ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Naethda
:: gosset
Ubicació: Manresa
Entrades: 493
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 7:48 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

dl. ago. 18, 2014 6:42 pm

Hola Emami! Per els primers mesos et recomanaria un fulard. Pot semblar mes aparatós de posar que una motxilla però quan son petitons es el millor, a mes són me barats jiji. No ho sé potser es imaginació meva però em sembla que al fulard van mes comodes, com mes "recollidets". He probat totes dues coses des del primer dia i per mi guanya el fulard de carrer: el pots portar des del primer dia (encara que les motxilles siguin que també, de recent nascuts els sobra motxilla per tot arreu), molt mes cómode per tots dos (la motxilla se't pot clavar alguna trinxa, si portejen els dos de la parella s' ha d'estar reajustant per cada portejador, etc), a mes hi han motxilles que durant uns mesos van malament, doncs el nen es massa gran per portar el reductor però un xic petits per anar amb les cames per fora, amb la Manduca ens hi vem trobar).

Si et decantes per motxilla et recomano la Boba 4G, nos tenim la Manduca que ens la van regalar que si no seria la meva tria: el reductor em sembla millor i quan el nen es mes gran porta com unes brides perque el nen recolzi els peus en comptes d'anar amb les cames penjant.
kine
:: poltre
Ubicació: Girona
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm

dl. ago. 18, 2014 9:15 pm

Bones! Tinc un nen de 3 mesos k és grosset. Va néixer amb 4300, als 2 mesos 7600 i ara no ho se però ha crescut força. El porto al fulard elàstic però ja pesa i preguntava si posar-lo a la manduca????? Media 62 als 2 mesos, vull dir k per pes i talla sembla k ja hi aniria bé no?
Laia29
Ubicació: Barcelona - Les Corts
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm

dl. ago. 18, 2014 9:49 pm

Kine, no és qüestió de pes sino de si el teu fill està preparat fisiològicament. Les motxilles están recomenades per quan el nadó aguanta el cap i l'esquena, que sol ser cap als 4 mesos. Pensa que la motxilla ha de cobrir de corva a corva dels genolls.
Imatge

Imatge
kine
Ubicació: Girona
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm

dt. ago. 19, 2014 6:34 am

Ok gracies per la resposta!
eurisco
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

dc. ago. 20, 2014 8:42 am

Hola marones,
Estic descobrint el món del porteig i m'agradaria provar de dur a la nostra cigroneta de set setmanes amb algun tipus de fulard elàstic per començar.
El cas és que per motius econòmics en busco algun de segona mà.
Us estaré molt agraïda si alguna de vosaltres té alguna coseta que em pugui anar bé!
Merci!
Laia29
Ubicació: Barcelona - Les Corts
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm

dc. ago. 20, 2014 10:45 am

Eurisco, jo venc un boba wrap per 25€, va amb funda i instruccions.
Imatge

Imatge
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

dg. set. 14, 2014 12:11 pm

Hola noies! Al gener neixerà la meva petita, serà ple hivern i hauré de portar la gran a l'escola. En principi podem anar caminant perquè està a cinc minuts de casa. Volia portar-la en un fular o motxil•la, tinc la sensació que tindré mes llibertat de moviments que amb el cotxet i que aniré mes ràpid per sortir de casa. Descarto la manduca ,que és la que tenim, perquè si no m'equivoco és a partir dels 6 mesos. Que em recomaneu? M'hauria de comprar també un abric de porteig? És que deu ni dó el que piquen!.
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

dg. set. 14, 2014 2:24 pm

Jo et recomanaria el fular elàstic! Si prefereixes motxilla la marsupi i crec que la emeibaby són aptes des del naixement.
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

dl. set. 15, 2014 10:54 am

Jo també optaria per fulard elàstic, i jo no faig servir abric, vaig comprar un cobertor polar i l'hivern passat vam anar la mar de bé.
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

dl. set. 15, 2014 8:30 pm

Gràcies noies! Miraré els fulars elàstics dóncs.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

dt. set. 23, 2014 7:28 pm

Hola,

tinc un fulard elàstic, i el primer mes de vida al meu nen li agradava molt (i això que era ple estiu, quina calor!) però ara té tres mesos i ja fa temps que el rebutja. És com si s'agobiés i se sentís massa lligat.

Veient les motxilles, penso que potser li agradarien més, però no sé quina és millor. No planejo fer-la servir contínuament, en general el cotxet li agrada i el fem servir habitualment, però m'agradaria tenir-la com a opció quan en monta un pollo al carrer, i també per poder fer coses a casa quan té mal dia i vol braços tooota l'estona.

Me'n recomaneu alguna? Si algú estés interessada en vendre-la de segona mà potser m'interessaria, perquè veig que són força cares, i potser m'ho rebutja com el fulard...

Gràcies!
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

dt. set. 23, 2014 9:34 pm

jaruma ha escrit:Hola,

tinc un fulard elàstic, i el primer mes de vida al meu nen li agradava molt (i això que era ple estiu, quina calor!) però ara té tres mesos i ja fa temps que el rebutja. És com si s'agobiés i se sentís massa lligat.

Veient les motxilles, penso que potser li agradarien més, però no sé quina és millor. No planejo fer-la servir contínuament, en general el cotxet li agrada i el fem servir habitualment, però m'agradaria tenir-la com a opció quan en monta un pollo al carrer, i també per poder fer coses a casa quan té mal dia i vol braços tooota l'estona.

Me'n recomaneu alguna? Si algú estés interessada en vendre-la de segona mà potser m'interessaria, perquè veig que són força cares, i potser m'ho rebutja com el fulard...

Gràcies!

Hola, fas servir sempre el mateix nus? Si creus que es troba massa lligat no crec que li agradi més la motxilla, sempre pots anar a una botiga i provar-ne alguna abans de comprar!
Imatge Imatge
damir
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

dc. set. 24, 2014 7:52 pm

shyla ha escrit:
jaruma ha escrit:Hola,

Gràcies!

Hola, fas servir sempre el mateix nus? Si creus que es troba massa lligat no crec que li agradi més la motxilla, sempre pots anar a una botiga i provar-ne alguna abans de comprar!

al meu fill petit li va passar igual. El fular elàstic no li agradava, se'l notava agobiat. Va ser canviar-lo a la motxil.la i hi va anar més a gust.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dj. set. 25, 2014 9:16 am

Pregunta de novata: les que tindrem els bebès ara amb el fred (finals de novembre) necessitem abric especial si volem portar-los amb motxilleta??????? veig que són una mica cars no?????
annatp
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

dj. set. 25, 2014 9:24 am

hola bertian,

la meva filla es de finals de novembre i no va caler comprar un abric especial. Portavem el fular elastic i la veritat es que son 3 capes de roba i van super calentons....a mes a mes si fes falta podries fins i tot posar una manteta entremig d'una de les capes del nus....
jo tinc algun abric que em cordava amb la nena recent nascuda a dins, la gent pel carrer flipava.....de mes grandeta ja no em cordava l'abri del tot pero la cobria per sobre i fam tenir-ne prou

espero que et serveixi
Imatge
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dv. set. 26, 2014 8:49 am

Gràcies Annatp!!!!!! ja m'animes una mica, perquè si haig de comprar portabebès i també abric al final és una pasta!!! tot i que l'abric em serviria tb amb la part d'embaràs que encara enganxés.... que seria poca... uf!
annatp
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

dv. set. 26, 2014 9:51 am

cada cop fa fred mes tard aixi que crec que aquest final d'embaraç no et caldra abric amb les calors que portaras a sorbe neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge
anichu14
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

dv. set. 26, 2014 6:07 pm

Hola noies:
un dubte, la manduca no es a partir dels 3.5kg?? Estic informant-me per comprar una i es el que havia vist! A mi també m' interessa desde el naixement..
Imatge

Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

ds. set. 27, 2014 8:16 am

Tot i el que ells diuen, jo no faria servir la manduca fins al cap d´alguns mesos.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
anichu14
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

ds. set. 27, 2014 8:20 am

Ok, merci Montse...
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::