Preus cangur per quan està malalt

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: GIANNA » dl. jul. 25, 2011 11:59 am

La meva nena començarà l'escola bressol aquest setembre (amb 5 mesos). sé que es posarà malaltona alguns dies i necessito una cangur que es pugui fer càrrec d'ella quan això passi (no tenim cap familiar a prop). N'he trobat una que em demana 10 euros l'hora a casa seva. Aixo vol dir que si agafa una varicel·la i ha d'estar 15 dies (nomes matins) a casa la cangur em costarà 500 euros!!!!! més els 300 d'¡escola bressol.
Alguna de vosaltres té una cangur per quan els peques estan malalts? Si no és molta indiscressió quan cobren?
GIANNA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 8:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
mamidesara
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. juny 11, 2010 11:43 am

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: mamidesara » dl. jul. 25, 2011 12:24 pm

Hola,

Això dels 10 euros és, pel que jo he parlat amb amigues i companyes, un preu bastant estàndar. És el que pago jo a la cangur quan em fa algunes hores (mai no l'he tinguda més de dues hores seguides). Ara bé, jo crec que en el cas que comentes, de tot un dia o un mati, s'ha d'arribar a un acord ajustat, perquè al final, si no, et sortirà més a compte quedar-te a casa que donar tot el sou. Jo, en aquest cas, li proposaria un preu global, per exemple, 250 euros les dues setmanes (o més, no sé, tot depèn). Al cap i a la fi, s'està guanyat el sou sense desplaçaments i sense impostos (en negre). Parla-ho amb ella i,si no és molt pessetera, ho trobarà coherent.

Espero, de tota manera, que no hagis de fer servir cagur o, almenys, que no sigui per cobrir una malaltia llarga!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: MIRJAN » dl. jul. 25, 2011 12:58 pm

Jo el que no trobo normal és la condició d'endur-se el nen a casa seva. Sobretot si està malalt. Si vols jo conec una cangur, la meva, que busca més nens, perquè jo la truco molt esporàdicament i és encantadora. som de Barcelona. Si t'interessa et passo el seu tel per privat. A mi me la van recomanar a l'escola de la gran i te experiència amb varies edats. És una Sra d'uns 50 anys
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 25, 2011 1:08 pm

MIRJAN ha escrit:Jo el que no trobo normal és la condició d'endur-se el nen a casa seva. Sobretot si està malalt. Si vols jo conec una cangur, la meva, que busca més nens, perquè jo la truco molt esporàdicament i és encantadora. som de Barcelona. Si t'interessa et passo el seu tel per privat. A mi me la van recomanar a l'escola de la gran i te experiència amb varies edats. És una Sra d'uns 50 anys

A mi potser em pot interessar per més endavant, et sap greu donar-me les seves dades i dir-me què et cobra?
També saber de quina zona és i si ella treballaria a qualsevol zona de Barcelona.
Gràcies. :ok:
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: GIANNA » dl. jul. 25, 2011 2:37 pm

moltes gràcies noies! Mirjan jo soc de Girona per tant no em serveix aquesta cangur teva... :(
Imatge
Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: MIRJAN » dl. jul. 25, 2011 2:39 pm

ah, doncs no! ja ja, li queda una mica lluny!
Raqueleta, t'he enviat un privat amb les seves dades.
Imatge

Imatge
maria1984
Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 05, 2011 10:02 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: maria1984 » dl. jul. 25, 2011 8:18 pm

Hola! Em dic Maria , tinc 27 anys . Soc educadora infantil . Jo faig cangurs i cobro 7 euros l'hora i em desplaço jo a casa del nen, ja que penso que és important que el nen estigui en el seu ambient , sobre tot si està malalt , perque vol estar tranquil en un lloc de confiança .
El curs que bé estic lliure pels matins . Ara estic cuidant a dues nenes a la Floresta ( Sant Cugat) , des de Gener 2010 . El curs que vé ja aniran les dues a l'escola i pels matins ja no em necessiten .

Tinc referencies

Moltes gracies

Maria .
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: Eva_ » dt. jul. 26, 2011 7:07 am

Hola!
l'any passat va venir uns mesos a casa cada matí una noia que també és educadora infantil. Venia a casa i s'hi estava 5 hores, les cobrava a 7€, jo no li podia pagar més, sinó gairebé hi havia d'afegir diners per anar a treballar.
Ella ho va veure bé i com diu la Maria1984, és important que quan estan malalts estiguin en el seu entorn i més si són tant petitons.
sort! :ok:
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: noviachuky » dt. jul. 26, 2011 10:11 am

bon dia

per quina zona necessites la cangur?

us explico: la meva germana va acabar l'any passat la carrera d'educació infantil / magisteri, pero encara no ha trobat feina, bé si, fa de cambrera però el contracte li acaba a l'agost. nosaltres som de manresa pero potser pels voltants ella podria fer de cangur.

ja direu alguna cosa, gràcies!
muaks
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: GIANNA » dt. jul. 26, 2011 8:28 pm

Moltíssimes gràcies noies! Pero soc de Girona. Sant Cugat i Manresa em queden lluny.
Imatge
Imatge
Taatna
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 13, 2011 9:14 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: Taatna » dt. set. 13, 2011 9:36 pm

Hola Gianna, per casualitat he llegit aquesta conversa arrel de la teva consulta i et vull passar les meves dades per si alguna vegada et fa falta, ja que jo soc de Girona i fa molts anys que faig cangurs. Tinc 28anys i com que ara mateix estic parada puc destinar moltes mes hores a aquest servei. Jo actualment estic cobrant 8Euros l'hora per hores esporadiques, que es pot arreglar per necessitats mes fixes. Pots demanar referencies meves sense cap problema, faig aquesta feina com a hobbie pk mencanten els nens i m'interessa l'educacio.


Si t'interessa pots contactar amb mi.

Que vagi be l'inici de curs!
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: NYITUS » dv. set. 16, 2011 10:32 am

Hola
Jo li pago a 5€ l'hora per dies esporàdics i prefereixo que vinguia casa i no que el nen hagi d'anar amunt i avall amb el cotxe. Ara que els meus pares marxaran 12 dies el balneari i són 8 hores el dia li diré d'ajustar-ho una mica i fer un preu fix per aquets dies en concret.
Crec que qui paga mana i crec que quan estan malatons on estan més bé és a casa.
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bertagener2011
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: bertagener2011 » dt. set. 20, 2011 9:11 pm

A la meva li pago 7.50 euros a hores esporádiques
ImatgeImatge
aidagrau
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 31, 2013 7:10 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: aidagrau » dj. oct. 31, 2013 7:22 pm

Hola,

sóc estudiant universitària de 3r del Grau en Educació Infantil a la Universitat de Girona.
Disposo del Títol de Tècnica Superior en Educació Infantil (TEI) i del Curs de Primers Auxilis per a nens/es i nadons (Creu Roja Girona).
M'ofereixo per fer de cangur i/o classes particulars a infants.

Gràcies z2:-)
TxellCuberes
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 01, 2015 11:03 pm

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: TxellCuberes » dt. set. 01, 2015 11:07 pm

M’ofereixo per a cangurs i classes de repàs. Tinc 23 anys i actualment estic estudiant 4t d’Educació Infantil a la Universitat de Girona. Sóc monitora de lleure i porto 6 treballant amb nens i nenes d’entre 1 i 15 anys. Disponibilitat de tardes, alguns matins i caps de setmana. Acostumo a cobrar 10€ l'hora, però es pot parlar. Estic vivint a Girona. Si esteu interessats poseu-vos en contacte amb mi: txellce4@gmail.com, facebook: Txell Cuberes Eslgeas. Gràcies! :)
SaraIslaGarcia
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 15, 2017 11:51 am

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: SaraIslaGarcia » dg. gen. 15, 2017 12:00 pm

Bones! Em dic Sara, sóc estudiant de magisteri (Educació primària a la URV), sóc monitora d'un esplai des de fa 3 anys i visc a Tarragona. Per si algú està interessat, sóc cangur i també faig classes de repàs (tinc referències). Quan he de fer-me càrrec d'algun infant sóc jo la que em desplaço, penso que és millor que el nen o nena estigui familiaritzat amb el seu entorn i més quan està malalt. Cobro entre 5 i 10 euros l'hora però com bé s'ha dit en alguna altre resposta, els preus es poden acordar amb la família. Si algú em necessita estaré encantada de respondre, 633879088 :--/)
BetiBet
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 09, 2018 8:20 am

Re: Preus cangur per quan està malalt

EntradaAutor: BetiBet » dg. ago. 19, 2018 9:39 am

Hola. Nosaltres necessitarem cangur a partir de gener als matins poques hores, ja que jo començo a treballar però faré 75% de jornada.
Algú sap on es pot trobar cangur a Tarragona? Ens agradaria fer entrevistes per així veure amb qui tenim feeling. El meu fill tindrà 6 mesos al gener.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::