ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: novella » ds. set. 27, 2014 8:51 am

Noies, tinc un nen de 2 anys i que pesa uns 12 kg. Hem portejat des que va néixer. Actualment fem servir la boba 3g. Però voldria una cosa més lleugera per moments més puntuals. Molt sovint em trobo que anem al parc, o pel barri i ell normalment no vol cotxet, vol caminar. I sortim sense res i de cop es cansa i vol anar a coll. I jo em canso de portar -lo pq pesa!!! He estat mirant el Suppori, m'agrada perquè és veu lleuger i és dels més econòmics que he trobat ( no em vull gastar molts diners ja que serà portanadons complementari). Em podeu dir si val la pena o em recomaneu algun altre?? Gràcies!
Imatge
Imatge
anichu14
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

EntradaAutor: anichu14 » dg. set. 28, 2014 5:46 pm

montsejoel ha escrit:Jo també optaria per fulard elàstic, i jo no faig servir abric, vaig comprar un cobertor polar i l'hivern passat vam anar la mar de bé.

Hola MontseJoel:

m' han regalat un fular elàstic i vull portar al bebé desde el naixement que ha de ser el novembre. M' interessa el tema de com portar-lo calentó. Quan parles d' un cobertor polar, a que et refereixes exactament? Disculpa la meva ignorància...

Gràcies anticipades!
Imatge

Imatge
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dl. set. 29, 2014 8:31 am

Anichu, el meu és aquest:

Imatge

http://www.kangura.com/cobertor-de-port ... pediz.html

A nosaltres ens va anar molt bé l'hivern passat :ok:

Novella, el portanadons lleuger és molt bona idea tant per estiu com per nens que ja no són tan petits i volen pujar i baixar mil vegades :content:
Tot depèn si només el faràs servir tu o tu i el teu home, el Suppori va per talles, si no pots mirar Tonga o Kantan Net que es poden regular una mica.
powerpuff_girl
:: pantera
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: powerpuff_girl » dl. set. 29, 2014 12:11 pm

Veig que busqueu abrics per portejar. Jo tinc aquest en color negre: http://www.baby-carrier-shop.de/Mamabut ... sign-braun

El vaig fer servir poquíssim perquè tinc unes nenes molt inquietes i això del porteig no els hi ha molat gens :-:) també serveix per l'embaràs...

Si us interessa escolto ofertes :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dl. set. 29, 2014 3:12 pm

Bones!
He de tenir el meu fill a mitjans de novembre i vull un mocador! Quin em recomaneu?? I el tema de la jaqueta que? En farà falta? Si se'l tapa bé no cal posar-hi una jaqueta damunt no?
Als 3 mesos més o menys m'agradaria una manduca. Alguna recomanació? Vaig molt perduda...
Moltes gràcies!
jaruma
Entrades: 862
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. set. 30, 2014 10:27 am

Jo us volia preguntar si hi ha alguna motxilla en què el nen pugui anar de cara.
I en tot cas, quina motxilla és menys "apretada", és a dir, quina dona al nen menys sensació d'estar lligat o apretat.
shyla
:: zebra
Entrades: 1354
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. set. 30, 2014 10:36 am

jaruma ha escrit:Jo us volia preguntar si hi ha alguna motxilla en què el nen pugui anar de cara.
I en tot cas, quina motxilla és menys "apretada", és a dir, quina dona al nen menys sensació d'estar lligat o apretat.

De cara vols dir mirant enfora? No és recomanable portar-los així, no respecta la forma de la seva columna , no hi ha cap motxilla ergonòmica en que el puguis portar així. Quan van a la motxilla o altre portanadó han d'anar ben agafadets per evitar accidents, quan son més grans ells ja treuen els braços i es mouen més. Una altra opció si volen mirar més coses és portar-los a l'esquena.
Imatge Imatge
anichu14
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

EntradaAutor: anichu14 » dt. set. 30, 2014 2:28 pm

montsejoel ha escrit:Anichu, el meu és aquest:

Imatge

http://www.kangura.com/cobertor-de-port ... pediz.html

A nosaltres ens va anar molt bé l'hivern passat :ok:

Novella, el portanadons lleuger és molt bona idea tant per estiu com per nens que ja no són tan petits i volen pujar i baixar mil vegades :content:
Tot depèn si només el faràs servir tu o tu i el teu home, el Suppori va per talles, si no pots mirar Tonga o Kantan Net que es poden regular una mica.

Gràcies per la foto Montse!!! Així m' ha quedat claríssim!! :-D
Imatge

Imatge
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dc. oct. 01, 2014 4:17 pm

Bones!
Una cosa, per un recen nascut quin fulard em recomaneu?? Vaig una mica perduda...
Ha de néixer al novembre!
Per cert, alguna pàgina on ensenyi a fer nusos?
Gràcies!
annatp
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

EntradaAutor: annatp » dj. oct. 02, 2014 6:22 am

EMAMI ha escrit:Bones!
Una cosa, per un recen nascut quin fulard em recomaneu?? Vaig una mica perduda...
Ha de néixer al novembre!
Per cert, alguna pàgina on ensenyi a fer nusos?
Gràcies!

Hola sens dubte el fualr elastic boba!!!comodissim i super calento pels peques. La nostra filla es del novembre i encancantats, de fet ara repetim al novembre i ja la tinc a punt per fer servir.

Si vas a traves de la web de la botiga Kangura pots trobar enllaços a internet sobre com fer nusos. Pensa que a la botiga tambe fan tallers gratuis de portanados on t'ensenyen les varietats i com posar-los.
http://www.kangura.com/?sl=ES
Imatge
Imatge
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dj. oct. 02, 2014 8:42 am

Hola!
He estat mirant la eeb. És aquest que val 40 euros? Perquè és el que m'havia fet gràcia a mi!
Ja em miraré lo dels nussos! Gràcies!
El vas portar des del primer dia??
Gràcies!
annatp

EntradaAutor: annatp » dj. oct. 02, 2014 8:51 am

EMAMI ha escrit:Hola!
He estat mirant la eeb. És aquest que val 40 euros? Perquè és el que m'havia fet gràcia a mi!
Ja em miraré lo dels nussos! Gràcies!
El vas portar des del primer dia??
Gràcies!

Hola si es aquest, el boba wrap fular elastic,.... si mires pel carrer es el que mes es veu (sobretot ara que comença el fred)
http://www.kangura.com/fular-portabebe-boba-wrap.html

si si si des del primer dia, la portavem a sota l'abric i nomes li sortia el cap...la gent flipava.....de fet mai ens va agradar deixarla al cotxet tan peque. I ha sigut la nostra salvaci a les nits, passejant pel pis amunt i avall amb el fular, la unica manera que teniem de ferla dormir.....
Imatge
Imatge
EMAMI

EntradaAutor: EMAMI » dj. oct. 02, 2014 9:21 am

Moltes gràcies! Ara mateix me'l compro!
Jo tinc claríssim que de moment no vull cotxet...
Tinc una nena de 2 anys i pel carrer aniré molt millor amb el nen a coll i si convé correr per l'altra és millor! A part que no hi ha res per mi com portar-los damunt!!
Moltes gràcies!!
annatp

EntradaAutor: annatp » dj. oct. 02, 2014 11:04 am

quina gracia!!!! enhorabona
la meva filla fara 2 anys quan neixi el germanet, i ja el tinc preparat perque sera lo primer que farem servir...imposssible portar cuco i nena de 2 anys escapant-se pel carrer!!!! tocarà correr amb el fular i mes mans ben lliures!!!!!
Imatge
Imatge
jaruma
Entrades: 862
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 02, 2014 2:41 pm

shyla ha escrit:
jaruma ha escrit:Jo us volia preguntar si hi ha alguna motxilla en què el nen pugui anar de cara.

De cara vols dir mirant enfora? No és recomanable portar-los així, no respecta la forma de la seva columna , no hi ha cap motxilla ergonòmica en que el puguis portar així. Quan van a la motxilla o altre portanadó han d'anar ben agafadets per evitar accidents, quan son més grans ells ja treuen els braços i es mouen més. Una altra opció si volen mirar més coses és portar-los a l'esquena.

Hola Shyla! Sí, em referia mirant enfora. Si no és bo ho descarto totalment. És que és un nen molt inquiet, que ho vol veure tot, per això no sé si la motxilla li agradarà, el fular l'odia. La setmana que ve em deixaran una motxilla per provar, però crec que no és ergonòmica. Però bé, en tot cas veuré si li agrada l'experiència.
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2679
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. oct. 02, 2014 7:33 pm

Perdoneu que sigui una mica offtopic, però mireu quines samarretes...

http://productesdelaterra.cat/samarrete ... lf714.html
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
shyla
Entrades: 1354
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. oct. 02, 2014 8:26 pm

Castanyeta ha escrit:Perdoneu que sigui una mica offtopic, però mireu quines samarretes...

http://productesdelaterra.cat/samarrete ... lf714.html

Ostres!! Vaja tela!
Imatge Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dl. oct. 06, 2014 8:45 am

Hola noies,
opinions sobre meitais evolutius? Amb el primer vaig comprar un fular elàstic i mai ens en vem sortir, ell no volia, em costava de posar... un xou.
He pensat que això em seria més fàcil.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
aigua
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: aigua » dc. oct. 08, 2014 9:18 pm

Estic pensant en comprar un portabebès lleuger per a un nin d'un any. Què tal la boba air? quan de temps aguantau amb el nen? El meu fa 10'600.
També estic mirant la tonga. Com que no ho puc provar m'agradaria saber la vostra opinió. Gràcies
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dg. oct. 19, 2014 11:35 am

Bondia!
Voldria regalar un foular a una amiga que ha parit fa molt poquet..tinc bastant clar que el que li anirà millor és un foular elàstic perquè és inexperta i perquè quan la nena serà més gran no podrà fer porteig... El problema és que vaig una mica perduda...tant sobre marca com sobre on anar a comprar!
Quines són les marques que us agraden més o més conegudes de foulard elàstics?
A Barcelona hi ha alguna botiga per anar a comprar? Si existeix aquesta opció física la prefereixo moltíssim a la compra on-line!
Jo mirant per internet he trobat aquesta web que té botiga física a Gracia...la coneixeu? Que penseu dels foulars elàstics que venen?

http://www.kangura.com/fulares-elasticos.html

Gràcies noies! I bon diumenge de solet!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: