Xerrades Rosa Jové i Carlos González

Més qüestions.
meritxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 1:24 pm

Xerrades Rosa Jové i Carlos González

EntradaAutor: meritxell » dc. feb. 21, 2007 8:31 pm

Hola noies,
No sé si algú ho ha posat ja, però com que no ho he vist enlloc, per si les mosques us ho poso.

25/02/2007 Xerrada del pediatre Carlos González (l'autor dels llibres bésame mucho, mi niño no me come, etc) a les 11h al casal alberg Can Barllori, C/ Ernest Lluch a Viladecans (BCN).

7/03/2007 Xerrada Rosa Jové (psicòloga) a les 17.30h a la biblioteca Ignasi iglésias Can Fabra, Plaça Can Fabra C/ Dels segre, 24 Sant Andreu (BCN)

10/03/2007 Xerrada Rosa Jové a les 12.00h a la biblioteca Can Mulà C/Alsina, 1 Mollet del Vallès.

Jo tinc intenció d'anar a la de Mollet del Vallès. També m'agradaria escoltar en Carlos González però no sé si podré anar-hi aquest diumenge, així que si alguna de vosaltres hi va... que ens faci un resum sisplau.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. feb. 22, 2007 2:56 pm

merci meritxell, m'interessa moltíssim, llàstima que és lluny! Com te n'has assabentat? si algun dia t'assabentes d'alguna xerrada per les comarques gironines, diga-ho també si-et-plau
ostres, m'agradaria tant teniu un pediatre de l'escola d'en C.González....
Avatar de l’usuari
Calongina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dj. feb. 22, 2007 9:53 pm

Acabo de començar-me a llegir el llibre de la Rosa Jové, i m'encanta.
Però a les xerrades em sembla que no hi podré anar.
Aviam quan vénen per les comarques gironines...
Calongina
meritxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 1:24 pm

EntradaAutor: meritxell » dv. feb. 23, 2007 1:11 pm

Me n'he assabentat per la web www.dormirsinllorar.com. Fa temps que estic en aquell fòrum dale que te pego xerrant de criatures pels descosits.
A veure si van cap a Girona aquest parell. A mi també m'agradaria tenir un Carlos González com a pediatre del meu fill. Però ens hem de conformar amb el què tenim a la SS...
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::