ludotecas per nens i pares

Més qüestions.
llucsayol
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 3:46 pm

ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: llucsayol » dg. nov. 13, 2011 3:50 pm

Hola pares i mares,
tinc un petit de 11 mesos i m'agradaria trobar mes espais infantils per poder compartir amb ell. A part dels parques de carrer, biblioteca i piscina, que mes es pot fer cada dia per relacionar-nos amb més nens, amb més pares , tots junts i gaudir d'espais diferents ???
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: DRACO » dg. nov. 13, 2011 9:20 pm

Ostres a mi també m'interessa. Si sabeu algun lloc per Granollers?
abm79
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:26 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: abm79 » dl. nov. 14, 2011 8:08 am

Hola,

jo en conec 2:

-LA LUDOTEKA (plaça de les dones del 38, Gràcia) es un espai amb una zona de jocs i un petit bar per pendre alguna cosa!! també tenen venta de roba de segona ma i espai per fer tallers. Es molt bonic i ben decorat, pero per mi un tant petit per quan s'acomula gent.

-L'HORA LLIURE (C/mila i fontanals, Gràcia) no es tant bonic com l'altre (en decoració) pero te mes espai ila zona de bar es molt mes comode. També hi te una zona amb colxonetes on els nens poden fer tombarelles i jugar. També hi fan tallers i activitats!!!

son zones on pots estar tu amb el nen o inclus estar prenent algo mentres juguen perque els controles perfectament. Son gratuits pero hi has de consumir alguna cosa!

be espero haver-os ajudat!!! a veure si algu ens diu d'algun lloc mes!!!

aaaaaaahhh!!!! i també hi ha un al carrer santalo, pero no en tinc ni idea!!!!

fins aviat!!!!
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: nisana » dl. nov. 14, 2011 9:27 am

A Barcelona hi ha alguns centres cívics que tenen el que diuen "espais familiars". T'has d'apuntar i és per anar dos dies a la setmana un parell d'hores. És fins els 3 anys. Hi ha un a Bon pastor i em sembla que per Sants hi ha un altre...a veure si pots trobar més informació per internet...
llucsayol
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 3:46 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: llucsayol » dl. nov. 14, 2011 10:16 am

moltissimes gracies per les vostres respostes....mirare mes cosetes, perque som de Vilanova del Valles i pot ser per a anar a Barcelona ja ens costara més...pero esta molt be saber llocs nous...crec que hi ha força d'espais pero s'ha de buscar...encara no hi ha massa publicitat d'aquestes cosetes..
gracies
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: Xaina » dl. nov. 14, 2011 10:22 am

Hola,

Jo vaig amb el meu peque de 14 mesos a un espai familiar a Nou Barris, una vegada a la setmana 1 hora i mitja aprox. La veritat es que està super bé, pero es dificil accedir-hi perquè les places son limitades.

Nosaltres ens ho passem genial, fem alguna activitat i compartim una estoneta amb altres nens i mamis.... .

Ara estic buscant ludoteques o espais similars pel barri ja que l'hivern es un rollo i m'agradaria tenir opció a passar una estoneta lúdica amb el peque, fora de casa i sense fred!

Si algú li interessa el contacte de l'espai familiar de nou barris que m'envii un privat i li passo.

Muakas muakas
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: edae » dl. nov. 14, 2011 10:53 am

Això dels "Espais familiars" a Banyoles ho fan a l'Escola bressol municipal, i està obert a tothom.
Pots mirar al teu poble si també ho fan.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 14, 2011 11:49 am

Hola!

Aquí teniu info sobre els Espais Familiars a Barcelona: http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalB ... lang=ca_ES

I aquí, ludoteques:

http://w3.bcn.cat/XMLServeis/Asia/XMLCe ... =cercar_eq

Per a altres municipis, imagino que cercant al web de l'Ajuntament en qüestió, trobareu algun llistat.
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: txikismongetona » ds. nov. 19, 2011 8:34 am

Quin post més interessant!

natres anem a l'espai familiar del clot, i la veritat es que actualment hi ha places disponibles. Si a algú li interessa que li passi el contacte, que m'envii un privat :)
Imatge
llumimar
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 08, 2011 11:56 am

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: llumimar » dv. des. 16, 2011 3:49 pm

A mi també m'interessa mooolt! busco algun espai de trobades amb altres pares/mares amb nadons a Girona, però que fagi falta ser de Girona, com l'espai estones, que si no estàs empadronada no hi pots anar... merci!!
llumimar
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 08, 2011 11:56 am

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: llumimar » dj. des. 22, 2011 8:29 am

perdó...que no faci falta ser de girona!!
he trobat a la botiga eco-lògic, un grup de embarassades i mares. el grup comença a partir del gener! si voleu info aneu a la botiga o consulteu-me que us envio el mail amb el cartell.
alisia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 3:51 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: alisia » dl. des. 26, 2011 8:57 pm

Hola guapes,
a mi també m'interessaria, jo he anat a la Ludoteka de Gràcia i està molt bé, però m'interessaria conèixer d'alguna que funcioni a Tarragona, en sabeu d'alguna?
aina
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: Takita » dt. des. 27, 2011 1:47 pm

alisia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 3:51 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: alisia » dt. des. 27, 2011 3:10 pm

Moltes gràcies Takita!
fa bona pinta, la llàstima és que els horaris són de tarda i a mi m'interessaria portar-la al matí tb.
aina
Avatar de l’usuari
Txusiña
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. juny 07, 2011 3:44 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: Txusiña » dt. gen. 31, 2012 3:24 pm

Jo al meu fill el porto a l'espai familiar del Centre Cívic de Bon Pastor (Barcelona) dilluns i dimecres per la tarda, de 16 a 18:30h. És un lloc on pots estar amb el teu fill, i mentre ell juga amb els altres nens, doncs tu xerres amb les altres mares i les educadores que hi ha.

Hi ha diversos grups, uns són de matí i altres de tarda. Són dos dies a la setmana, dues hores i mitja cada sessió. Els nens s'ho pasen molt bé. Tenen el seu espai per jugar i relacionar-se, i nosaltres també tenim el nostre espai per parlar de les nostres coses mentre fem un café.

Us passo el link
http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalB ... lang=es_ES

Los espacios familiares
Se trata de una oferta educativa del Institut d'Educació de Barcelona dirigida a la pequeña infancia, que pretende incidir en la calidad de vida de los niños y niñas menores de 3 años, y al mismo tiempo ofrece apoyo a las familias como primeras educadoras de sus hijos.

Los espacios familiares ofrecen un contexto de relaciones estable entre niños, familias y profesionales. Cada niño, acompañado de un adulto de referencia, ya sea madre, padre, abuelo/a o canguro, participa en dos sesiones semanales de tres horas aproximadamente. Cada sesión se organiza en dos momentos diferenciados.

- Un primer momento de actividad conjunta entre niños y adultos, con propuestas de juego y de materiales diversificadas y pensadas con intencionalidad educativa, sirve para compartir descubrimientos, vivencias, progresos. Es un momento idóneo que permite a los adultos observar y estar atentos a la acción de los pequeños.

- En una segunda parte de la sesión, se organiza la tertulia. Las familias se reúnen con uno de los educadores o educadoras, mientras los niños prosiguen su actividad de juego. En este momento de encuentro, las familias comparten su experiencia de crianza y educación de sus hijos e hijas.



Equipamientos donde se realiza este programa:

Espai Familiar Erasme Janer (distrito de Ciutat Vella)

Espai Familiar Casa dels Colors (distrito de Sants Montjuïc)

Espai Familiar Bon Pastor (distrito de Sant Andreu)
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: manoli37 » dj. feb. 02, 2012 10:51 pm

Moltes gracies per l'informacio
kukut
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 27, 2017 7:55 pm

Re: ludotecas per nens i pares

EntradaAutor: kukut » dl. març 27, 2017 8:06 pm

Hola!!

Nosaltres em anat al Espai Familiar de Bon Pastor les noies són molt amables es ideal per estar amb mamis o nens però OJO!! n´hi ha molt nene pegon tant al parc de la vora com al centre...depen de com sigui el vostre nen no es la millor experiencia previa a l´escola... Les noies no intervenen, no els hi ensenyen a resoldre els conflictes, són els pares si volen... donat que només es un espai per estar-hi.

Sempre estic cap a amunt i cap avall amb el peque... ens passem el dia al parque i fem activitats i mai m´havia trobat aquestes situacions, són repetitives. Però la majoria de nenes que hi van responen igual... pero això us dic que depen com sigui el vostre peque... i si penseu que aquestes experiencies els faran creixer.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::