ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
marta_mum
:: girafa
Ubicació: Sant Boi
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

dg. ago. 02, 2009 10:21 pm

Martuchi, si la teva intenció és dur el nadó en trajectes curts, faras mes via amb una bandolera d'anelles, que és molt ràpida de posar, i permet moltes posicions.
mafalda75
:: zebra
Ubicació: Des de la terra ferma
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm

dl. ago. 03, 2009 8:08 am

Hola guapes!
Veig que hi ha unes quantes octubreres per aquí :ok: !
Jo sóc moooolt novatilla amb aquest tema, i no tinc experiència, però només volia escriure per explicar que nosaltres li vam comprar l'Ergo a la Djiluga i al Marc li encanta....!!!!!
Per desgràcia encara no l'hem pogut disfrutar al 100% perquè com molt bé ens va dir la Djiluga al comprar-lo, és una mica calurós, i aquí Lleida el solet apreta :***: ... Tot i això, sempre que l'hem utilitzat li ha encantat. Ens el posem al darrera, perquè ell és grandot i a més ho vol veure i explorar tot, i es queda la mar de feliç, super relaxat i observant per tot arreu.
A més trobo l'Ergo xulíssima, el color, el teixit, etc...!
Ara només ens falta fer una excursió ben llarga per acabar de provar-lo :ok:.
I fins aquí el meu granet de sorra ;-) .
Imatge

Imatge
martuchi
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

dl. ago. 03, 2009 3:46 pm

djiluga ha escrit:Martuchi, un fular elàstic et pot anar molt bé per començar ja que pots aprendre fàcilment a fer el nus i a col·locar-hi el petit. L'altre opció és llançar-te directament al fular "no elàstic", tot i que la tècnica és una mica més difícil si se'n tenen ganes també és possible i ja és un fular definitiu.
Per quan esperes el naixement?
T'animes a participar en un taller?

Doncs el naixement serà a finals de novembre. Això dels tallers sona força interessant, però sóc de la zona de Tarragona i no se si per aquí se'n fan.

Gracies pels consells, noies, seguiré preguntant a mesura que s'acosti el moment. :love:
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:
Ubicació: El Maresme
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am

dl. ago. 03, 2009 5:49 pm

Si el naixement és pel novembre, com que farà fred, qualsevol elàstic et pot anar bé.
Aquí pots veure un llistat de mares cangur de tot Espanya que et poden ajudar o ensenyar els seus portabebès en directa, n'hi ha un parell de la zona de Tarragona http://redcanguro.org/la-red/
ImatgeImatgeImatge
meri68
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm

dl. ago. 03, 2009 6:01 pm

djiluga ha escrit:Si el naixement és pel novembre, com que farà fred, qualsevol elàstic et pot anar bé.
Aquí pots veure un llistat de mares cangur de tot Espanya que et poden ajudar o ensenyar els seus portabebès en directa, n'hi ha un parell de la zona de Tarragona http://redcanguro.org/la-red/

Djiluga, jo li he posat l'ull al Mam Eco, pariré desembre, i he pensat que era apropiat per una mami novata inexperta amb nadó d'hivern... de tota manera m'espero a provar diverses opcions al teu taller de l'agost, per acabar de decidir-me :()()::::
Imatge
djiluga
Contacta:

dl. ago. 03, 2009 7:02 pm

Meri68, el MamEco és molt bon fular, sens dubte, i els materials són molt naturals (cànyam i cotó orgànic). De totes maneres, tal com dius, genial si pots comparar diverses marques en directe. :gat:
ImatgeImatgeImatge
san
:: tigre
Ubicació: osona
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am

dl. ago. 03, 2009 11:06 pm

Hola mamis cangurs!!

Nosaltres tenim una bandolera d'anelles, he ficat l'ull amb un fular precios pero el meu home hem fara espera al meu aniversari,(que farem jajja "mas vale tarde que nunca).Doncs aixo amb la bandolera es pot posar de costadet, tumbat o a la esquena pero no he vist o poder no existeix posarlo ben be sobre el pit,a veure si m'explico , com amb un fular que es fa la creu per davant posicio ranita?es diu aixi?
ES QUE AL MEU NEN LI GRADA MOLT ANAR AIXI PERO JA PESA MOLT,SI SABEU D'ALGUN VIDEO O ALGO PER POSARLO AIXI HEM FARIAU UN GRAN FAVOR!

PETONS I GRACIES
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

dl. ago. 03, 2009 11:31 pm

ImatgeImatgeImatge
marta_mum

dt. ago. 04, 2009 9:38 am

Ei noies, animeu a posar fotos cangurejant!

Jo us en poso una altra! La marteta i jo amb una bandolera d'anelles babumel fent un tummy 2 tummy. crec que és al que et refereixes, sun.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
djiluga
Contacta:

dt. ago. 04, 2009 11:33 am

M'animo... començo pels meus inicis. La primera bandolera que vaig fer servir, i els meus primers fulars.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatgeImatge
meri68
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm

dt. ago. 04, 2009 11:36 am

m'encanten les fotos! :ok:
Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

dt. ago. 04, 2009 1:42 pm

Gràcies marta_mum i djiluga, pels aclariments

Potser m'esperaré una mica a tornar a probar la posició del darrera amb el mei tai, primer agafar-li be el truquillo. Les vegades que he intentat probar-ho, ja ho he fet al costat del llit o sofa.

A veure si jo també em faig una foto i la penjo.
Imatge

Imatge
san
Ubicació: osona
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am

dt. ago. 04, 2009 2:05 pm

Moltes gracies djiluga per els videos, que be que el pugui posar de la postura tummy2 tummy (mes omenys escriu aixi no) aixi hem vaig familitzant mes amb els noms.

Marta si hem referia aquesta postura, amb un nen de 4 mesos no li fare pas mal no? en compte de obrirli tan les cames els hi puc deixar mes tancadetes oi?
gracies.
Imatge

Imatge
AINAMM
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

dj. ago. 06, 2009 11:10 am

Bon dia noies!!!!

Pujo el post que estava molt avall!!!!

Volia comentar una coseta... a veure si sabeu de quin portabebè parlo!!!! Ja ho he vist en tres persones del poble (l'última aquest matí quan he baixat a comprar a plaça), és com una espècie de fular i porten les criatures mirant endavant. La primera vegada em vaig sorprendre perquè vaig pensar... "Aquesta tia no s'ha llegit les instruccions del fular i porta la nena mirant endavant, què fort!!!!", però és que ja ho he vist en dues persones més. No sé de quin fular es tracta perquè no sé com buscar-ho per internet, però deu ser d'alguna casa nova que l'ha començat a comercialitzar. La veritat és que les criatures queden penjant com en una motxilla comercial i em fa l'efecte que el fular només pot utilitzar-se per anar en aquesta posició perquè no semblen gaire llargs per fer-hi nusos i poder-los col·locar en altres posicions. A veure si en sabeu alguna cosa!!!!

Per cert, Djiluga i Marta_mum molt guapes a les fotos!!!!

Petonets!!!!
Imatge Imatge
marta_mum

dj. ago. 06, 2009 11:24 am

san ha escrit:Marta si hem referia aquesta postura, amb un nen de 4 mesos no li fare pas mal no? en compte de obrirli tan les cames els hi puc deixar mes tancadetes oi?
gracies.

Hola san, si els nens mes menudets no cal treure els peuets per fora, perque se'ls posa amb la bandolera plegadeta per la meitat longitudinalment fent una bosseta, i van amb les cames una mica mes plegadetes, si tu et poses el nadó sobre el pit ell ja posarà les cames en la posició còmoda per ell instintivament, la bandolera l'únic que fa és mantenir-los en aquesta posició natural en lloc dels teus braços.

anima't a posar-nos una foto, i així et podem dir si la postura és bona, ok?

petonets!
djiluga
Contacta:

dj. ago. 06, 2009 1:47 pm

Bé, amb un recent nascut no cal treure-li els peuets a fora, però un nen de 4 mesos sí, ja que si no, al tenir el reflex de "saltar" en tocar amb els peus alguna cosa no s'hi trobaria còmode, a més se li carregaria el pes a les cames i als peus.
San, pots portar-lo amb la bandolera "assegut" dins la bosseta que formes amb la bandolera, amb les cames en posició de granoteta obrint-les només la mesura adequada per la seva edat, evidentment molt menys que amb un nen més gran.
Ainamm, malauradament amb la major part dels fulars elàstics (que imagino que és el que has vist) s'explica com col·locar els nens mirant endavant. És un tema de "competència" amb els portabebès no ergonòmics que fan algunes empreses (majoritàriament als EEUU) per demostrar que els nens així també poden anar mirant endavant. En tot cas, sabem que no és massa recomanable, com a màxim el nen pot anar una estoneta curta mirant endavant en posició "buda", però no penjant.
Us deixo un vídeo, de la portada dels fular JPMBB, molt bons elàstics, on veureu ràpidament totes les postures que es poden fer amb ells amb un sol nus.
http://www.jpmbb.com/
A la mateixa pàgina, a l'apartat de vídeos hi ha molts altres nusos que es poden fer amb el fular elàstic.
ImatgeImatgeImatge
AINAMM
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

dj. ago. 06, 2009 4:03 pm

Ostres Djiluga, el fular que he vist aquest matí era exactament aquest del vídeo i m'he quedat un xic sorpresa perquè em pensava que no es podien portar així!!!! Jo sense dubte i després de tota la informació que tinc, així no el portaria pas!!!! :ufs:
Imatge Imatge
granoteta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 587
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 1:16 pm

dv. ago. 07, 2009 3:09 pm

Hola!!

Aquesta tarda estreno el meu nou Mei Tai!!! En tinc unes ganes :p-) :p-) posso fotos quan pugui!! Algú més s'anima a possar fotos? Les fotos que heu penjat són molt xules, en Bernat i la Marta es veuen d'allò més còmodes :ok:
Imatge
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

dv. ago. 07, 2009 5:25 pm

Ei! Doncs nosaltres ja hem sortit amb el Mei Tai 3 o 4 cops!! :pandi: :pandi: I molt bé! El Guillem sempre s'hi ha acabat adormint!
Voldria penjar alguna foto, però les vaig fer jo mateixa a casa :-:) , o sigui que esperaré a tenir-ne de millors...

Ara, jo crec que el porto massa avall. Ja intento que el nus de l'esquena em quedi ben amunt, però quan acabo de fer el de davant ja veig que el de darrera m'ha baixat fins a la cintura... Deu ser que tinc poca força.
Imatge
Imatge
marta9
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm

dv. ago. 07, 2009 7:05 pm

Ei! Quin post més xulo!!! :ok:

Jo m'he iniciat recentment en el món dels portabebès, i quina llàstima no haver-los conegut amb la Cèlia!!! Ens hauria anat taaaant bé a les dues! Així que ara amb en Guiu penso aprofitar el temps al màxim per dur-lo ben apropet, que creixen tant ràpid! :content: Jo tinc una bandolera d'anelles EllaRoo i un fular elástic MamEco, i n'estic encantada! i en Guiu també és clar, s'hi pega unes migdiades! El fular m'ha salvat la vida molts cops aquestes vacances, hem anat a Lanzarote, i cap problema per baixar a coves volcàniques, pujar escales... o per dur als dos ganàpies adormits, la Cèlia al carro i en Guiu al fular! :love:

apa, m'animo i us poso fotos... La primera és d'en Guiu a la bandolera amb un parell de setmanes i les altres són del fular ara fa uns dies, que té tres mesos. Com veieu el papa també es va animant a portar-lo! >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::