crema solar bebès

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

crema solar bebès

EntradaAutor: catalanna » dv. març 02, 2012 3:27 pm

Bon dia mares,
tinc un dubte: cal posar crema solar a la carona dels bebès? El meu nen té un mes.. intento que no li toqui el sol, però esclar, de vegades és inevitable!
Gràcies! ;-)
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: primerenca34 » dv. març 02, 2012 6:37 pm

Hola guapa!
Jo si que deixo que li toqui una mica el solet, es veu que va bé per processar la vitamina D. Des de fa un parell de dies que li poso una crema facial per bebè que es hidratant i a mes te un 30 de factor protector. Es de Nutraisdin. Quan el sol sigui mes fort suposo que si que caldrà buscar una crema amb protecció total fins i tot per passejar, però de moment jo crec que amb això ja faig!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: neuetes » dv. març 02, 2012 9:12 pm

De moment, aquest sol de març no pica gaire i els hi és bo que els hi toqui una mica el sol per la vitamina D. Quan faci més calor aleshores si, una crema solar pantalla total, a la cara, orelles, coll, braços i mans, inclús per sortir a passejar. I a l'estiu amb gorra i possar crema solar sovint.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: FloR » dl. març 05, 2012 9:34 am

El meu pediatre, des de que va nèixer el David, em va recomanar uns 5 minuts de sol al carrer al dia, no pateixis, el que li dona al passeig és boníssim per ell!!

Jo ja li he comprat la crema solar, li començaré a posar abans de sortir d'aqui a no molt.. Quan diu de sortir el sol ja pica ehh!! He comprat l'Avène protecció 50.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: manoli37 » dc. març 07, 2012 9:13 pm

Jo fins que no tenia dos mesos no li vaig posar
Avatar de l’usuari
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: ele83 » dc. març 14, 2012 7:53 pm

Hola!

Jo havia pensat també de començar a posar-li crema solar a la careta, per quan sortim a passejar.
La meva filla, però, té la pell atòpica, sabeu quina crema li és compatible? Alguna de les que dieu?
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: azalais » dc. març 14, 2012 8:33 pm

Jo li he preguntat al pediatre i em va dir que fins als 6 mesos no se li podia posar crema amb protecció solar ?-) Ara els dies que fa molt de solet si el porto en el fulard li poso un barret de aquest tipus "pescador" que li fa ombra a la cara i el coll
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: Autumn » dt. abr. 17, 2012 9:38 am

A mi em va dir el pediatre que fins que tingues 1 any no li poses proteccio solar. Que diu que hi han pediatres que recomanen a partir dels 6 mesos i altres que recomanen a partir de l'any. Que fins llavors que no li toqui el sol i que si algun dia li ha de tocar ens va receptar una altra cosa que encara no hem comprat pero suposo deu ser com una crema que deu fer pantalla total.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: Tatti » dt. abr. 17, 2012 11:22 am

Algu ha fet servir la Isdin Pediaric? Es de factor 50.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: Tutty29 » dt. abr. 17, 2012 4:43 pm

Jo tinc un bebe qu fara 3 mesos i encara no l'hi he posat la crema solar, l'altre dia la vaig comprar de la marca nivea de protecció 50.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: edae » dt. abr. 17, 2012 5:16 pm

Us recomano la de la marca La Roche-posay, que s'escampa molt fàcilment! Peruqè aquestes de protecció 50 n'hi ha que corren molt malament!
Recordo que la portava una de les mares de maig en una trobada i quan vaig veure lo bé que anava me la vaig anar a comprar
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
miracel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 12:24 pm

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: miracel » dc. abr. 18, 2012 3:42 pm

epss

a mi el que m han dit sempre es proteccio física, es a dir: gorra, parasol, ulleres de sol, fins hi tot hi ha samarretes amb proteccio UV ...
hi ha una crema q es pantalla total, deixa una patina sobre la pell i es un pal treure ho...

a part dels 5- 10 min i no en hores de màxima radiacio ultraviolada als bebes no els ha de tocar el sol. a part regulen molt malament la temperatura.

anem en compte amb el sol, com tot es bo amb mesura.

:***:
MIRACEL
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: crema solar bebès

EntradaAutor: olotina » dj. ago. 02, 2018 2:06 pm

És un post super antic però ara buscava información sobre el tema. L'estiu passat el meu fill tenia 7-8 mesos i ja vam anar a la platja. Primera hora del matí, para-sol, gorra, banyador de cos sencer amb protecció del Decathlon (meravellós) i crema Isdin.
Aquest any té 21 mesos i ja no vigilo tant. Però sí que hem canviat la crema. Ens hem passat a la de Ringana. És totalment lliure de tòxics. Us la recomano molt.
Bon estiu famílies! vigileu amb el sol.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::