ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

dg. oct. 19, 2014 1:31 pm

0blanca0 ha escrit:Bondia!
Voldria regalar un foular a una amiga que ha parit fa molt poquet..tinc bastant clar que el que li anirà millor és un foular elàstic perquè és inexperta i perquè quan la nena serà més gran no podrà fer porteig... El problema és que vaig una mica perduda...tant sobre marca com sobre on anar a comprar!
Quines són les marques que us agraden més o més conegudes de foulard elàstics?
A Barcelona hi ha alguna botiga per anar a comprar? Si existeix aquesta opció física la prefereixo moltíssim a la compra on-line!
Jo mirant per internet he trobat aquesta web que té botiga física a Gracia...la coneixeu? Que penseu dels foulars elàstics que venen?

http://www.kangura.com/fulares-elasticos.html

Gràcies noies! I bon diumenge de solet!

Jo te la recomano 100%. T'informaran i assessoraran en tot i la teva amiga hi podrà anar sempre q vulgui. Són noies molt professionals, en saben moltíssim i són molt maques! Jo ja no visc a Bcn peró per qualsevol dubte sempre vaig a Kangura :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

dg. oct. 19, 2014 4:33 pm

Rossinyola ha escrit:
Voldria regalar un foular a una amiga que ha parit fa molt poquet..tinc bastant clar que el que li anirà millor és un foular elàstic perquè és inexperta i perquè quan la nena serà més gran no podrà fer porteig... El problema és que vaig una mica perduda...tant sobre marca com sobre on anar a comprar!
A Barcelona hi ha alguna botiga per anar a comprar? Si existeix aquesta opció física la prefereixo moltíssim a la compra on-line!
Jo mirant per internet he trobat aquesta web que té botiga física a Gracia...la coneixeu? Que penseu dels foulars elàstics que venen?

Jo te la recomano 100%. T'informaran i assessoraran en tot i la teva amiga hi podrà anar sempre q vulgui. Són noies molt professionals, en saben moltíssim i són molt maques! Jo ja no visc a Bcn peró per qualsevol dubte sempre vaig a Kangura :ok:

Moltes gràcies bonica! M'has animat moltíssim! jejeje
Imatge

Imatge
lavidaesbonica
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

dl. oct. 20, 2014 10:25 pm

Hola!

Us volia comentar.. Vaig comprar-me un foular Boba per a la meva nena de 4 mesos, i el que trobo és que, tot i jo posar-la vertical, la nena sempre acaba torta cap a la dreta... i no sé, em fa l'efecte que no deu ser bo per a la seva esquena! Us passa el mateix a les que els porteu en un foular??
Per altra banda, em fa l'efecte que va caient cap avall! sobretot si s'adorm. :-:)
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

dt. oct. 21, 2014 2:58 pm

Bona tarda Blanca, el primer que et diria és que tinguis clar què vol fer ella, ella vol portejar? Després, no sé si potser seria millor que fos ella qui anés a la botiga, mirés, provés, etc i llavors tu li regales el que ella trii... no sé és una cosa molt personal amb la qual t'hi has de trobar bé.

Pel que demanes dels fulars, jo recomano el boba wrap, es molt agradable de portar. Per la botiga kangura, recomanadíssima! :ok:
Imatge Imatge
shyla

dt. oct. 21, 2014 3:02 pm

lavidaesbonica ha escrit:Hola!

Us volia comentar.. Vaig comprar-me un foular Boba per a la meva nena de 4 mesos, i el que trobo és que, tot i jo posar-la vertical, la nena sempre acaba torta cap a la dreta... i no sé, em fa l'efecte que no deu ser bo per a la seva esquena! Us passa el mateix a les que els porteu en un foular??
Per altra banda, em fa l'efecte que va caient cap avall! sobretot si s'adorm. :-:)

Potser s'hauria de veure, però pel que comentes és possible que no el portis ben ajustat i vagi cedint, això fa que la nena agafi una mala postura, i també això que dius que cau cap avall. Amb 4 mesos encara és prou petita perquè aguanti bé si està ben ajustat, quan són més grandets i comencen a pesar l'elàstic no és la millor opció ja que es destensen més aviat. :ok:
Imatge Imatge
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

dg. oct. 26, 2014 6:56 am

Poso l'enllaç d'un post d'una fisio i mare en un altre foro, prou interessant:
http://foro.redcanguro.org/viewtopic.ph ... 15#p397115
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

dj. oct. 30, 2014 10:23 am

Hola marones!

Busco una boba 3g de segona mà, així que si algú se la vol vendre, que m'ho digui!

Gràcies! :b-)))
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
xineta
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

dt. nov. 11, 2014 9:48 pm

Hola!
Tinc un dubte amb la manduca... Tenim un nen de 3 mesos, forca llarg, fa 3 setmanes ja media 60cm, però gens grassonet. Aconselleu portar-lo amb el reductor de la manduca? He llegit que quan son petitons s'han de portar amb el reductor i les cames per dins en M, però al nostre no li caben! Normalment el portem sense reductor desde fa ja més d'un mes, però llavors li queda una cama oberta i l'altra doblegada com en granoteta, però les dues per fora. Avui he tornat a provar amb el reductor i li queden les dues cametes en M, però penjant per fora, i els genolls no li queden més amunt de la cintura, si no per sota. Creieu que ho hauria de fer amb reductor o sense? Sempre tinc dubtes de si està o no en bona posició. Ell no es queixa.
Gràcies!
petitajo
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

ds. nov. 15, 2014 9:21 am

xineta ha escrit:Hola!
Tinc un dubte amb la manduca... Tenim un nen de 3 mesos, forca llarg, fa 3 setmanes ja media 60cm, però gens grassonet. Aconselleu portar-lo amb el reductor de la manduca? He llegit que quan son petitons s'han de portar amb el reductor i les cames per dins en M, però al nostre no li caben! Normalment el portem sense reductor desde fa ja més d'un mes, però llavors li queda una cama oberta i l'altra doblegada com en granoteta, però les dues per fora. Avui he tornat a provar amb el reductor i li queden les dues cametes en M, però penjant per fora, i els genolls no li queden més amunt de la cintura, si no per sota. Creieu que ho hauria de fer amb reductor o sense? Sempre tinc dubtes de si està o no en bona posició. Ell no es queixa.
Gràcies!

Nosaltres tb tenim la manduca i durant una temporada no l'hi vem posar pq ens passava el mateix q tu comentes, la nostre nena si q rondinava i molt. Vem esperar una mica (potser tres o quatre setmanes) ho vem tornar a provar, llavors ja sense reductor i perfecte.

Ara te 5 mesos i hi va encantada, el q no se i aprofito per preguntar es si fa falta posar jaqueta o amb un jerseiet ja n'hi ha prou, crec q si va arrapada a mi amb la jaqueta potser te calor, oi??
Imatge

Imatge
Yayoma
Entrades: 10
Membre des de: ds. nov. 29, 2014 5:19 pm

ds. nov. 29, 2014 5:32 pm

shyla ha escrit:

Al meu company el fular elàstic li va semblar una mica complicat i vam comprar el Caboo Close: http://brazosyabrazos.es/wp-content/upl ... llages.jpg És com un fular elàstic, però ja està mig preparat. Ens ha anat de conya fins als 4 mesos i mig, més o menys, que la nena ja té molta força i ja no teníem la sensació que anés segura. Ara anem amb la Boba.
Marga33
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

dj. des. 18, 2014 6:46 pm

Hola noies!
Tinc una pregunta tècnica que potser penseu "quina chorrada.." però noies.. estic feta un embolic!
Tinc un fular elàstic i estic valorant comprar la ergobaby amb reductor pel tema de la roba de lactancia.., ara amb el fred, si tinc que donar el pit al meu petit de un mes, es tot un show si vaig amb el fular: vaig amb samarretes de H&M de lactancia i així no porto sostenidor (no tinc gaire pit i em va bé) i jersey a sobre pero normal, no de lactancia.
Per una altra banda, la motxilla son molts calers... i més amb el reductor, i aquest mes, ja he fet un gasto comprant un abric de porteig.. el Momawo.
Vosaltres, a l'hivern, quina roba porteu per fer pit amb el fulard? roba especial? es que trobo que es molt cara.., però per dur el fular, trobo que has de portar roba informal, ja que sinó no va bé..
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 519
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

dl. gen. 12, 2015 10:49 am

Hola!

He posat a la venda el meu fular teixit neobulle, ambmolt poc ús, per 35 Ho deixo aqui per si alguna està interessada :ok:

viewtopic.php?nomobile=1&f=58&t=45046
Martina20 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 12, 2015 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dl. gen. 12, 2015 12:26 pm

Hola! Tinc un fulard teixit gruixut, un d'elàstic i motxilles, però aquest cop seré mare a l'estiu i crec que fins que no pugui tornar al fulard elàstic i després teixit gruixut necessito alguna cosa lleugera per juliol-agost, sobretot, per tant si és possible econòmica. Algú em pot orientar?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
shyla

dl. gen. 12, 2015 3:04 pm

Mara17 ha escrit:Hola! Tinc un fulard teixit gruixut, un d'elàstic i motxilles, però aquest cop seré mare a l'estiu i crec que fins que no pugui tornar al fulard elàstic i després teixit gruixut necessito alguna cosa lleugera per juliol-agost, sobretot, per tant si és possible econòmica. Algú em pot orientar?

Hola, doncs potser la opció més "fresca", per dir-ho d'alguna manera, ja que un nadó enganxat al cos en ple agost no és fresc de cap manera :love: , seria la bandolera. També pots provar l'elàstic amb creu envolvent, una sola capa, serà més fresc que el preanusat que en son 3 :ok:
Imatge Imatge
Mara17
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dl. gen. 12, 2015 5:01 pm

Gràcies! Això havia pensat perquè tot plegat seran dos mesos llargs. Hi ha cap característica que hagi de tenir en compte? Llargada? Etc.

Gràcies un altre cop!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Gimmy&Anna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

dg. març 08, 2015 5:03 pm

Una pregunta no sé si ja n'heu parlat aquí. Un bebé de dos mesos d'edat pot anar amb la BOBA sense el reductor? O cal esperar fins que s'aguanti assentat per ell sol? Gràcies.
shyla

dg. març 08, 2015 7:27 pm

Gimmy&Anna ha escrit:Una pregunta no sé si ja n'heu parlat aquí. Un bebé de dos mesos d'edat pot anar amb la BOBA sense el reductor? O cal esperar fins que s'aguanti assen,tat per ell sol? Gràcies.

Exacte, inclus amb el reductor, no seria el mes ideal, pero amb un nen tan petit no el podras portejar amb una bona posicio per ell.
Imatge Imatge
numa1982
Ubicació: Mallorca
Entrades: 1706
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm

ds. maig 02, 2015 6:10 am

Una pregunta: com abrigueu els nens quan sortiu al carrer amb el fular? Nosaltres anem amb un fular elàstic i ara ja fa una mica de calor. Total, té dos mesets i li posem body mànigallarga i samarreta mániga llarga. Jo penso que ja n 'hi ha prou pq dp porta les capes de roba del fular, però ha agafat un refredat i el meu marit diu que és culpa meva perquè la porto massa fresca.
Imatge

ImatgeImatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

ds. maig 02, 2015 9:56 pm

numa1982 ha escrit:Una pregunta: com abrigueu els nens quan sortiu al carrer amb el fular? Nosaltres anem amb un fular elàstic i ara ja fa una mica de calor. Total, té dos mesets i li posem body mànigallarga i samarreta mániga llarga. Jo penso que ja n 'hi ha prou pq dp porta les capes de roba del fular, però ha agafat un refredat i el meu marit diu que és culpa meva perquè la porto massa fresca.

La meva, quan va neixer i la portaba a l'octubre, anava només amb body màniga llarga i per sobre del fular, si feia un xic més de fred, jo em posava una xaqueta per sobre del fular.
Ja més cap al novembre, si portaba body i samarreta...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
numa1982
Ubicació: Mallorca
Entrades: 1706
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm

dg. maig 03, 2015 2:46 pm

Gràcies, guapa! Doncs no ho faig tan malament, jeje!
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: