què porta, un gos??

Però l'estrella, des de que va néixer, és "d'aquí poc ja no la podràs portar així, eh?" (tot i que s'està convertint en "encara la portes així???"

Bé, haig de dir una cosa i probablement totes les que usem portabebés estarem d'acord, el 90% dels comentaris són positius, del tipus:

- Anda que no deu anar a gust aquí.
- Què pràctic, ojalà jo ho hagués conegut.
- Quina imatge més bonica.
- Sembla còmode
- Quina escalforeta que et deu donar.

Per cert, jo vaig néixer amb una luxació de caderes i vaig haver de portar una fèrula per forçar-me anar tot el dia amb les cames en posició granoteta durant un any i pico. Doncs bé, avui ma mare m'ha dit que el metge que em portava fa 25 anys li va dir "si aquesta nena hagués nascut a l'Àfrica, no hauria de portar la fèrula, ja que la portaries a coll tot el dia i amb les cames ben posades".
Julyet l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 22, 2010 9:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
**mariona**
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm

EntradaAutor: **mariona** » dj. abr. 22, 2010 9:27 pm

Hola djiluga
Et vam comprar una ergo farà mig any, estem molt contents la veritat (clar que estic molt acollonida amb tot el que llegeixo de que dóna calor, potser ens ho vas dir però no vaig estar atenta. Em va semblar molt més còmode que la ABC en aquell moment)
Bé et volia dir que ja anem cap als 10 mesos, avui he sortit a passejar i el nen anava molt inquiet, tirava el cap enrere i ha rondinat bastant, tb treia els braços amunt.
Haig de dir que tinc un fill una mica nervioset.. com sa mare!!! :content: :content:
Pensava de posar-lo a l'esquena, puc??? un dia vaig porta-lo a la cadera però no em va semblar tan còmode...

gràcies!!! ;-)
sóc l'atesor, ex-grafiquera
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. abr. 23, 2010 8:02 am

Ostres, que fuerte que fuerte!!!! Quina mala educació que hi ha pel món, jo segur que els hagués dit alguna cosa! :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:

El tema de les lucsacions i les displàcies de cadera, si tots els pediatres pensessin com aquest!!!!

El problema, és que nosaltres, com instructores de portanadons, no podem aconsellar que una mare no faci cas al metge, però realment, la posició que se'ls fa tenir als nens és exàctament la posició granoteta, aquí ho podeu veure http://displasiacongenitacadera.blogspot.com/

i res a veure amb anar així estirat al llit, o poder anar agafadet a la mama!!!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. abr. 23, 2010 11:38 am

Julyet ha escrit:Bé, haig de dir una cosa i probablement totes les que usem portabebés estarem d'acord, el 90% dels comentaris són positius

Per cert, jo vaig néixer amb una luxació de caderes i vaig haver de portar una fèrula per forçar-me anar tot el dia amb les cames en posició granoteta durant un any i pico. Doncs bé, avui ma mare m'ha dit que el metge que em portava fa 25 anys li va dir "si aquesta nena hagués nascut a l'Àfrica, no hauria de portar la fèrula, ja que la portaries a coll tot el dia i amb les cames ben posades".

Sí, Julyet, per sort la majoria de comentaris són positius (suposo que perquè la gent és educada i qui no entén que volguem dur així els nostres peques s'ho calla), a mi molta gent em diu que és molt maco, que és com estar embarassada de nou, que si la nena deu anar de conya tan a prop meu, que si la deu calmar molt sentir el meu cor...
Per cert, maca, gràcies per passar pel post de la Clara i felicitar-la pels seus sis mesos, que no et vaig dir res. Com va l'Emma?

Jo també vaig tenir luxació de caderes i és cert que la posició és la mateixa. Tens raó, Marta_mum, ja podrien aconsellar per a aquests casos fer servir portanadons, realment per a la criatura és molt més agradable!
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dv. abr. 23, 2010 4:09 pm

Doncs mira Raqueleta, ben bé que els bombin a aquests dos senyors del metro!! Jo amb la Rita ja mi mirava ben poc el que em deien, però amb l'Albert que diguin el que vulguin, hi ha una cosa que es diu incultura!!!
A mi fins i tot m'han preguntat com en poden comprar un de fulars, així que també hi ha gent que ho troba perfecte i es decideix a probar!! :ok:
A mi a la guarde de la Rita ja tothom em coneix, que sempre anem amb l'Albert amunt i avall amb el fular!!!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. abr. 23, 2010 6:11 pm

piruleta ha escrit:Doncs mira Raqueleta, ben bé que els bombin a aquests dos senyors del metro!! Jo amb la Rita ja mi mirava ben poc el que em deien, però amb l'Albert que diguin el que vulguin, hi ha una cosa que es diu incultura!!!
A mi fins i tot m'han preguntat com en poden comprar un de fulars, així que també hi ha gent que ho troba perfecte i es decideix a probar!! :ok:
A mi a la guarde de la Rita ja tothom em coneix, que sempre anem amb l'Albert amunt i avall amb el fular!!!

Ep, a mi a la guarde de la Clara també em coneix tothom, dec ser la mare-hippie-que-va-cada-dia-amb-el-fular! Bé, ara amb el mei. El primer dia que el vam portar totes les mestres ens deien que anàvem d'estrena!
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 24, 2010 8:15 am

es veritat que a les guardes, les coses es veuen diferent, a la meva fins hi tot em van demanar de fer-hi una xerrada! I la vaig fer, com no, me'n vaig anar cap allà amb la maleta plena he he he
martuchi
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » ds. abr. 24, 2010 2:15 pm

Raqueleta, que fort els del metro!!! A mi, l'altre dia, estava comprant al supermercat, i també em va parar una iaia, per veure "lo que llevaba ahi dentro". Un gat si li sembla.....i després de 5 minuts mirant-la i dient-li coses, i jo sense saber com marxar, l'Ariadna es va començar a posar nerviosa perquè estava parada i tenia son, i el comentari de la iaia també va ser que, "claro, pobrecita, quiere salir....hay que ver como te lleva tu mama...." Em va fotre d'una mala llet!!!
Per sort la majoria de comentaris son positius, el que està clar es que no es pot passar d'incognit perquè la majoria de gent gira el cap quan pases :content:

Atenció pregunta, en el mei tai com han de posar els braços? l'ideal per poder tensar bé es que els porti estirats cap avall i pegats al seu cos, pero clar....ara ja no li agrada gens. I si els hi deixo tenir cap dalt, arriba un moment que comença a fer força com si volgues separar-se de mi, i jo crec que el nus s'afluixa una mica i perd tensió
Imatge
Imatge
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 24, 2010 3:16 pm

jo crec que ells han de dur els braços com ells vagin còmodes, segons el moment, si tenen soneta o no... jo mai he tingut problema per culpa d'això
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dg. abr. 25, 2010 11:21 am

marta_mum ha escrit:es veritat que a les guardes, les coses es veuen diferent, a la meva fins hi tot em van demanar de fer-hi una xerrada! I la vaig fer, com no, me'n vaig anar cap allà amb la maleta plena he he he

Què guai, no? I ara hi ha altres mares cangurs a la guarde?
A la meva només hi ha una que va amb una Babybjörn, em fa penenta... jo abans hi duia la Clara i entre aquella motxilla i un fular no hi ha color!
I ahir vaig veure al Carrefour una embarassada comprant una motxilla de la marca Brevi. Perquè no tinc nassos de fer-ho i perquè ella s'ho hagués pres malament, però no hauria estat malament que abans de comprar-la tingués tota la informació per a decidir...
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dg. abr. 25, 2010 4:04 pm

sap greu quan veus un nen en aquestes motchilles, oi? Jo tampoc no he gosat mai dir res...
martuchi
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dg. abr. 25, 2010 4:50 pm

I tant que fa coseta....jo l'altre dia vaig veure a una noia mora, amb una motxila d'aquestes i a més a més seria de les baratetes o la portava fatal, pero al nen li arribaven els peus als seus genolls. De ben segur que al seu país utilitzen coses més ergonomiques per portar els bebes.....
Imatge
Imatge
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dl. abr. 26, 2010 10:14 am

hola marones!!!
em sap greu pq segurament ara repetire una pregunta pero es q estava llegitn el post i s'ha despertat la nena i ara jo no tindre "festa" fins a la tarda segurament, aixi q pregunto directament:
- tenim un fulard elastic q ens ha anat molt be fins ara, pero trobo q ja fa força calor i he pensat en comprar una bandolera. quina em recomaneu????? he mirat les de hoppediz (o com s'escrigui) i m'han agradat esteticament, pero no se la qualitat... i tb on ho podria comprar de confiança, pq amb el fulard ja em van "estafar" (en vaig pagar 90euros quan despres n'he vist per 60!!!) i tb si em recomaneu millor una bandolera d'aquestes que en diuen tradicionals o be de les de roba.
- i una altra pregunta, tb vull un mei tai, pero ara he llegit q es a partir dels 6 mesos (cosa q no sabia!!!!) aixi q sera per l'agost. i li he demanat a ma mare si me'l farà. he vist varis videos q expliquen com es fan pero: tots tenen una mida estandard???? serà igualment segur???

moltes gracies adelantades!!!
vaig a veure la petitona!!!
Imatge

Imatge

Imatge
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dt. abr. 27, 2010 9:35 am

lupitafriend, dona, no conec el teu cas en concret, però no té perquè ser una estafa... El preu dels fulars varia molt d'unes marques a les altres... Dins dels elástics un JPMBB val el doble que un minsá, tu pots escollir el que t'hi vols gastar... :ok: Pel que fa a bandoleres no conec les hoppediz, no n'he provat cap. Una opció molt fresqueta i força econòmica és una bandolera feta amb lli, hi ha mares cangures que en fan, de redcanguro mateix en conec un parell o tres. Diuen però, que les bandoleres amb tela de fular ajusten millor i resulten més còmodes. Tenen molt bona fama les bandos fetes amb fulars Zara (jo en vaig provar una i et puc dir que era preciosa i comodíssima, si no fos que no les utilitzo gaire ja me n'hauria comprat una...) Més que ajudar-te et dec haver embolicat més... :content: Tu mira, tria i remena, i compra la que més t'agradi... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::