ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
marta_mum
:: girafa
Ubicació: Sant Boi
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

dg. ago. 02, 2009 12:36 am

djiluga, ja ho sé que tu no ets de pouch! je je, però a mi m'encanta!, i com a primer portanadó per mamis novelles crec que és genial, encara que entre que neix al nen i fins als 3 o 4 anys n'hagis de comprar 2 o fins hi tot 3 en certs casos. I hi ha papis "vergonyosos" que és l'únic portanadó que volen dur.
djiluga
:: zebra
Contacta:
Ubicació: El Maresme
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am

dg. ago. 02, 2009 1:11 am

marta_mum ha escrit:djiluga, ja ho sé que tu no ets de pouch! je je, però a mi m'encanta!, i com a primer portanadó per mamis novelles crec que és genial, encara que entre que neix al nen i fins als 3 o 4 anys n'hagis de comprar 2 o fins hi tot 3 en certs casos. I hi ha papis "vergonyosos" que és l'únic portanadó que volen dur.

No és ben bé que no sigui de pouch. Fins i tot en alguns casos concrets l'he recomanat, però precisament per a mares sense experiència amb portanadons i amb un nen acabat de néixer no el recomanaria pels motius que he comentat. No és un portabebè que fàcilment et permeti una bona posició ergonòmica amb un nen acabat de néixer ni que et sigui gaire adaptable en fases posteriors. Amb un nen que gategi o camini, sí que pot resultar un portabebè ràpid i senzill d'utilitzar que li respecti una bona posició, malgrat el tema de les talles que comentàvem...
ImatgeImatgeImatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

dg. ago. 02, 2009 7:05 am

ahir vaig estrenar la ergo!
uuuuoooooo... quin luxe!
quina passada!

de cop i volta , el toro del meu fill no pesa gens ni mica.... la única pega que li trobo és que és tan "guai" que el gran també hi vol anar... i hem de fer torns!
:r)
ImatgeImatge
san
:: tigre
Ubicació: osona
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am

dg. ago. 02, 2009 8:56 am

marta_mum ha escrit:san, els mei tais no tenen talla pel portador, ara ja que et teu home és tant musculat, je je, sí que quan el compris demana que et facin les tires una miqueta mes llargues, sobretot les de dalt, així assegures que se'l podrà lligar millor. Respecte al nadó, els mei tai chinado sí que duen a sota un reductor per a nens mes petits, que seria el teu cas, però és algo que comprant-ne qualsevol també pots reduir tu per exemple amb una cinta pel cabell o algun inventet.

la pregunta que fas sobre les anelles no l'he acabat d'entendre, perdona, si la vols tornar a fer?

Respecte al fular si el compres de seguida jo et recomanaria un elàstic, que per començar et serà mes facil de posar, i si esperes que el teu nen faci 8 o 9 quilets, jo ja tiraria cap a un normal.

espero haver-te aclarit algo,

petons!!!

Moltes gracies marta!! Sobre les anelles del portabebes que tinc es que hi han moments que crec que s'afluixen i no se si les poso be,hem faig un embolic :)
I tema fular m'agradaria per passades les vacances i l'elastic com tu be dius per el nen ja m'aniria be el normal pq es petito L'erik te 4 mesos pero pesa 8k i mitj , tb sera un nen musculat com son pare jajajaja :) :-D
Imatge

Imatge
san

dg. ago. 02, 2009 9:08 am

djiluga ha escrit:...continuo.

San, amb la bandolera d'anelles, pots posar el nen en posicions diverses, com pots veure en del vídeo d'aquest enllaç: http://kangurafrica.wordpress.com/2009/ ... bandolera/
No necessàriament amb la bandolera el nen ha d'anar en posició bressol, també ho pot fer en posició vertical ventre a ventre des del naixement amb la tela que li subjecta el cap, i més endavant pot anar assegut a la cadera.
Jo com a mei tai recomano el Chinado perquè és una bona marca, és fresc, es pot utilitzar fins a nens molt grans i des d'abans que els altres mei tais adaptant l'obertura i creant el seient pre-format que es pot modificar d'amplada a mesura que el nen va creixent i com comentava abans que afavoreix una bona posició. Referent a la talla, aquest té tires llargues, en tot cas, et puc mesurar les tires de la cintura, però donen per a talles molt grans.
Pels altres mei tais, fets artesanalment, doncs només us caldria donar les vostres mesures perquè us anés bé als dos.
De totes maneres els mei tais normals, millor dels 6 mesos en endavant. També cal veure el material amb què estan fets, segons l'època de l'any.

Respecte al fular, un elàstic de la major part de marques (moby, hoppediz, JPMBB, etc.) per aquestes dates és excessivament calurós, l'únic que es salva és el MamEco que està fet de cànyam i cotó orgànic i és l'únic fresc per a l'estiu. De totes maneres, amb l'edat del teu peque i amb ganes de fular jo et recomanaria un fular de sarga que et servirà ja fins que el nen sigui gran. Hi ha varietat de preus i dissenys... hi ha fulars molt bons per a més de 100 euros (didymos, Lana, Ellevill, etc), de més senzillets als voltants de 60 euros i per mi el que ofereix una millor qualitat preu és Storchenwiege que per 70 euros ofereix un molt bon fular amb una subjecció tant o més bona que els de marques més cares.
De totes maneres, també hi ha mercat de 2a mà en els portabebès i es poden trobar una mica més econòmics si es busquen ja usats. Si t'interessa et puc passar enllaços d'on trobar-ne de 2à mà.

Meri, molt recomanable l'enllaç de la Red Canguro, jo també us convido a totes a fer-hi un cop d'ull, hi trobareu molta informació.

Molt interessant el video i la pagina web, pero he vist les diferents postures , pero per el meu nen , no ho veig encara clar pq el primer video es d'una nena ja grandeta ,el meu te 4 mesos, i no se si aguantaria el cap, es posarmi ara estic planxant dem aruja total , amb el pc aqui davant ,a al tarda intentare probar postures a veure que hem surt.
Djiluga, on podria comprar el fular que estiges be de preu?Es que li he dit al papak me'l regali per el meu cumple jjajjajaa.SI CAU CAU !! PETONS-
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

dg. ago. 02, 2009 9:45 am

En aquest apartat de la RedCanguro trobaràs les botigues físiques i virtuals on en venen
http://redcanguro.org/portabebes/
Si et refereixes a una marca o model en concret, diga-m'ho i et passo l'enllaç directe.
ImatgeImatgeImatge
san

dg. ago. 02, 2009 11:19 am

Holaaaaaa!!

Estic molt viciada mirant totes les pagines amb portabebes, aixo es al.lucinant.No se ja quin model vull pero se que un fular aixi el portare tb quan sigui mes gran, m'agradaria fer la posicio ranita ja uqe a ell li agrada molt anar aixi,QUIN MODEL seria el millor per nosaltres , ja que son alts .jo ja ho vaig dir 1,78 i 74k i el meu home 1,88 mes o meny i 100 kilets(de musculatura total jajajajjaa)).
I PER COMPRAR DE SEGONA MA?es que la crisi apreta molttttttttt.

MIl gracies, es un mon fantastic els portabebes jo vull tots!!
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

dg. ago. 02, 2009 11:26 am

Hola San, per tu amb un fular de 4,10m en tindries prou, però per a compartir-lo amb el teu home millor un de 4,60 o 4,70m, també n'hi ha de 5 metres i escaig, tot i que llavors a tu et sobraria moltíssima tela. Si tinguessiu ocasió de participar en algun taller o bé de conèixer alguna mare cangur a prop que us pugui deixar provar les diverses talles, seria genial.

Per a comprar de 2a mà pots endinsar-te a l'ebay alemany, al "mercadillo" de Crianza natural o a "trapicheos" del fòrum de la Red Canguro.

També et volia comentar que amb un bebè de 4 mesos pots fer les mateixes posicions que surten al vídeo de la nena de 2 anys. L'únic que cal tenir en compte que la tela subjecti també el caparró del bebè i els seus bracets vagin per dintre. Al youtube pots trobar també molts vídeos d'ús de la bandolera amb nens ben petits.
ImatgeImatgeImatge
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

dg. ago. 02, 2009 6:15 pm

Aquest tema m'interessa!!! amb el meu fill gran, em van regalar una motxila del CasualPlay, que vam fer servir dues vegades. L'Eric ja va pesar mes de 4 kg quan va neixer, així que amb dos mesets no hi havia qui aguantes mes de 5 minuts amb ell dins la motxila.
Ara estic llegint sobre el tema del portabebes, i crec que em podria ser molt útil quan neixi la petita, sobretot per fer viatges curts com per exemple per anar a buscar al gran al cole. Pero tinc mils de dubtes, i tot i que sembla que el millor per recents nascuts es el fular elastic (si no es així em corretgiu, eh!!), el veig dificilissim de col·locar, per mes videos del you tube que miri :-D
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

dg. ago. 02, 2009 6:25 pm

Martuchi, un fular elàstic et pot anar molt bé per començar ja que pots aprendre fàcilment a fer el nus i a col·locar-hi el petit. L'altre opció és llançar-te directament al fular "no elàstic", tot i que la tècnica és una mica més difícil si se'n tenen ganes també és possible i ja és un fular definitiu.
Per quan esperes el naixement?
T'animes a participar en un taller?
ImatgeImatgeImatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

dg. ago. 02, 2009 7:50 pm

marta_mum ha escrit:trea, ja que dius que encara no has practicat a redera, tingues en compte que hi ha nens que els costa una miqueta anar radera, la meva fins que no va tenir els 10 mesos no hi va voler anar, prova-ho i si veus que no li agrada, doncs miqueta a miqueta, mira de posar-lo lo mes amunt que puguis, perque si hi poden veure per sobre l'hombre hi van millor.

marta_mum, hem fa una mica de por de posar-me-la a l'esquena mentre m0acabo de lligar, és molt belluguet i em fa por que em caigui. Ahir ho vam probar amb l'ajuda del pare, i no ens en vam sortir massa, va quedar massa avall. Potser primer hauré de practicar que el pare de la Bruna l'aguanti, fins que la nena sapigui que estem fent, suposo que llavors estarà una mica quieta i podré fer-ho be estant sola.

Sempre se'ls queden les marques a les cames si no les porten protegides, o és que el posem malament?

Jo també trobo molt bona aquesta idea del post, esta molt be poder compartir aqui els dubtes de les novates com jo en el mon dels portabebes.

Una pregunta la premaxx, quin tipus de portabebes és??
Imatge

Imatge
pucpuc
Ubicació: catalunya
Entrades: 1387
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm

dg. ago. 02, 2009 8:45 pm

djiluga quin nus recomanas amb el fular per un nen d'un mes i mig?

gracies
granoteta
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

dg. ago. 02, 2009 9:11 pm

Noies, jo estic decidida a comprar-me un Mei Tai, però no se trobar la diferència entre el chinado i el de toque africano ( aquest darrer és el que m'agrada) qué hi dieu les expertes?
Imatge
AINAMM
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

dg. ago. 02, 2009 9:12 pm

Djiluga guapi!!!! Què bé que t'hagis passat pel post!!!! Em sembla que tindràs feina, eh!!!! Jejejeje!!!! ;-) Però això és bona senyal!!!!

Petonets!!!!
Imatge Imatge
AINAMM

dg. ago. 02, 2009 9:16 pm

Granoteta, jo tinc el chinado (des de fa pocs dies) i n'estic encantada. He sortit totes les tardes amb ell i no hem passat gens de calor!!!! Però no et sé dir quina diferència hi ha entre l'un i l'altre, potser el tipus de teixit, o que el chinado es pot adaptar a bebès més petits,... A mi els de "toque africano" també m'agraden molt!!!!
Imatge Imatge
granoteta
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

dg. ago. 02, 2009 9:25 pm

Si, crec que és el que he llegit, que els chinado es poden adaptar a nens més petits, però jo crec que si la única diferència és aquesta amb un toque africano ja faig. Però també el puc fer servir per quan faci més fred oi? Et va trigar molt en arribar a casa? jejej, es que estic.. Així que ja volteu amb el Mei Tai eh!!! ja en tinc ganes!! :p-)
Imatge
AINAMM

dg. ago. 02, 2009 9:34 pm

granoteta ha escrit:Si, crec que és el que he llegit, que els chinado es poden adaptar a nens més petits, però jo crec que si la única diferència és aquesta amb un toque africano ja faig. Però també el puc fer servir per quan faci més fred oi? Et va trigar molt en arribar a casa? jejej, es que estic.. Així que ja volteu amb el Mei Tai eh!!! ja en tinc ganes!! :p-)

Jo vaig agafar el mei tai chinado perquè a l'estiu va millor, la tela és més primeta i anem millor que amb l'Ergo, que amb aquesta en segons quins moments del dia fa calor (sobretot al migdia quan vaig a recollir en Max al casal). Tot i ser la tela més prima a l'hivern anirà bé igual perquè en Biel anirà amb abric i cos amb cos ja ens donarem escalfor plegats!!!! Em va trigar un parell de dies a arribar!!!! I jo també em moria de ganes que m'arribés!!!!
Imatge Imatge
djiluga
Contacta:

dg. ago. 02, 2009 10:10 pm

Hola Trea, per posar-te al bebè a l'esquena t'has de sentir segura i preparada. Pots fer-ho amb ajut o bé fer-ho davant d'un llit o sofà, i no hi ha cap pressa, ho has de fer en el moment en què t'hi sentis ben segura.
De vegades rondinen una mica, però un cop posats a l'esquena a la majoria dels nens els encanta, sobretot si hi poden veure per damunt de l'espatlla de la mare.
Sobre les marques a les cames, solen quedar marques tipus les del llençol quan ens adormim, depèn del portabebè, de la roba que porti el nen/a, del tipus de nus, etc. En principi no han de ser marques gaire importants.
La prémaxx és una bandolera comercial que respecta la posició corvada natural de la columna del bebè, però que no s'adapta gens al portador i ben poc al bebè. A més, no serveix gens per a portar al bebè en posició vertical a la cadera. Resulta molt incòmode, t'ho dic per experiència, jo en tinc una que utilitzo per ensenyar als tallers :miko:

Pucpuc, amb el fular et recomano un cangur davant (que requereix una miqueta més de tècnica) o bé una "cruz envolvente" sense tancar les bandes laterals, que sol ser senzilla de fer. Tot això ho pots veure en vídeos.

Granoteta, tant el Chinado com els altres mei tais que comentes (que estan fets amb Loneta + tela fina 100% cotó) són frescos a l'estiu i et serveixen també per a l'hivern. Per l'edat del teu petit, et pot fer tant servei l'un com l'altre, així que et pots guiar pels teus gustos i interessos tranquilament.
ImatgeImatgeImatge
marta_mum

dg. ago. 02, 2009 10:13 pm

trea ha escrit:Sempre se'ls queden les marques a les cames si no les porten protegides, o és que el posem malament?

Jo també trobo molt bona aquesta idea del post, esta molt be poder compartir aqui els dubtes de les novates com jo en el mon dels portabebes.

Una pregunta la premaxx, quin tipus de portabebes és??

Intenta posar una foto així et podrem dir si la posició és correcte, ok?

a veure si el toni ens obre un post i podem posar-hi les fotos, tallers, trobades cangures... tot juntet!

La premaxx és un portanadó ergonòmic, és una bandolera, el que passa és que té alguns problemets, pel portador no és massa còmoda a l'hombro, i pel nen, no permet tantes posicions com una bandolera d'anelles, no permet posicio cangur per nens molt petits, i si fas posició cuna queden molt enfonsats, a part la tela és molt mes gruixuda que una bandolera normal, jo la recomanaria en tot cas per nens a partir de 8 mesets.
marta_mum

dg. ago. 02, 2009 10:14 pm

ui djiluga li hem contestat a la trea alhora!

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::