Escoles bressol privades a Girona

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: ner » dc. feb. 11, 2015 8:13 pm

Hola,

Pujo el post perquè comencem la recerca d'escoles bressol pel pròxim setembre.

Nosaltres per proximitat a casa ens anirien bé La Devesa (la municipal) o la Caseta dels Infants.
A la Caseta dels Infants ens han explicat que cal portar el seu xandall i té cuina pròpia. No és flexible amb horaris i té un pati interior que a l'hivern hi toca poc el sol. Altrament tenen una mestre d'Anglès que aplica el mètode Kids&Us, fan classes de música, van a l'aula de psicomotricitat etc
De la llar municipal La Devesa no en sé quasi res i tampoc sé si és molt complicat tenir plaça ni com funciona tot el tema d'assignació.

Alguna mami ha portat el seu <:-< a alguna d'aquestes escoles bressol o alguna altra prop de la Devesa i em pot explicar la seva experiència?

Gracies
Imatge
Iona79
Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 11:04 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Iona79 » dc. jul. 15, 2015 5:28 pm

Hola, algú em sap dir alguna cosa de l'arc de sant martí? Abans es deia Pandara.

Gràcies!
kirsten
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 14, 2016 8:42 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: kirsten » dc. set. 14, 2016 8:58 am

Sendra ha escrit:No se pas de q parles, jo se d'una noia de practiques que va marxar escandalitzada, res mes.
Ni families ni res del q dius se que es.
Em veia obligada a dir-ho, pero fins aqui. No vull pas crear polemiques ni dir res mes.


Jo em crec totalment la opinió que ha posat la Sendra aquí. I el fet de que Querubi s'hagi molestat en demanar que esborrin el comentari es molt indicatiu.

El meu fill hi va anar a la escola bressol Querubí durant un temps i la meva opinió es bastant negativa. La part positiva es que fan uns horaris molt amplis i els nens fan activitats (sobretot cantar i ballar) però en general, l'ambient és descontrolat i hi ha moltes més desavantatges que avantatges. Sembla que aquesta llar d'infants fa tot el possible per estalviar-se en despeses i que d'aquí surten els problemes.

Encara que et diuen que els grups són petits (8 nens màxim), la gran part de la tarda els tenen tots junts (de 0 a 3 anys) en un pati molt gran, on estan bastant descontrolats - al pati mai he vist més de 2 professores ocupant-se d'uns 30-40 nens de totes les edats. Els nens es piquen entre ells, cauen dels tobogans de plàstic, en un tobogan fins i tot falta l'escala, té una obertura ideal per tenir accidents. Durant l'estiu els nens es passen el dia jugant amb una manguera i mullant-se amb aigua, deixant el terra de moqueta empapat i l’aigua estancada al pati, perfecte per a una plaga de mosquits.

Totes les cuidadores són molt joves, no crec que cap tingui més de 30 anys, i la meitat fan pràctiques. És algo molt indicatiu per a una llar d'infants que porta funcionant des de fa molt de temps - si cap educadora es queda, per alguna cosa serà. A partir de les 17h les mateixes professores netegen les seves classes (¿!) I tots els nens, de totes les edats, estan en una saleta petita, junts i nerviosos. Els nens es fan mossegades, es piquen entre ells ... i tot això aquesta escola ho considera normal.

Van d'escola oberta, el que vol dir que tots els pares entren a la classe directament del carrer per deixar o buscar els seus fills, embrutant el terra on gategen els més petits, moltes vegades deixant la porta oberta, així que qualsevol podria entrar des de carrer, agafar un nen i marxar. La cuina i el lavabo estan oberts (crec que no tenen portes), expandint olors de tota mena per les classes. Els nens surten molt bruts de l'escola, amb trossets de menjar per la cara, les samarretes. Tot i que això de la brutícia per mi no era tan important, realment dona la impressió que ningú està gaire per als pobres nens. Suposo que molts pares no tenen altra opció per l'amplitud dels horaris que ofereixen.

Em sembla que les professores fan el que poden, però tenint en compte la seva inexperiència i joventut, juntament amb que sempre semblen esgotades, les activitats lúdiques que són el seu avantatge simplement no poden compensar per unes mancances d'higiene i seguretat bàsica.
Biel1977
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 24, 2019 1:51 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Biel1977 » dc. jul. 24, 2019 2:53 pm

kirsten ha escrit:
Sendra ha escrit:No se pas de q parles, jo se d'una noia de practiques que va marxar escandalitzada, res mes.
Ni families ni res del q dius se que es.
Em veia obligada a dir-ho, pero fins aqui. No vull pas crear polemiques ni dir res mes.


Jo em crec totalment la opinió que ha posat la Sendra aquí. I el fet de que Querubi s'hagi molestat en demanar que esborrin el comentari es molt indicatiu.

El meu fill hi va anar a la escola bressol Querubí durant un temps i la meva opinió es bastant negativa. La part positiva es que fan uns horaris molt amplis i els nens fan activitats (sobretot cantar i ballar) però en general, l'ambient és descontrolat i hi ha moltes més desavantatges que avantatges. Sembla que aquesta llar d'infants fa tot el possible per estalviar-se en despeses i que d'aquí surten els problemes.

Encara que et diuen que els grups són petits (8 nens màxim), la gran part de la tarda els tenen tots junts (de 0 a 3 anys) en un pati molt gran, on estan bastant descontrolats - al pati mai he vist més de 2 professores ocupant-se d'uns 30-40 nens de totes les edats. Els nens es piquen entre ells, cauen dels tobogans de plàstic, en un tobogan fins i tot falta l'escala, té una obertura ideal per tenir accidents. Durant l'estiu els nens es passen el dia jugant amb una manguera i mullant-se amb aigua, deixant el terra de moqueta empapat i l’aigua estancada al pati, perfecte per a una plaga de mosquits.

Totes les cuidadores són molt joves, no crec que cap tingui més de 30 anys, i la meitat fan pràctiques. És algo molt indicatiu per a una llar d'infants que porta funcionant des de fa molt de temps - si cap educadora es queda, per alguna cosa serà. A partir de les 17h les mateixes professores netegen les seves classes (¿!) I tots els nens, de totes les edats, estan en una saleta petita, junts i nerviosos. Els nens es fan mossegades, es piquen entre ells ... i tot això aquesta escola ho considera normal.

Van d'escola oberta, el que vol dir que tots els pares entren a la classe directament del carrer per deixar o buscar els seus fills, embrutant el terra on gategen els més petits, moltes vegades deixant la porta oberta, així que qualsevol podria entrar des de carrer, agafar un nen i marxar. La cuina i el lavabo estan oberts (crec que no tenen portes), expandint olors de tota mena per les classes. Els nens surten molt bruts de l'escola, amb trossets de menjar per la cara, les samarretes. Tot i que això de la brutícia per mi no era tan important, realment dona la impressió que ningú està gaire per als pobres nens. Suposo que molts pares no tenen altra opció per l'amplitud dels horaris que ofereixen.

Em sembla que les professores fan el que poden, però tenint en compte la seva inexperiència i joventut, juntament amb que sempre semblen esgotades, les activitats lúdiques que són el seu avantatge simplement no poden compensar per unes mancances d'higiene i seguretat bàsica.



Hola bones, sóc ex treballadora de l'escola Bressol Querubí, on he treballat 10 anys, i estic escandalitzada del que es diu.
Si les treballadores han marxat, al cap dels anys, és perque moltes som mestres i al ser mestre tard o d'hora entras en llistes i et truquen per treballar a escola, que sempre és millor per les vacances que donen les escoles municipals i així puc estar més dies amb el meu fill.
Sé de quin comentari parles, jo treballava al Querubí llavors i sabiam quina mare era, una que va marxar retornant els rebuts, i la van fer pagar amb una empresa de morosos.
Tal com posa en les normes d'aques forum no es pot fer indicis al odi, comentaris si, pero a l'odi com es va fer no està permès. Per això està esborrat.
Opinions hi ha de tota mena, és normal opinar bé i malament, però opinar amb invencions això ja toca una mica els nassos, per desinformació i ignorància, i sobretot l'anonimat, fa que molts gent es senti valenta darrera de un alias i pugui dir tot el que pensa, sigui veritat o mentira.
També van tenir una noia de pràctiques que es passava tot el dia mirant el mòbil i passant dels nens, la van evaluar malament i també vàren tenir regal a les xarxes...en fi...
Ambient descontrolat segurament per tu són nens jugant sense taules, es veu millor entrar i trobar els nens en taules fent fitxes. No, al Querubí no seuen a fer fitxes però si es fan activitats dirigides, evidentment no tot l'horari perque són nens petits i no poden estar asseguts o fent activitats tota la jornada. Hi han els espais de joc lliure (sobretot quan els veniu a buscar, ja que al ser escola oberta els pares interrompeu les activitats, voleu atenció, com ha anat, etc). Molts cops a l'aula sou els pares que feu "corrillos" xerrant mentre l'educadora intenta mantenir un ordre, quan marxeu de l'aula torna la tranquilitat i els nens també estan més tranquils.
Durant l'estiu tu no saps si els nens es passen el dia jugant amb la manguera perque no et passes el dia a l'escola. Es fan moltes activitats, dins i fora del pati, molts jocs de descoberta en murals, experimentació... Cada dia té una programació que teniu els pares, no entenc com tu no la tenias. Anglès, música, tallers, aula sensorial, sortides, natació... això no ho has posat, cada dia expliquen a les famílies el que s'ha fet, mai s'ha dit que tot el dia hem jugat al pati amb la manguera o hem fet tot el dia joc lliure a pati.
Això de les cuidadores joves segur que si ho veiessin els faria molta gracia, la més jove te 31 anys i totes son mares, no hi ha cap educadora que porti menys de 5 anys a l'escola, només jo, és a dir, inexperiència com ho saps? En més de 40 anys és evident que han passat varies educadores.
Dues educadores de 41 anys, una de 42, una de 56, l'altre de 31, l'altre 33, i dos de 32, .... suposo que ens veieu el cutis de jove perque treballar amb nens i fer el que t'agrada i no estar amargada et fa sentir jove ;)
A banda de les 8 educadores si, hi ha noies 2-3 de pràctiques de vegades, és lo normal, no porten aula, només aprenen. Que no sigui que això et confongui.
La cuina i lavabo tenen portes, no sé d'on ho treus XD
El pati no te moqueta, és gespa artificial i l'aigua drena perfectament. No das una XD
La porta oberta d'abaix la deixeu els pares al sortir amb el cotxet, nosaltres amb la càmara de seguretat ho veiem i hem de baixar a tancar-la. No podem educar-vos a vosaltres, ho fem amb els vostres fills.
Suposo que tant descontenta que estaves no vas assistir a totes les sortides que fem amb les famílies els caps de setmana ni quan ja esteu a P3 que fem un dinar, del bon rollu que teniem.
Tot son maneres de veure-ho i maneres de ser.
Una mare entra a l'aula i veu el seu nadó a terra intentant agafar un material de la panera de tresors basat en Emili Pikler i en el lliure moviment i també pot dir "que aquell nen està tirat a terra".
O pot veure nens jugar lliurement al pati i dir "que estan per allà sueltos jugant".
Pots veure un nen de 2,5 anys intentar-se ficar la sabata, cosa que es treballa a l'escola, i pensar "pobre criatura està desatès que ningú li fica la sabata".
Jo ara estic a una escola a P5, i estic molt contenta, però trobo a faltar moltíssim estar al Querubí, veure els nens tant feliços, els pares que la majoria són súper macos i el bon rollu amb les meves companyes amb qui hem estat tants anys juntes fent un súper bon equip.
Em fa mal que algú pugui veure tant distorsionades les coses. En aquest cas sempre hem dit que hi ha mares que han de ser d'escola tancada i no veure res del que passa dins, perque no sabeu entendre.
Molt atentament, encantada d'haver-te corregit els errors. :)
||*||

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::