Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

Més qüestions.
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dj. feb. 25, 2010 7:42 am

Gracies sunny,
de totes maneres, a mi em queden massa lluny de casa. All matí aniré amb el temps just i només em falta haver de fer gaires excursions...
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » ds. feb. 27, 2010 10:03 am

Hooola de nou!!
ahir varem visita la Galtufas, i em va agradar, és força gran i amb molta llum, i el pati tb és força gran... no se, està bé. ara ja si que hem de decidir-nos entre totes les visitades.... aniré amb el meu marit a veure les 2 q més m'han agradat i llestos...
Però ara tenim un altre problema... aquests messos de l'abril al juliol, havia de venir una senyora a cuidar al peque 3 dies, i els altres 2 les avies... doncs res, que a última hora la dona no vindrà... genial!!! ara un altre problema més i a sobre a còrrer a buscar algú.... de debó que quan millor vols tenir les coses lligadetes i resoltes, més ràpidament se't torcen!!!!

bé, així que ja us diré com va el tema, però realment és un pal ara trobar algú una mica de "confiança"...

Bon cap de setmana!!!
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » ds. feb. 27, 2010 5:26 pm

Doncs anima't a portar-la a la guarde! Ara ja tens la feina feta de mirar-les.(Fa una mica de peneta tant petits, però també és dificil haver de confiar en segons qui, vull dir trobar una cangur que hi estiguis tranquila....
Jo vaig tornar a preguntar a la Mickey Mouse, i efectivament, no tenen places per ara...
Així que dubtem entre Galtufes i Pomer que a mi no m'agrada tant i entre avui i demà decidim.
Jo ja estic preparant les cosetes que et demanen, llençolets, xumet, roba marcada (m'han calvat 10 euros de les etiquetes amb el nom imprès!!!!!!!!!!!!), etc
Ja us explicaré!!!!!
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Jerb3 » dj. març 04, 2010 8:16 pm

Petitapetita, al final que heu decidit?? on porteu la peke??
Avui he visitat la Mafalda, que ara si que era la darrera en visitar. No està malament, però és la més cara de totes les del barri!

ja diras que tal, i com li va, ok?
una abraçada

Per cert, em sembla que ja hem trobat la cangur pel peque, avjui ha vingut una senyora i m'ha agradat molt... aquest tema em treia la son....
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dl. març 22, 2010 11:40 am

Uf, quants dies sense escriure... perdoneu per deixar-vos almb la intriga...
Doncs res, que estem super-contents amb la guarderia. Al final, la Galtufas, aquesta ja és la tercera setmana que hi va, i molt, molt bé. Algun dia no s'ha qedat gaire convençuda, però és més mamitis que res més... La profe em dona molta confiança i la veritat és que la deixo molt tranquila, crec que la deixo en bones mans. Els fan fer moltes cosetes que te les van apuntant en una agenda... A la meva filla, li agrada molt veure els altres nens, els toca...
Això sí, hem fet l'adapatació molt gradual, els primers dies només s'hi va quedar una hora i mitja. De fet, jo encara no he començat a treballar...
Si voleu preguntar alguna cosa, aprofiteu!
Adéu!
Mary Poppins
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 16, 2010 7:57 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Mary Poppins » dt. març 23, 2010 7:39 pm

Desprès d'haver llegit els vostres comentaris i haver fet una tasca de recerca de llar d'infants (tasca complicada i angoixant) pel barri. Tinc el cap com un garbuix. Està clar que hi ha maneres de veure les coses i segons els nostres valors ens fa decantar per una cosa o l'altre. Aconsellada,finalment m'he decidit. Jo aquesta setmana l'inscriure a Galtufas. Fa temps que funcionen i m'han parlat molt bé. No obstant si algú em pot dir alguna cosa més ho agrairé.
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dt. març 23, 2010 7:50 pm

Què vols saber? Jo , repeteixo, n'estic molt contenta. Aquesta serà la la tercera setmana que la meva petita hi va.
Quant temps té el teu?
Mary Poppins
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 16, 2010 7:57 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Mary Poppins » dc. març 24, 2010 7:18 pm

El meu fill es nascut al juny del 2008. Avui he parlat amb una amiga que porta la seva nena i també està molt contenta tant pel que al tracte amb els infants com amb els pares. Que fan moltes coses i sabem molt bé per on trepitjen. Crec que ja em comenco a desengoixar.
Txellsimon
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 05, 2012 7:02 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Txellsimon » dl. març 05, 2012 7:15 pm

La meva experiencia a la guarderia Didac es excepcional. Les 4 directores son fantastiques i les educadores tambe! Fan moltes activitats, tracten als nens super be, els hi fan petons constantment i els mimen moltisiiim!! Quan els vas a buscar, pujes a la classe a buscar-los i tens la oportunitat de veure com estan de contents i de be i pots parlar i trucar sense cap inconvenient tant amb les educadores com amb les directores.
veragli
Entrades: 2
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:19 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: veragli » dg. set. 16, 2012 6:34 pm

Bona tarda a tothom, m´agradaria que algú em donés opinió sobre la llar d´infants niu de les corts. Tinc un fill de 14 mesos i estic buscant llar d´infants pel 2013.
He escoltat alguna opinió respecte que són massa rígids, però no sé a què es refereixen.
La gent m´ha parlat molt bé de la Mickey Mouse, però la descarto perquè obliguen que es quedin a dinar si fan horari de matins, cosa que no entenc. El motiu que em van plantejar és que evitant les entrades i sortides, aconseguien la tranquil.litat dels nens. La veritat és que em sona molt estrany i jo diria que és perquè la cuina li sorti rentable que per cert, les instal.lacions són fantàstiques i neteja excel.lent, no només de la cuina sinó de tota la llar d´infants.
petitapetita
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 3:36 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: petitapetita » dl. set. 17, 2012 10:38 am

Sense dubte, Mickey Mouse! Hi he portat la gran i ara hi portaré la petita. Són uns grans professionals i no et trobaràs amb coses rares....
veragli
Entrades: 2
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:19 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: veragli » dl. set. 24, 2012 11:05 pm

petitapetita ha escrit:Sense dubte, Mickey Mouse! Hi he portat la gran i ara hi portaré la petita. Són uns grans professionals i no et trobaràs amb coses rares....


Moltes gràcies pel consell. La setmana passada vaig estar parlant amb algunes mares i em vam parlar malament del Niu de les Corts. Però a la Mickey Mouse no podré ficar-li perquè els àpats se´ls donaré jo i allà t´obliguen a que es quedin a dinar. Tenen tanta demanda que es poden permetre el luxe de seleccionar als interessats.

Alguna m´aconsella alguna més?? També tinc l´opció de deixar-ho a alguna llar d´infants prop del meu treball que està a prop del Carrer Tarragona, Parc Joan Miró...

Moltes gràcies
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: sunny » dc. set. 26, 2012 7:12 am

Hola, a arago tocant vilmari hi ha la IBeth, fa molts anys que hi son. No la conec personalment, pero se de nens que hi han anat I be. Pots mirar-ho!
maria124
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 10:02 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: maria124 » dj. oct. 18, 2012 10:09 am

Yo recomiendo Santa Elena en Avenida Madrid 142. La elegí porque tenía el mayor numero de cuidadoras por niño, aunque las instalaciones son mas modestas, es pequeñita. No me he equivocado en el criterio de elección, comentando con otras mamas en el parque de la maternidad no hay color de la atención que mi niña está recibiendo respecto lo que comentamos de otras guarderias. La recomiendo especialmente si teneis niños que por cualquier razón necesitan una atencion especial o mas personalizada. Un saludo.
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Magic » dv. març 08, 2013 5:10 pm

Bona tarda!
Després de visitar algunes llars d'infants a les Corts, no se amb quina quedar-me..! jijiji!
He visitat: El niu, El sol, Mafalda, El Pomer i Les Corts.
Nosaltres vivim a L'hospitalet però mons pares a les corts i per horaris ens va millor dur-la prop dels avis.
Totes tenen coses que m'agraden i coses que no... I estic dubtant entre El Sol i El Niu...
El niu esta just al costat de casa del meus pares i en tinc referències, però les escales em fan "patir"...
I el Sol em va semblar un bon sistema d'ensenyança però això de que el pati no sigui "propi"... ai no se...! i l'horari/preu no em va semblar malament tampoc...
El Pomer no em va desagradar però la zona d'aules em va sembla una mica caòtica...
Estic feta un embolic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aviam, si alguna em pot donar referències!
Gràcies!

pd: he posat aquest mateix missatge a l'etapa de 12 a 36mesos... però potser ho llegeix alguna mami més si ho poso aqui tambe!
Ah! la nena farà P2!
Imatge
enu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. març 24, 2013 12:50 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: enu » dg. març 24, 2013 1:05 pm

Hola,
He visitat aquest espai, però he vist que la informació està una mica desfassada.
Algú em pot dir quelcom de les escoles bressol de Les Corts?.

Gràcies
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: izascun79 » dt. març 26, 2013 12:44 pm

Bon dia noies!

Jo fa dos mesos que vaig començar a dur al Pau a l'escola Dracs i estem encantats!!!! És familiar, acollidora, amb un mètode educatiu molt treballat i, el més important de tot, el Pau hi va encantat!!!!!!

Visiteu-la, us sorprendrà...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
enu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. març 24, 2013 12:50 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: enu » dj. abr. 11, 2013 8:39 pm

Hola,
He anat a veure Dracs, em va atendre una noia jove, que sembla molt experimentada. El que em va agrada molt va ser el tracte amb els infants. Just en el moment s'anava una nena, i va apropar-se a on érem nosaltres, per donar-li un peto a l'educadora, i al anar-se van dir, Adéu mirant-nos.
Em va agradar molt, vaig trobar-ho molt significatiu. A més el projecte que em van explicar va molt amb com treballem a casa. Crec que ja ho tenim decidit.

Gracies,
marteta78
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 9:07 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: marteta78 » dv. maig 03, 2013 1:21 pm

El que si et puc dir és una que no recomano. Desaconsello la Mickey Mouse que considero molt maca externament però a nivel de gestió pésima. Molts nens per clases i sensació de descontrol. De fet ens vem trobar que a la fitxa de cada dia ens posaven coses que sabíem del cert que no eren veritat. Per exemple: apuntaven uns canvis de bolquers, quan vem comprobar que el bolquer era el mateix amb el que l'havíem portat.
El problema és la gestió del centre, en el que sembla que es prima més les intal·lacions maques que no les persones. I on els límits d'agafar a nens per clase están molt per sobre d'unes xifres recomenables. Penso que la gestió està vista com un negoci per fer diners, i no un lloc on tracta els nostres nens. Simplement ens vem fiar de la façana i ens van vendre la moto. De tot s'apren!
nurimar
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 8:17 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nurimar » dc. set. 04, 2013 2:46 pm

Veig que aquest forum es va iniciar fa un parell d'anys. Ara sóc jo que estic buscant llar d'infants a Les Corts o Sants i també estic feta un embolic. De moment n'he vist quatre, Acuarella, Mafalda, El Sol i Tintin, i em quedo amb Mafalda, tant per la directora i la seva filosofia com per les instal·lacions. De tota manera el pati és un terrat extern a l'edifici i compartit, i no ho veig gaire pràctic. També és la més cara de totes. En coneixeu alguna que tingui la filosofia de la Mafalda (molt d'experimentació personal, més que de coneixements inculcats) i sigui més econòmica?
Gràcies!
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::