Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

Més qüestions.
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dj. feb. 11, 2010 5:53 pm

Hola!!! estic cercant una guarderia pel meu peque , i la veritat que la cosa no és gens gens fàci!!! en ppi. vaig trobar una q magradava, pero m'han parlat malament d'ella, així que descartada, evidentment.
Us volia preguntar, si algu de vosaltres sabeu de guarderies que estiguin bé al barri de Les Corts a Barcelona pq heu portat als pekes o be teniu referències...
He anat a veure la Pikin's i la setmana vinent aniré a Mickey Mouse, Niu de les Corts i Guarderia les corts... no se, algu em pot ajudar una mica? ja és prou dur deixar al peque i anar a treballar, però si a sobre no saps en quina mena de lloc el deixes, encara pateixo més....
alb_bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. des. 10, 2009 5:40 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: alb_bcn » dj. feb. 11, 2010 6:46 pm

Escola Bressol Xiroi (08047121)
c. Anglesola, 50
08014 - Barcelona
Telèfon 934101620 - Fax 934101620

La millor pública i que tinguis sort per entrar.
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: eli75 » dj. feb. 11, 2010 7:06 pm

Tinc una amiga que treballa a l'escola bressol Can Bacardí, que és municipal.
L'equipament és modern i les educadores són molt bones.
I sé que aquesta escola bressol és de total confiança. Si et toca per zona, jo ho tindria clar i duria la meva nena allí

http://www.bcn.es/imeb/escoles/cat/bressol/fitxes/canbacardi.htm
Avatar de l’usuari
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: llunàtica » dj. feb. 11, 2010 8:07 pm

Hola,
jo porto al meu fill a la Didac, que és a Cardenal Reig, i n'estic molt contenta. És una llar d'infants que fa molts anys que funciona, només son 7 nens/es a la classe dels més petitets (crec que a les altres són uns 15), les instal·lacions no són noves però tot està molt cuidadet. A mi el que més m'agrada és el tracte que tenen amb els nens. L'educadora que ens ha tocat aquest any se'ls estima molt i hi pateix molt perquè aprenguin a gatejar, mengin, dormin i sobretot s'ho passin bé i estiguin el més feliços possible. Aquesta llar d'infants està un pèl lluny del centre de les Corts i és privada (val uns 400 euros amb menjador inclòs).
També hi ha la Montserrat, que és al Passatge de Xile (al darrera de l'església de Sant Ramon) i diuen que està bé. Jo no la conec personalment, vaig anar a la jornada de portes obertes i semblava genial, però tampoc sé com és en realitat. Vull dir que a les jornades de portes obertes van a vendre. I crec que si hauria d'anar (si es pot) quan els nens són a classe, a veure què fan.
molta sort!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dj. feb. 11, 2010 9:18 pm

Moltissimes gràcies per les respostes!! però es que tant a la Xiroi com a la Bacardi, ja m'agradaria poder tenir plaça!!! però és casi bé impossible... només ofereixen 13 places, i aquest any les families monoparentals, també puntuen, pel que encara serà més difícil que altres anys tenir plaça a una llar d'infants pública... és lamentable la poca oferta pública que existeix a Barcelona, de debó, en aquest barri, només 3 llars d'infants amb 13 places, en fi, no serveix de res lamentar-se, pq "es lo que hay"....
I de privades, miraré també aquesta que comenteu, la Didac, si estàs contenta amb ella segur que està bé, encara que he de mirar be si em cau massa lluny....
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Xana » dv. feb. 12, 2010 9:11 am

Doncs jo he portat els meus dos fills al Cascavell (a Taquigraf Garriga, entre Entença i Avinguda Sarria). I la veritat, estic força contenta. D'acord, té coses que es poden millorar, però jo em sento tranquila quan deixo el meu petit (que ja ha fet els 3 anys) i sobre tot, ell es queda feliç. :ok:

De les que menciones, et puc parlar per referencies molt i molt properes del Niu de les Corts. Jo NO el portaria allà!

També m'han parlat molt bé del Sol (Numància), de Mafalda (Numància, uns metres més amunt, però és bastant més cara que el Sol), Pinocho (hi van anar els meus nebots, però no em convenç... per començar, els més petits no surten al pati fins que caminen i les instal.lacions estan bastant fetes pols, a més que les clases són molt petitones).
Una abraçada!!
Imatge

Imatge
alb_bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. des. 10, 2009 5:40 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: alb_bcn » dv. feb. 12, 2010 10:36 am

Es una llàstima no poder entrar a Xiroi, te un mètode molt obert als pares molt contrari a les altres.
Sort.
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: sunny » dv. feb. 12, 2010 10:31 pm

Hola, quina és la que t´han parlat malament ? (ei,si es pt saber...)Jo porto a la meva filla a la Peter Pan del c/Berlin, n ´estic força contenta. La única pega és que no tenen pati propi... pero les mestres són molt maques, jo crec que això és molt important!
picolina
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 9:47 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: picolina » dl. feb. 15, 2010 9:58 am

:miko:
M'estic dedicant de ple a aquesta activitat.
Ja he mirat : Les Corts, Pikins, GAltufes, el Pomer i Dracs.
No n'hi ha cap que em convenci del tot, cadascuna té lo seu....
Algu coneix alguns pares de la Dracs? O en sabeu alguna cosa?
Gràcies!!!!!!!
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dl. feb. 15, 2010 11:29 am

Hola Picolina

Jo a la Dracs no aniré tot i que està molt a prop de casa meva... les instal.lacions son antiquissimes, no?? a tu t'ha agradat?
i que t'ha semblat les altres que ja has visitat? jo demà vaig al niu de les corts i demà passat a la guarderia corts i mickey mouse. la galtufas que tal? no en tinc referències, de la pikin's si. i el Pomer la tinc totalment descartada.
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: vinyet2012 » dl. feb. 15, 2010 3:53 pm

Hola!

a mi m'han parlat molt bé de la Dracs, sobretot pel que fa al personal i la directora. Jo també estic començant a mirar de cara al setembre però vaig molt perduda. Com s'ha de fer per visitar les llars d'infants? cal trucar primer? hi ha un dia de portes obertes? disculpeu, tinc un peque de 45 dies, sóc "novata" i estic totalment perduda pel que fa a tots aquests temes!!

gràcies! fins ara
Avatar de l’usuari
Martolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Martolina » dc. feb. 17, 2010 9:41 pm

Ep!

Jo porto a la meva nena a Dracs i estem mooolt feliços!! A veure... Dracs és una escola un xic diferent, com hipi-freaky. I la manera de funcionar no és tan formal com altres sinò que és un tu a tu i molt directe i molt sincer amb la familia. Jo estic encantada! M'estan ajudant molt amb la nena que te alguns problemilles psicomotrius i de jalancia. Si vas a Dracs coneixeras les 2 mestres que porten anys i panys. Les instalacions no son gens luxoses,estan envellides però tenen encant i són molts pocs nens ( i quan dic pocs, son pocs ). Jo per exemple, prefereixo mil vegades Dracs al Niu de les Corts. El Niu te unes instalacions molt xules pero el tracte que vaig tenir i que han tingut amigues meves ha estat un desastre
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dv. feb. 19, 2010 6:47 pm

Hola de nou companys/es!!

continua la meva "peregrinació" per les guarderies del barri, i al final m'estic creant un excell i tot, per anar comparant, pq realment no m'enrecordo de tot...

de les visitades, he descartat el niu de les corts i el pomer, i de la resta: pikin's, el sol, mickey mouse, guarderia les corts, les 2 darreres son les que més m'agraden. Encara em queda per visitar la elena i la galtufes...

I clar, les 2 q més m'agraden, tenen aspectes bons i altres no tant.... algú em pot comentar si coneix la Mickey mouse o en te referències? pq de la guarde les corts, ja m'han parlat i força be....

moltes gràcies!!!
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dt. feb. 23, 2010 3:10 pm

Hola!
Nosaltres decidim aquesta setmana i dilluns comença l’aventura……!!!!
Estem entre: Galtufes, Dracs i Pomer.
Us faig 4 pinzellades de les nostres impresions:
Les Corts: Tal com diu la paraula: “Guarderia” i prou, potser es que no vam parlar amb la persona adequada…
Galtufes: Aules xules: grans, amb suro i finestres.AMb molta normativa, però a la fi i al cap, potser tradueix bona organització. De les mes cares.
Mickie Mouse no hi he anat pq no hi ha places per aquest curs.
Pomer: les aules no m’agraden pq estan en un mateix espai compratimentat per envans d’alumini i potser quan hi ha tots els nens hi ha molt xivarri? Però tot el que em van explicar, em va donar bona sensació.
La Dracs, em va encantar la directora i tota la seva forma de funcionar, aquest ambient hippi-friki que dius tu em va agradar molt, però no veig clar que això compensi els desavantatges que hi veig: número super super reduit de nens: 8 en tota l’escola i les instal.lacions super peques i amb una pati petit…quina pena.
>>>Nuriarf, pq descartes el Pomer?, que t’en han dit?? Sisplis digues-nos-ho que aviat hem de decidir….Gràcies!!
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dt. feb. 23, 2010 6:45 pm

petitapetita, t'he escrit un missatge i t'explico una mica més...
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dc. feb. 24, 2010 7:38 am

A mi, de la Pikins, la directora em va semblar massa tocada i posada, no sé, que per estar en una guarderia, s'ha d'estar en un altre rotllo, crec jo . I a més uns comentaris rarillos : parlant de zones del cervell (neocortex, area de Broca...), localització de l'area de l'esquizofrènia... que jo perque sóc del ram i em vaig enterar, però sinó, a que vé?
Per cert, sabeu preus de la Mickey Mouse? nosaltres necessitariem quasi tota la jornada i amb el dinar...
A vegades ens fixem més en aspectes subjectius que els objectius, però, és clar, per triar, ho hem de valorar tot, no? Una bona aportació són les referències que altruaes pares et puguin donar, no?

En fi, que s'acosta el dia D i em sembla que ja tinc uns nervis...
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: vinyet2012 » dc. feb. 24, 2010 2:26 pm

Hola a totes!

per la vostra info: el proper 6 de març hi ha portes obertes a la Pikins (de 10:30 a 13:00 h). Hi vaig trucar i em van dir que no calia apuntar-s'hi, només anar-hi a l'hora que ens va millor i prou. Vaig trucar a la Dracs i em van dir que aquesta setmana em trucaran per anar a fer-hi una visita (em va donar "bon rotllo"). De totes maneres, si dieu que hi ha poques places, imagino que serà difícil entrar-hi, no?
A la Galtufes encara no hi he anat, però hi ha alguna cosa que em diu que no....no sé...impressions i prou. Coneixeu la Tintin, a la Plaça del Centre?

fins ara!!
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dc. feb. 24, 2010 9:51 pm

Em sembla que la tintin és un pel petita pel que m'han comentat, jo no he anat però m'ho han dit.... no se, pots provar a veure que tal... jo divendres vaig a la Galtufes a veure que em trobo....
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dj. feb. 25, 2010 6:20 am

Us demanaria un petit favor si aneu a la Galtufes, i si us va bé i no us fa cosa...
Si podeu preguntar la titulació que tenen les educadores i la dire, és que normalment ho preguntem i allà se'ns va oblidar i ara trucar només per això....
Mil gràcies! I sort!
Com que em sembla que jo m'he de decidir i començar abans que vosaltres, ja us comentaré que tal a la que triem....
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: sunny » dj. feb. 25, 2010 7:20 am

Hola, jo quan vaig estar mirant vaig anar també a la Tintin i la veritat no em va agradar gaire... Es un entresol, és un pis i està distribuit com a tal, el passadís, les habitacions... El pati és el típic pati d´entresol que dona a un pati de mançana.
La cuinera és la mare de la directora... no sé, ho vaig veure tot massa "casero", tot i que la noia no és que em fes mal efecte...
Jo porto a la meva filla a la Peter Pan , és al carre r Berlín, la única pega qeu li veig és que no té pati, es veu qeu quan surten van a un parc que hi ha al costat. la meva filla és petita i encara no surt, a veure l´any que vé..
Es l´única pega, per lo demés les aules són espaioses i lluminoses, les profesores m´agraden molt i no tinc cap quixa. La meva filla hi va contenta, i crec que això és el molt bona senyal.
DE les altres que vaig veure (El Sol, Mafalda i Niu de les Corts), em quedo sens dubte amb Mafalda, és un pel cara però em va fer molt bona impressió, tant la directora com l´ambient, tot i que hi ha qui diu que és pija.

Sort en la recerca, pq realment és molt i molt complicat.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::