busco mare de dia a manresa

Més qüestions.
judalas
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 11:24 am

busco mare de dia a manresa

EntradaAutor: judalas » dj. feb. 19, 2015 11:35 am

hola!!!soc nova al forum, me dic Judit i tinc el Quim de 2 mesos. He començat a buscar escoles bressol publiques i ho tinc força malament per llista d´espera. les privades les estic mirant pero crec que una bona opcio és la mare de dia.
He buscat varies pagines internet pero no en trobo cap a Manresa, algú me pot informar?en coneixeu alguna?
si no en trobes una altra opcio seria compartir canguro, algu està amb la mateixa situació que jo?
gràcies!!!
Arualrg
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 7:43 am

Re: busco mare de dia a manresa

EntradaAutor: Arualrg » dj. gen. 07, 2016 7:51 am

Hola Judit,

Se que fa un any practicament del post. Sóc la Laura de Manresa i l'Elna la meva segona filla te 17 mesos, fins ara ho estem fent com podem ja que des de que ella te un any he tornat a la feina i la meva parella també, porto temps buscant cangur a compartir o mare de dia. N'has trobat alguna? Com ho estas fent amb el Quim? A l'Elna la vaig apuntar a una llar d'infants, però veig que no tenen edat per cap llar encara que estigui mb, i la vaig esborrar.

Agraeixo la resposta.
Fins aviat,

Laura
Kibi
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 18, 2016 12:49 pm

Re: busco mare de dia a manresa

EntradaAutor: Kibi » dt. març 28, 2017 12:12 pm

Jo estic igual, noies... D'entrada és l'opció que més em fa el pes ja que no tinc familiars amb qui deixar-lo però no trobo cap mare de dia a Manresa i tampoc conec a ningú per a fer-li de cangur al meu peque i en només un mes ja m'incorporo a la feina!!! Se'm tira el temps a sobre. Compartir cangur també seria una opció...! :miko:
Em nego en rotund a dur-lo a una llar d'infants amb 4 mesets... no perquè no me'n refïi sinó perquè trobo que no és lloc per un nadó tan i tan petit... ja em farà peneta dur-lo al setembre amb 9 mesos que tindrà (si és que no he trobat una opció millor), però ara mateix ni pensar-hi :ufs:
Idees? Algú que ens doni un cop de mà?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::