Weleda versus Mustela, Sebamed, Isdin, Suavinex

Més qüestions.
Connie
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 8:51 pm

Weleda versus Mustela, Sebamed, Isdin, Suavinex

dj. maig 17, 2012 4:44 pm

Hola a totes!

Pensant en els productes per el nadó he pensat que seria bo que em donguessiu la vostra opinió qué heu provat i que us ha anat bé o malament, quina crema de pañal, oli per ferli un massatge, champú-gel per costra lactea, crema facial, o altres coses que em pugueu recomanar, en quan a marques com la Mustela té força fama, però no se si n'hi ha de millors, la weleda la conec he gastat cremes facials i és força bona i molt natural i en quan a sebamed, Isdin o Suavinex aquestes les desconec totalment.

qualsevol opinió serà benvinguda!!!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

Re: Weleda versus Mustela, Sebamed, Isdin, Suavinex

dj. maig 17, 2012 5:54 pm

Hola
jo he fet servir Welleda (crema pel cul i crema facial). Sobretot la crema pel cul va de conya. Qualsevol vermellor que tingui i li marxa en hores. També és veritat que el meu fill té la pell "resistent" i no n'haig de fer servir gaire (no li poso sempre, només quan veig que se li posa vermell).
L'oli de calèndula per bebés de la Welleda fa molt bona olor i està bé perquè no és excessivament greixós i no et queda el nen relliscós :-D I pels primers mesos fèiem servir el sabó de la Welleda (de calèndula també) que es tira a l'aigua i després no cal esbandir. Ho vaig trobar molt pràctic.

Les altres marque so les he provat, pel que no puc opinar. De la Welleda m'agrada la bona olor, que és ecológic i que no porta masses coses químiques...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Sonne
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

dj. maig 17, 2012 7:13 pm

Nosaltres fem servir la weleda pel culet i perfecte, en 8 mesos mai l'ha tingut vermell! i encara em queda mig tub que vaig comprar abans del naixement :-) i això que té la pell atòpica.
Pel cos encara no n'hem trobat cap que ens vagi bé :ufs:
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

dj. maig 17, 2012 7:25 pm

Sense cap dubte els productes Weleda i el sabó sense sabó de la marca Roche. Per al culet del nadó també va molt bé l'aigua d'avena (sapri de l'Avene, mercadona,...)
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

dj. maig 17, 2012 7:37 pm

jo he gastat sempre NutraIsdin. M'encanta l'olor i encantada amb tots els productes que té, jo faig servir sabó, crema hidratant, crema la cara, abans del culete, etc.... :ok:
Imatge
Imatge
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dj. maig 17, 2012 7:54 pm

Nosaltres fem servir la sebamed i ens va molt i molt bé. La que no m'agrada gens és la mustela.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

dj. maig 17, 2012 8:04 pm

Hola!
Els Weleda són naturals i d'entrada són millors per la pell. I de les altres marques la Isdin és la millor, també per adults. Les altres són més per bebés, però pensa que si tingués pell atòpica (que molts nadons en tenen, com el meu) llavors ja no les podràs fer servir.
Imatge
Connie

dj. maig 17, 2012 8:28 pm

Ixena ha escrit:Hola!
Els Weleda són naturals i d'entrada són millors per la pell. I de les altres marques la Isdin és la millor, també per adults. Les altres són més per bebés, però pensa que si tingués pell atòpica (que molts nadons en tenen, com el meu) llavors ja no les podràs fer servir.

Ixena si tingués pell atòpica es podrà fer servir la weleda?? o sha de utilitzar una especial?
Connie

dj. maig 17, 2012 8:33 pm

Bé veig que hi ha molt bones opinions respecte weleda, guanya per golejada de moment!

avui m'he comprat un set de viatge de weleda bebé calendula(no m'he pogut resistir), ve la crema de pañal, la crema facial i el oli de calendula, ho provaré uns dies! La olor és bonisima, i si de cas l'hi encarregaré tot un pack de la marca al meu marit que puja a Andorra la setmana vinent, allà surt molt més a compte! La unica pega es que els productes a Andorra venen de frança i els prospectes estan en francès i hauré d'anar deduint que posa al prospecte!
canyella9
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

dj. maig 17, 2012 9:54 pm

per mi, WELLEDA sens dubte! naturals, de bona olor i deixen la pell perfecte! jo he gastat moltes coses: sabó per la banyera, crema del cos, crema del cul, crema de la cara, pasta de dents, i la veritat és que tot perfecte! el nutraisdin tb l'he probat pq me'l van regalar i em fa anar força bé... :ok:
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

dj. maig 17, 2012 10:34 pm

Hola!
Nosaltres hem fet servir weleda pel culet, la crema pel cos, i una sabó pel bany, estan fets a base d'olis vegetals, no porten "petroli! com la resta jjj...però l'Adrià te la pell atòpica i la weleda no ens ha funcionat....clar que de moment no ens esta funcionant gaire cosa.....ara el banyem sense sabó només amb unes gotetes d'oli d'atmelles i de crema fem servir trixera d'aven, es cara i semblava que anava bé però torna a estar fatal.
Imatge
Irina
Ubicació: Irlanda
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm

dv. maig 18, 2012 12:20 am

Welleda!!! :ok: :ok: :ok:
Connie

dv. maig 18, 2012 7:40 am

moltes gràcies per les vostres opinions!
Ahir vaig ficarme la crema del pañal en minitalla per les mans a l'hora d'anar a dormir i molt bé! I per la cara la facial de calendula, de dia no me la posaria per que és realment untuosa, però hidrata molt bé!
RedVelvet
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 11:23 am

dv. maig 18, 2012 7:48 am

Ostres, gràcies pel post... a mi també m'interessa!! :ok: :ok:
Imatge

11-1:+
10-2: 8+4 - ja fas 2cm!! et sentim el cor... // 24-2: 10+4 - Tot ok! ens saludes!!
7-3: 12+2 - ECO 12set. PN + TS: OK // 18-4: 18+2 - Ets una Júlia!
10-5: 21+3 - MORFO. OK!
1-6: 24+4 - 660gr
29-6: 28+4 - 1.200gr
1-8: 33+2 - 2.200gr
16-8: 35+3 - 2.550gr
Sonne
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

dv. maig 18, 2012 8:20 am

Per la pell atòpica la weleda no va bé... és massa "fluixa", si el peque té la pell atòpica ja s'ha de buscar alguna cosa més específica tot i que al final l'únic remei pels brots forts és la crema amb cortisona receptada pel pediatre.
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dv. maig 18, 2012 8:31 am

Jo sense cap mena de dubte et recomano tota la gama d'ISDIN. Sempre haviem fet servir la mustela però no hi ha color amb la isdin, a més quan el Jan va saber parlar em va dir que la mustela li picava al cul aixi que la vaig deixar de pet.
Quan tenen el cul super hirritat la única que ens ha anat bé es la isdin zn40
Si pots aprofitar per anar a Andorra t'estalvies un pico, nosaltres vam pujar per setmana santa i vam carregar de coses per la meitat del que val aquí.

Que vagi bé! :-()-)
Imatge

Imatge
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1495
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

dv. maig 18, 2012 10:49 am

He llegit en diagonal i potser ja t'ho han dit, però la meva experiencia em diu que per començar compris pots petits de la que et faci gràcia, per olor, records,... i quan tinguis el nen veuràs com es i que li pot fer més falta.

En el meu cas, per quan va neixer li vaig comprar la gama de la Mustela (m'encanta la olor i em recorda a la meva avia) i tenia Nenuco de regals i mostres i he acabat amb al Isdin per a tot, però entremig he passat per moltes marques. Tot lo Nenuco ho he acabat jo! És que dependrà del pipus de pell que tingui el nen, que et va millor en el dia a dia (crema, oli, sabó sense esbandir....) i si té algun problema.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

dv. maig 18, 2012 11:38 am

Hola!

Jo faig servir també Nutraisdin per sabó de banyar i crema hidratant i pel culet i molt bé! M'encanta la olor, la textura i després com queda. De weleda tinc la crema de calèndula per la cara tot i que no m'acaba de fer el pes!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
marta1974
:: puça
:: puça
Ubicació: Barcelona (Eix. Esq)
Entrades: 19
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 1:24 pm

dv. maig 18, 2012 12:50 pm

Hola, he probat Sebamed, Suavines, Weleda i Nutraisdin... i per a mi la millor Nutraisdin... tota la gama...Weleda le he probat per una irritació forta al culete que va tenir la meva filla i no em va acabar de funcionar (però com a protecció diaria molt be)...en aquest casos per a mi el que ens ha funcionat es Nutraisdin ZN 40, ma de sant. Respecte a la marca Suavinex, a mi la gama de cremes no en va agradar gens, en canvi si que utilitzo els xumets i biberons.
Salutacions,

Marta

Imatge
Imatge
Connie

dv. maig 18, 2012 1:46 pm

Genial doncs va guanyant Isdin i Weleda! M'apunto la nutraisdin ZN 40! :ok: