ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: lia » dv. jul. 31, 2009 5:39 pm

Hola Ainamm!!!!

Em sembla molt bé la teva iniciativa!! jo encara no sóc mami... bé soc mami però encara el porto a la panxeta! doncs m'interessa molt el tema dels portabebés! i la veritat és que em perdo amb els noms que has posat, no tindries pas fotos? potser per internet no? escolta i quines diferències hi ha entre uns i altres? que s'ha de tenir en compte al comprar-ho pq jo vamos ni idea! Bé quanta pregunta.... suposo que per aqui ja anira sortint tot!

Fins aviat
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Carla2006 » dv. jul. 31, 2009 7:01 pm

a mi també m'aniria bé veure fotos!!! Jo ara estic embarassada del meu segon fill, si tot va bé es portaran un any i mig i crec que m'aniria bé optar per alguna motxilla o "drap". El que no se per quin optar... Si ens poses alguna foto segur que serà d'ajuda!
fins ara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: meri68 » dv. jul. 31, 2009 9:33 pm

Lia i carla, aqui està molt i molt ben explicat, jo fa 4 dies no en tenia ni fava i ja començo a veure les coses mes clares:
http://redcanguro.org/2008/07/16/guia-p ... portabebe/
Imatge
Avatar de l’usuari
granoteta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: granoteta » dv. jul. 31, 2009 9:44 pm

A mi m'ha passat com l'Aniamm!! Estic enganxada :p-) :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
granoteta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: granoteta » dv. jul. 31, 2009 9:52 pm

Us posso una foto de fa uns quants mesets, tinc que tornar a fer una altra i us la penjo, us presento en Roger i la Manduca!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dv. jul. 31, 2009 10:35 pm

Caram quina bona iniciativa!!!

Què us sembla si li demanem al toni que obri aquest forum?

Toni, si us plau, obre'l!!! :()()::::

doncs jo us penjo una foto amb la meva nena amb una pouch per anar fent boca.

Una pouch és el mes ràpid de posar dels portanadons, es pot usar des del primer dia de vida fins als 18-20 kilets. És un portanadó que permet força posicions, però l'inconvenient és que ha de ser a mida, com uns pantalons, i per tant és per un sol portador.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: nunus » dv. jul. 31, 2009 10:55 pm

Mmmm! Doncs jo tot just avui he rebut un mei tai chinado molt xulo que em vaig comprar. Al matí el Guillem i jo hem practicat una mica per casa, i a la tarda hem sortit a fer un vol curtet per aquí aprop. Em sembla que al Guillem li ha agradat bastant, però hem d'anar perfeccionant la tècnica i, a part, he de vigilar, perquè tot just fa uns 10 dies que aguanta el capet força bé. I també he de mirar com va el tema del cordill aquell de dins, que quan hem arribat a casa tenia les cames una mica marcades... :-:)

Jo, d'embarassada, em vaig comprar un pouch a Crianza Natural, però crec que no la vaig encertar amb la talla. Sóc baixeta i primeta, i em vaig agafar una talla 1. No hi ha hagut manera de ficar el Guillem allà dins. No hi cabia massa bé, i es posava nerviós quan ho provàvem. Hauré de mirar de provar altres posicions...

Bé, doncs això, m'agrada aquest post! I espero poder passejar el meu petit per tot arreu!! :-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nimfa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 7:53 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: nimfa » dv. jul. 31, 2009 11:04 pm

Ainamm, molt bé que hagis obert aquest post!!!! Doncs la meva història sembla calcada de l'Ainamm (per variar, oi?) :-D

Quan vaig ser mare per primera vegada em van regalar la Baby Bjorn, i tot i que em feia molta il·lusió, doncs em vaig decepcionar molt en veure que al cap de 15 minuts ja no podia més i em feien molt mal les espatlles. L'aventura de dur la meva filla gran a sobre no va durar gens...

Quan al cap de 3 anys va néixer la Jana, la vaig recuperar.. però amb el mateix resultat, així que de nou cap a l'armari. La Jana ha resultat ser un bebè que tot el dia vol anar a braços i plorava al cotxet (amb la gran això no em passava!) i em començava a sentir una mica desbordada quan sortiem al carrer (perquè havia de dur la Jana a braços perquè no plorés, i adonar la ma a la nena gran i arrossegar el carretó buit...).

Vaig començar a informar-me més.. sobretot a partir dels comentaris de la Djiluga, una noia del fòrum d'Octubre 2008, que anava compartint emocionada les seves experiències! Vaig informar-me molt a altres webs (redcanguro etc) dels avantatges d'usar portabebès ergonòmics i un dia que vaig entrar a mirar joguines al Toy's-rus.. allí, en un prestatge al costat de Baby Bjorn i cia hi havia l'Ergo: No ho vaig dubtar i me la vaig comprar (i el meu home no les tenia totes, pensava que passaria com amb l'altra!) Però ens va encantar, no em feia mal, no se'm clavava a les espatlles, i el que és millor: La Jana super feliç pel carrer, la puc dur tota la tarda que no diu ni mu, només em somriu i també s'hi adorm molt feliç.. i tinc les mans lliures per la gran! I a casa... el meu home s'ha arribat a afaitar i tot amb la Jana a l'esquena (tot el dia està enganxada a nosaltres, com una paparreta). Per fer sortides a la muntanya és genial, a l'esquena.

Ara amb la calor no la faig servir tant com m'agradaria (només puc fer-la servir per les passejades vespre-nit) i he volgut provar amb una bandolera Storchenwiege.. Fa just 2 dies que la tinc i encara no l'he estrenat, estem practicant encara! Pero a la Jana també li encanta i riu quan veu els preparatius :-) A veure si li agafo el truquillo...

El cotxet no el jubilo, quan sortim moltes hores ens va molt bé per deixar-hi els trastos (termos, bolquers, canviador, mudes de recanvi...) i alguna estoneta (curta) també s'hi està.. però de seguida em demana que l'agafi estirant els bracets.. i cap a l'Ergo! Llavors la gran aprofita el cotxet per descansar una mica.

Crec que hi ha un abans i un després de l'Ergo! Espero que la meva experiència us animi a tenir un portabebè ergonòmic (sigui el que sigui, n'hi ha molts!).

És fantàstic!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xllm
:: gosset
:: gosset
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 9:24 am
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: xllm » ds. ago. 01, 2009 1:22 pm

Hola!!! :--/)
Doncs a mi tamb em sembla moooolt interessant que ens deixin obror un post aixi,Ahir em va arrivar el Mei Tai ,encara no li hem fet molt us pero crec que enirem molt be,lo que AINNAM:dius que no li fa fa calor ara?no se pq dona la sensacio de que tingui que fer-ne molta en el petit,no se avbui la tarda el provare i ja ho averiguare...MERCI PER LA IDEA!!!!


TONI OBRENS EL POSSSSST!!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: trea » ds. ago. 01, 2009 1:53 pm

Bones!!

Jo tot just ara també m'hi estic iniciant.Em vaig comprar un mei tai ( si no hagués estat pel socpetit, ni sabia que hi havia tants tipus de coses), des de dilluns que tinc i tota la setmana que l'he portat a sobre meu. Anem molt bé les dos, suposo que encara li he d'acabar d'agafar el truco, però la veritat és que és molt fàcil de posar. De moment només hem praticat la posició de davant, però poc a poc aniré mirant les altres dos posicions.

Al començament tampoc les tenia totes de que no em faria mal l'esquena ni les espatlles, però tenia moltes ganes de provar-ho i portar la Bruna sobre meu i la veritat és que si el portes ben posat hi vas molt bé.

Nunus a mi algun dia també m'ha passat que en treure la Bruna tenia les cames marcades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: marta_mum » ds. ago. 01, 2009 3:25 pm

caram Ainamm, doncs crec que ja no pots dir que no en saps massa coses, perque casi sembles una experta parlant-ne!!! Felicitats!!

trea, ja que dius que encara no has practicat a redera, tingues en compte que hi ha nens que els costa una miqueta anar radera, la meva fins que no va tenir els 10 mesos no hi va voler anar, prova-ho i si veus que no li agrada, doncs miqueta a miqueta, mira de posar-lo lo mes amunt que puguis, perque si hi poden veure per sobre l'hombre hi van millor.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: supercontenta amb la idea del post!!!

jo avui he anat a comprar tela i tanques per provar de cosir una motxilla, ja us posaré el resultat!

petons!
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: san » ds. ago. 01, 2009 6:42 pm

Hola mamiss!! m'ENCANTA AQUET POST TB VOTO A FAVOR DE QUE OBRI el toni un foru seria una maravella.Ja que per aki al forum hi ha gent que enten molt sobre els portabebes, i per la gent com jo ens ajuden molt els seus comentaris.
Mireu per exemple nosaltres vam comprar un portabebes tradicional us poso la foto, pero el meu nen te ara 4 mesos, el vaig comprar quan tenia 2mesets pero a ell no li agradava ja que el posaba tumbadet i ell aixo d'anar tumbat com que no.
A veure si alguna hem pot ajudar en alguna altre posicio,ja va aguantant bastant be el cap pero encara hem fa mitja por.Alguna postura segura??
I tb a veure les anelles que porten encara hem vaig un liu alguna explicacio gracies!! :-:)

Per cert quin mei tai hem recomeneu?Jo soc alta faig 1,78 i peso 65 kilos, ho dic per si es precisa la talla , i el meu home fa 1,87 i fa 100kg(de musculs) jajaja.encara que tb hem tira molt els fulars.M'estic viciant a tot jajaja. Gracies.

Hem recomaneu algun fular ??? :-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: lia » ds. ago. 01, 2009 8:09 pm

NOIESSS QUANTA INFORMACIÓÓ :p-) :p-) !!!

M'encanta m'encantaaaa :love: :love: !!! que guai haver descobert aquest post! Ainamm una gran iniciativa! Cada vegada estic més contenta de ser del socpetit!!!

Els mei tai són moníssims.....

bé a mi encara em queda temps però m'agrada anar mirant!

Meri la web perfecte!

Bon cap de setmanaaaaa
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: marta_mum » ds. ago. 01, 2009 9:58 pm

san, els mei tais no tenen talla pel portador, ara ja que et teu home és tant musculat, je je, sí que quan el compris demana que et facin les tires una miqueta mes llargues, sobretot les de dalt, així assegures que se'l podrà lligar millor. Respecte al nadó, els mei tai chinado sí que duen a sota un reductor per a nens mes petits, que seria el teu cas, però és algo que comprant-ne qualsevol també pots reduir tu per exemple amb una cinta pel cabell o algun inventet.

la pregunta que fas sobre les anelles no l'he acabat d'entendre, perdona, si la vols tornar a fer?

Respecte al fular si el compres de seguida jo et recomanaria un elàstic, que per començar et serà mes facil de posar, i si esperes que el teu nen faci 8 o 9 quilets, jo ja tiraria cap a un normal.

espero haver-te aclarit algo,

petons!!!
Avatar de l’usuari
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: djiluga » ds. ago. 01, 2009 10:44 pm

Ainamm, quin post més xulo que has obert! Quina bona idea reunir totes les informacions, dubtes, fotos, etc. sobre portabebès en un sol espai. Ho podem anar fent en aquest post i així la informació no queda dispersa... però tal com dieu seria genial si en Toni pogués obrir un apartat al fòrum per a parlar d'això. Potser se li podria enviar un missatge privat directament :globus:

Jo pensava que faré una selecció de fotos amb portabebès de tot tipus i marques en acció... actualment en tinc un munt i n'he provat moltíssims més, potser servirà per veure característiques de cadascun i diferències entre sí.

Marta_mum, l'únic en què no estic massa d'acord amb tu és sobre l'ús del pouch. És cert que per poder, s'hi pot portar un recent nascut, però no és massar recomanable perquè difícilment encertaràs la talla en què hi quedi ben posat des del naixement, a més la posició d'un bebè molt petit en un pouch és bastant discutible. En tot cas no serveix un mateix pouch per la mateixa persona i el mateix bebè durant massa temps. En un pouch en què el bebè hi cap en posició "bressol" difícilment serà de la mateixa talla en què el bebè podrà anar en posició a la cadera com a la teva foto de més grandet... Jo el pouch el recomanaria només per a nens de "puja i baixa" que ja caminen i es porten en posició "asseguts" a la cadera.
La bandolera d'anelles sí que és totalment adaptable des de recent nascuts fins a l'edat que es desitgi, a més serveixen per a qualsevol portador. Les que estan fetes amb material de fular poden suportar el pes d'un adult i més... és a dir que es poden utilitzar realment fins que se'n tinguin ganes.

Nunus, el cordillet de dins el mei tai, serveix a més de graduar l'obertura del seient (que el cas del teu bebè pots reduir estirant el cordillet al màxim) per a formar un seient amb forma de bossa que afavoreix molt més la posició granoteta del nen. Amb un mei tai normal no s'aconsegueix aquest seient tan fàcilment, i es pot tendir a obrir en excés les cametes del bebè si és massa petit.
Respecte a les marques, jo amb qualsevol portabebè prefereixo si no és per a estonetes molt curtes, posar-li al nen un pantalonet que el "protegeixi" una mica més.

Nimfa i Ainamm, celebro aquest abans i després de l'Ergo :-)

Ara segueixo... que em reclamen
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: djiluga » ds. ago. 01, 2009 11:12 pm

...continuo.

San, amb la bandolera d'anelles, pots posar el nen en posicions diverses, com pots veure en del vídeo d'aquest enllaç: http://kangurafrica.wordpress.com/2009/ ... bandolera/
No necessàriament amb la bandolera el nen ha d'anar en posició bressol, també ho pot fer en posició vertical ventre a ventre des del naixement amb la tela que li subjecta el cap, i més endavant pot anar assegut a la cadera.
Jo com a mei tai recomano el Chinado perquè és una bona marca, és fresc, es pot utilitzar fins a nens molt grans i des d'abans que els altres mei tais adaptant l'obertura i creant el seient pre-format que es pot modificar d'amplada a mesura que el nen va creixent i com comentava abans que afavoreix una bona posició. Referent a la talla, aquest té tires llargues, en tot cas, et puc mesurar les tires de la cintura, però donen per a talles molt grans.
Pels altres mei tais, fets artesanalment, doncs només us caldria donar les vostres mesures perquè us anés bé als dos.
De totes maneres els mei tais normals, millor dels 6 mesos en endavant. També cal veure el material amb què estan fets, segons l'època de l'any.

Respecte al fular, un elàstic de la major part de marques (moby, hoppediz, JPMBB, etc.) per aquestes dates és excessivament calurós, l'únic que es salva és el MamEco que està fet de cànyam i cotó orgànic i és l'únic fresc per a l'estiu. De totes maneres, amb l'edat del teu peque i amb ganes de fular jo et recomanaria un fular de sarga que et servirà ja fins que el nen sigui gran. Hi ha varietat de preus i dissenys... hi ha fulars molt bons per a més de 100 euros (didymos, Lana, Ellevill, etc), de més senzillets als voltants de 60 euros i per mi el que ofereix una millor qualitat preu és Storchenwiege que per 70 euros ofereix un molt bon fular amb una subjecció tant o més bona que els de marques més cares.
De totes maneres, també hi ha mercat de 2a mà en els portabebès i es poden trobar una mica més econòmics si es busquen ja usats. Si t'interessa et puc passar enllaços d'on trobar-ne de 2à mà.

Meri, molt recomanable l'enllaç de la Red Canguro, jo també us convido a totes a fer-hi un cop d'ull, hi trobareu molta informació.
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: marta_mum » dg. ago. 02, 2009 12:36 am

djiluga, ja ho sé que tu no ets de pouch! je je, però a mi m'encanta!, i com a primer portanadó per mamis novelles crec que és genial, encara que entre que neix al nen i fins als 3 o 4 anys n'hagis de comprar 2 o fins hi tot 3 en certs casos. I hi ha papis "vergonyosos" que és l'únic portanadó que volen dur.
Avatar de l’usuari
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: djiluga » dg. ago. 02, 2009 1:11 am

marta_mum ha escrit:djiluga, ja ho sé que tu no ets de pouch! je je, però a mi m'encanta!, i com a primer portanadó per mamis novelles crec que és genial, encara que entre que neix al nen i fins als 3 o 4 anys n'hagis de comprar 2 o fins hi tot 3 en certs casos. I hi ha papis "vergonyosos" que és l'únic portanadó que volen dur.

No és ben bé que no sigui de pouch. Fins i tot en alguns casos concrets l'he recomanat, però precisament per a mares sense experiència amb portanadons i amb un nen acabat de néixer no el recomanaria pels motius que he comentat. No és un portabebè que fàcilment et permeti una bona posició ergonòmica amb un nen acabat de néixer ni que et sigui gaire adaptable en fases posteriors. Amb un nen que gategi o camini, sí que pot resultar un portabebè ràpid i senzill d'utilitzar que li respecti una bona posició, malgrat el tema de les talles que comentàvem...
ImatgeImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: nuscka » dg. ago. 02, 2009 7:05 am

ahir vaig estrenar la ergo!
uuuuoooooo... quin luxe!
quina passada!

de cop i volta , el toro del meu fill no pesa gens ni mica.... la única pega que li trobo és que és tan "guai" que el gran també hi vol anar... i hem de fer torns!
:r)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: san » dg. ago. 02, 2009 8:56 am

marta_mum ha escrit:san, els mei tais no tenen talla pel portador, ara ja que et teu home és tant musculat, je je, sí que quan el compris demana que et facin les tires una miqueta mes llargues, sobretot les de dalt, així assegures que se'l podrà lligar millor. Respecte al nadó, els mei tai chinado sí que duen a sota un reductor per a nens mes petits, que seria el teu cas, però és algo que comprant-ne qualsevol també pots reduir tu per exemple amb una cinta pel cabell o algun inventet.

la pregunta que fas sobre les anelles no l'he acabat d'entendre, perdona, si la vols tornar a fer?

Respecte al fular si el compres de seguida jo et recomanaria un elàstic, que per començar et serà mes facil de posar, i si esperes que el teu nen faci 8 o 9 quilets, jo ja tiraria cap a un normal.

espero haver-te aclarit algo,

petons!!!


Moltes gracies marta!! Sobre les anelles del portabebes que tinc es que hi han moments que crec que s'afluixen i no se si les poso be,hem faig un embolic :)
I tema fular m'agradaria per passades les vacances i l'elastic com tu be dius per el nen ja m'aniria be el normal pq es petito L'erik te 4 mesos pero pesa 8k i mitj , tb sera un nen musculat com son pare jajajaja :) :-D
Imatge


Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::