ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

dl. maig 04, 2015 11:33 am

Jo tambe el portava fins ara amb body i samarreta maniga llarga i el fular, si fa mes fred el tapo amb la meva jaqueta i si com avui o ahir fa mes caloreta el poso nomes amb una maniga. Alla apretadets al cos del qui els porta, i amb 3 capes de tela extra per sobre molt fred no passen,.mes aviat surten rostidets, jaja. El que si s'ha de vigilar es si pel que sigui el treus del fular al mig del carrer, ja que potser si que poden notar molt canvi de twmperatura
leos
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 11:37 am

dt. maig 26, 2015 8:39 pm

Mara17 jo tenia el mateix dubte que tu! Hem de ser pares a l'agost i també tenim un foulard elastic Boba... Una bandolera em sembla molt bona opció, perquè a més la pots fer servir des de que neix fins que camina, oi? Però el foulard ens va tocar en un sorteig i estem encantats! Potser més endavant. Teniu preferència per algun model de bandolera en concret? Per cert, aprofito per recomanar-vos la botiga que ens el va regalar: es diu Aúpali i es una botiga que ha obert fa poquet al barri de Sarrià a Barcelona. Tenen moooooolts tipus de portabebès i altres cosetes (molt mones totes) i a més ho porten unes noies molt maques i súper entregades! Jo no sóc de Barcelona però us pot interessar perquè fan molts tallers, tenen grups de post-part... si ho seguiu pel facebook ho van publicant tot ;)
shyla

dt. maig 26, 2015 9:25 pm

leos ha escrit:Mara17 jo tenia el mateix dubte que tu! Hem de ser pares a l'agost i també tenim un foulard elastic Boba... Una bandolera em sembla molt bona opció, perquè a més la pots fer servir des de que neix fins que camina, oi? Però el foulard ens va tocar en un sorteig i estem encantats! Potser més endavant. Teniu preferència per algun model de bandolera en concret? Per cert, aprofito per recomanar-vos la botiga que ens el va regalar: es diu Aúpali i es una botiga que ha obert fa poquet al barri de Sarrià a Barcelona. Tenen moooooolts tipus de portabebès i altres cosetes (molt mones totes) i a més ho porten unes noies molt maques i súper entregades! Jo no sóc de Barcelona però us pot interessar perquè fan molts tallers, tenen grups de post-part... si ho seguiu pel facebook ho van publicant tot ;)
Imatge Imatge
eli_silmarwen
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

dl. juny 08, 2015 5:22 pm

Sóc primerenca i la meva intenció és portejar des del naixement però em temo que seré molt torpe pel fulard i per això estic mirant les motxilles. Com que el pare també vol portejar, la Marsupi no seria una bona opció per les talles per tant, em quedaria entre la Manduca i la Emeibaby. La Manduca és més fàcil de trobar barateta de segona mà però he llegit opinions a favor i en contra de la Manduca des del naixement, alguna experiència en aquest sentit? La veritat és que comprar una Emei nova amb el preu que tenen per a que després no ens vagi bé em fa molt de cosa...
Imatge
shyla

dl. juny 08, 2015 5:33 pm

eli_silmarwen ha escrit:Sóc primerenca i la meva intenció és portejar des del naixement però em temo que seré molt torpe pel fulard i per això estic mirant les motxilles. Com que el pare també vol portejar, la Marsupi no seria una bona opció per les talles per tant, em quedaria entre la Manduca i la Emeibaby. La Manduca és més fàcil de trobar barateta de segona mà però he llegit opinions a favor i en contra de la Manduca des del naixement, alguna experiència en aquest sentit? La veritat és que comprar una Emei nova amb el preu que tenen per a que després no ens vagi bé em fa molt de cosa...

La manduca no s'hauria de fer servir fins que el nado s'aguanti assentat sol, al igual que la resta de motxilles. La emei permet ajustar a la mida del nado i pertant si seria apta des de naixement. De preu no hi ha tanta diferencia.
Imatge Imatge
laila
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:36 pm

dg. set. 13, 2015 5:15 pm

Hola!!
Tinc un dubte.... El boba wrap es pot posar a l'assecadora?? Algú l'hi ha posat? Al ser 95% cotó ... A internetbes diu de tot però el fabrixant només diu "Lavable a máquina".
Gràciesssss
Mireia1977
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

dg. set. 13, 2015 9:35 pm

Si que es pot Laila!
Imatge
Imatge
laila
Entrades: 27
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:36 pm

dl. set. 14, 2015 3:34 pm

Mireia no s'encongeix?? Es q em fa por al ser 95% cotó.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

dl. set. 14, 2015 4:21 pm

Jo l'he posat, era hivern i no hi havia una altre..amb baixa temperatura aixo si, i cap problema
Mireia1977
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

dl. set. 14, 2015 8:42 pm

No Laila. Potser es va encongir una mica (no el vaig mesurar) però en qualsevol cas no ho vaig notar pas!
Imatge
Imatge
shyla

dl. set. 14, 2015 9:48 pm

Jo no tinc secadora pero ve a ser com una samarreta. En qualsevol cas si encongis es taaaaan llarg que encara potser et va be jeje
Imatge Imatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

ds. set. 26, 2015 3:11 pm

Hola, noies! La meva nena la setmana vinent farà 2 mesos i fa 5,5 kg. Tinc una Ergobaby, i el meu dubte és si l'he de fer servir amb el coixí reductor o no cal. Ho he provat sense i la nena, tot i que no aguanta el cap durant molta estona, sembla estar molt més còmoda que amb ell...
shyla

ds. set. 26, 2015 5:19 pm

Realment el millor seria que la deixessis per mes endavant, per quan ells poden seure sols. Sino sempre amb el reductor
Imatge Imatge
Mireia81
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

dj. oct. 01, 2015 10:36 pm

Hola noies,

Tinc l'Erik, amb 8 dies, i l'Alba de 18 mesos, i m'agradaria portejar el petit.

No tinc ni idea de mochiles ni portabebés, manduques, foulards....desconec aquest mon...em podrieu recomanar un foulard,mochilla...per a portejar desde recent nascut? comode i que empugui durar el maxim possible?

He intentat llegir-vos,pero son 198 pagines! jejeje
si alguna em pot fer recomanacions....es que volem començar a mirar, i anem molt peixos! El que tinc clar es que no siguin mochiles tipus Baby Bjorn...sino ergonomiques...pero n'hi han tantes, que em perdo ?-) ?-)
Imatge

Imatge
shyla

dv. oct. 02, 2015 8:34 am

Potser per les teves circunstancies,al tenir un altre fill petit el pot anar be una bandolera d'anelles, rapid de posar i treure, es pot fer servir des del naixemnt fins que vulgueu davant, darrera i a la cadera. Les motxilles millor deixar-les per quan s'assenten sols ja que no s'ajusten a la seva esquema ;)
Imatge Imatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

dj. nov. 05, 2015 1:05 am

Hola Mireia81, felicitats pels teus petitons. Jo et recomaniaria un foulard, l'elàstic és una mica més fàcil, però si vols que et duri més temps la millor opció seria un teixit. És més tècnic, però amb una mica de pràctica ho tindràs per la mà. Intenta que t'ensenyi una assessora ;)
Quant de temps que no entrava, quins records més macos!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

dj. nov. 05, 2015 10:09 am

Jo també et recomenaria la bandolera d'anelles, és fácil de posar, serveix des del naixement i podries portejar la gran si fos necessari.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

dj. nov. 05, 2015 4:17 pm

Com quina??? Jo utilitzava el foulard boba però són casi 8 kg de nena i ja noto que em molesta un xic....
Imatge
Imatge
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

dt. des. 01, 2015 8:55 pm

Help!!!

Quin cobertor d'hivern em recomaneu x la bonba 4g?!? N'he vist tres: el mam 4 seasons, el hoppediz i el mateix de la boba. Estic feta un embolic...es x fer un regal! Gràcies!
ImatgeImatge
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 520
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

dc. des. 02, 2015 1:35 pm

No n'he comprat cap però me'ls vaig probar. Trobo que el de la boba queda més estilitzat i que el de la hopedizz té un toc massa xandalero pel meu gust (és molt personal, eh? :love: ) però tenia un tacte mooooolt agradable. Em vaig inclinar més per la boba.

Al final vaig acabar comprant la momawo però clar el preu també és molt diferent
Sigui l'opciô que triis segur que és un regal que en farà ús

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::