Bolquers de tela

Més qüestions.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » ds. juny 10, 2017 10:21 am

És això que dius, i no temis per la tornada a la feina, a casa tots dominen l'art de canviar bolquers de tela, inclosa ma mare. Les pinces que comentes, nosaltres les tenim i les hem fet servir (d'alguna manera s'han de fixar les gases) però mai m'han funcionat massa bé: primer sembla que tot està molt ajustat però quan es mulla s'acaba movent tot. Però són necessàries, sí.

I sí, nosaltres fem servir les bandes de cel·lulosa, ens són còmodes per dos motius: 1) Rapidesa i estalvi d'aigua: sí que amb algunes caques (no totes eh? Les del principi, més líquides, no tant) només cal agafar la banda i llençar-la i ja es pot posar el bolquer a rentar (amb les altres cal rascar sota l'aigua de la pica del safreig...). I 2) suavitat: hem rentat tantes vegades ja les gases que algunes no tenen aquella textura agradable del principi. La banda ens serveix perquè la gasa no rasqui el cul de ma filla.

El cobertor que comentes no el conec, ho sento.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: crunchi » ds. juny 10, 2017 4:03 pm

Ok, doncs faré comanda a Amazon amb lo de les bandes de cel.lulosa :ok:
Les pinces on les vau comprar, que no les trobo a amazon....a la web De tela??
?-)

He pensat que si tiro de les gases com a absorvent, les podria rentar amb les meves tovalloles blanques. Estaria be o estic dient una barbaritat?? Es a dir, els bolquers (sobretot els absorvents, mes aue els cobertors) ho renteu juntament amb algo o sempre sol?

Moltes gracies per tota la info :ok:
Imatge

Imatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » dg. juny 11, 2017 4:46 pm

A De tela en tenen segur, tot i que la vam comprar a una botiga del nostre barri. Les bandes les comprem a De tela, però a moltes botigues de criança en tenen.

Sobre el protocol de rentat, rentem els bolquers a part pel simple motiu que amb bolquers sols ja omplim una rentadora, a més que els rentem a 40 ºC (la nostra roba no la rentem a més de 30 ºC).
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » dt. ago. 01, 2017 3:37 pm

Ostres! Em diuen que De Tela ha tancat! Llàstima, una botiga realment especialitzada amb tantíssimes marques i tan bona atenció...
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Cuca84 » dc. ago. 16, 2017 1:44 pm

Hola noies!

Jo sóc usuaria de bolquers de roba desde fa 3 anys i estic encantada!

N'he comprat molts a https://timumama.com, els que més ens agraden son els Charlie Banana i els Bambino mio.

Per rentar, poc detergent (que no tingui perfums, ni zeòlits, etc) res de suavitzant i un aclarat extra :)

Si teniu dubtes em podeu preguntar, a nosaltres ens han canviat la vida >.-<:

Petons
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: GuiRit » dl. set. 18, 2017 3:40 pm

Hola noies!

Vaig recuperar aquest post antic fa uns mesos, al maig, fent-vos algunes preguntes i em va anar bé la vostra ajuda.

Ara ja estic a punt a punt de parir (DPP: 9 d'octubre) i ara que ho tenim tot més clar sobre tipus, que estem convençuts que els volem fer servir, etc. doncs ens falta l'últim pas: començar a comprar. Ho volem fer així: el primer meset utilitzar bolquers d'usar i llençar per anar-nos adaptant a la criatura, que és la primera, anar veient rutines de tomes, caques, pipis...
I sobre els bolquers de tela, doncs la veritat és que com que no hem fet llista de naixement, hem aprofitat moltes coses heretades, etc. potser són el regal que ens fan els amics conjuntament. El que vaig parlar amb les noies de la botiga era la possibilitat de fer una mena de llista de tipus i marques de bolquers que volíem i que els amics compressin el que volguessin de la llista segons el seu pressupost.

Llavors la pregunta seria: sabent que tema marques i tipus va molt a gust personal i sabent també que és difícil escollir per començar perquè és millor anar provant i provant diferents coses però... tenint en compte els canvis que recomanen (uns 15/20 en total ens van dir), QUINA VARIETAT TENIU VOSALTRES en el vostre assortit de bolquers?

És a dir, ja sé que cadascú deu tenir més quantitat del que li va millor però també sabem que tothom té una mica de cada. Per tant: quina és la vostra col·lecció? Quin nombre total de bolquers teniu i de quin tipus? Per exemple... O més ben dit... per què començaríeu la col·lecció abans de seguir comprant?
- X bolquers tot en 1.
- X bolquers tot en 2.
- X cobertors + X absorvents de tal o tal tipus...
- X bolquers especials de nit...

Se m'entén?!! :-:)

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!!



PS: Dues coses que han sortit i que vull comentar: DeTela no ha tancat! Crec que van canviar les persones que ho portaven però jo hi vaig ser aquest dissabte passat i ens van atendre de meravella i gairebé ens van fer un taller personalitzat! I una altra cosa sobre DeTela, en aquest cas relacionada també amb el que comentàveu dels protectors "papers" de cel·lulosa: és una llàstima però els que tenen allà si no vaig entendre malament NO són biodegradables, i crec que és fàcil trobar-ne que sí que ho són per internet, o en altres botigues especialitzades.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. set. 19, 2017 10:14 am

Hola Guirit!

El meu estoc va començar per un pack de prova d'una botiga online, tots eren rellenables, amb diferents tipus de tela i tenia fugues constants de manera que vaig provar un pop in que tenia i com em va anar be vaig aprofitar una oferta d'amazon (pack de 20). El meu error va ser no provar-ne mes potser. Més endavant vaig recuperar ela rellenables i nomes em fugava un de minky per fora. Jo crec que el problema va ser que els vaig posar quan la nena era massa petita...

De fet els pop in, amb el k hem tingut 0 fugues de dies (de nit al final vam posar de tirar pk em fugaven tots molt sovint i mandra no ho vaig tornar a intentar) bé, bé, no li van anar fins als 5 mesos, i sabent que tot i aixi fan molt de 'bulto'!!

El meu consell, aprofitant que a la botiga us deixen posar diferents bolquers a la llista seria agafar un de cada tipus, i a poder ser amb talla recent nascut si els vols fer servir immediatament, veuràs la super diferència que hi ha en quan a tamany!!

Jo estic esperant la meva segona filla i n'he comprat de recent nascut per fer servir des de l'inici. N'he comprat pop in (oferta a amazon 6 cobertors i 10 absorvents 50 euros, encara hi es crec), uns predoblados, i cobertors per separat i algun all in one per la nit, i algun rellenable i en funcio d'això ja veure si em cal més i què peferim. I de gran recuperarem els que ja tinc.

Jo he anat trobant ofertes a bebesnaturales, els predoblados super be de preu però no se en queden encara. De fet crec k en vaig comprar masses jo... Te'n podria revendre si vols, encara no he començat ni a rentar-los...

Resumint el meu consell, agafa talla RN o et podries desanimar (almenys algun) i provar una mica de cada. Marques ja n'han anat sortint moltes en aquest fil.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » dt. set. 19, 2017 9:02 pm

Quina bona notícia que De tela no hagi tancat! A veure si els qui ho hagin agafat li donen una nova empenta i recuperen activitats com el mercat de segon cul. :D

Bona recomanació la de Jomateixa82, la talla és important. A partir de 3 mesos? (no ho recordo) ja pots passar a usar els unitalla, però els recent nascuts necessiten una talla especial perquè encara no tenen xixa a les cames...

Nosaltres vam comprar-ne un de cada tipus: un totenun i tres de reomplibles de 3 marques diferents, alguns amb el forro (totendos) i d'altres només el cobertor, però tots aquests hem acabat utilitzant-los amb gases, que és pràctic i barat. Al principi en teníem unes 12, i ara en tindrem una vintena.

D'aquesta manera hem pogut veure les marques que ens funcionaven i descartar també els sistemes que no (per exemple, el totenun el tenim quasi per estrenar. l'haurem rentat 4 o 5 vegades com a molt: tenia fugues i era molt lent assecar-lo.
Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Laia357 » dc. nov. 29, 2017 1:46 pm

Hola!

A casa fem servir els Pop In, hem començat a fer-los servir quan se li ha caigut el melic. Vam valorar que ja tindríem prou feina els primers dies i hem fet servir dels de llençar fins que la nostra filla ha tingut gairebé 20 dies. El meu dubte és si no és encara molt petita. Els bolquers fan molt de "bulto" i no sé si li impedeixen el moviment espontani de les cames. També, li deixen molta marca a la pell, les gomes. I quan la portem amb mocador o motxilla, encara més, li queden totes les arrugues de la roba marcades.

Com ho veieu? Alguna ho ha preguntat a algun fisio o osteòpata? També han deixat marca a la pell, amb els vostres fills?

Gràcies!

Laia
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » dj. des. 07, 2017 9:19 am

Hola!

Els bolquers de tela sí que deixaven (deixen, que encara els fem servir) certa marca als engonals, però no era massa marcada i mai ens va preocupar. I sí, quan són tan petits fan molt d'embalum, més endavant ja queden millor però sempre seguiran ocupant més que els altres i això importa amb la roba: nosaltres sempre hem gastat una talla més de la que li tocaria per edat.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: GuiRit » dc. gen. 24, 2018 1:26 pm

Hola noies!

Havia escrit perquè m'assessoréssiu abans de néixer la nena i ara us torno a necessitar perquè... no anem tan bé com m'esperava amb el tema dels bolquers!

La nena ja té 3 mesos i mig. Ben bé el primer mes i mig no vam fer gaires proves perquè la nena és bastant petitona i fins i tot la talla RN li ballava per tot arreu. Però ara que hem anat provant cosetes, us comento: jo tenia por amb la neteja dels bolquers i no trobo problemes (queden sense ni una taca, dono a bast amb els que tinc... només trobo la pega que amb la quantitat que tothom recomana de bolquers s'omple molt poc la rentadora... ja faig una mena de rentat molt curt de 18' i després li afegeixo més coses però sap greu igualment).

I el tema, doncs, a banda del que deien més amunt que també li deixen marca a cuixes i de vegades panxa, són les fuites. En tenim de molts tipus i cap ens acaba de funcionar: sempre acaba amb el bodie una mica mullat a les engonals. No sé si és que els unitalla encara li van grans, si no ajustem bé els botons, si l'hem de canviar més sovint (ja estem al tanto però si la canvio tan sovint com perquè no es mulli gastaria tots els bolquers que tinc en un sol dia...). Hem provat tot en un mida RN, tot en 2 Grovia amb diversos absorvents (microfibra, bambú, predoblegats, gasa...), algun de butxaca... per no parlar dels que tenim ''de nit'' súper absorbents que són els que més mulla, traspassa tot. La majoria són marca Grovia, TotsBoots i ImseVimse.

He vist que tenim uns predoblados que és del que més absorbeix però inclús amb això es mulla pels engonals.

La veritat és que és un rotllo perquè usar bolquers normals tempta molt perquè molts cops l'hem de canviar sencera... per no dir que quan s'hagi de quedar amb ma mare no li deixaré pas. Si a mi em costa no li diré a ella que els utilitzi... també em tira enrere a l'hora de sortir de casa perquè sé que amb un de tirar aguanta molta més estona i em sap greu.

Algun consell? Potser m'he d'esperar que creixi més? Potser no els ajusto bé?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Beikost » dc. gen. 24, 2018 2:27 pm

Hola,

Poden ser moltes coses, però així d'entrada em pregunto, cada quan la canvieu? Nosaltres ara la nostra, que té 2 anys, la canviem cada 2 hores i mitja, 3 hores, i estem tenint problemes a la nit, bé, millor dit quan s'aixeca, que si no la posem a l'orinal ipso facto el pipi que fa és tan gros que ho mulla tot. Però quan era més petita (nosaltres vam començar a les 3 setmanes, aprox.) l'havíem de canviar més sovint, ara no ho recordo, però potser cada hora, hora i mitja? Això vol dir que quan posàvem una rentadora cada dos dies, tovalloles del canviador i bodis mullats inclosos, sí que l'omplíem, perquè volia dir que teníem mínim 24 gases + cobertors, etc.

I sí, al principi costa una mica trobar la rutina de canvis i ajustar la quantitat de bolquers/rentats, però jo no desistiria, encara. La eva recomanació seria provar marques i sistemes molt diferents del que ara tingueu. Per exemple, nosaltres qua duiem uns 5 mesos vam començar a detectar més fugues del normal. Vam suposar que era perquè ja es movia més, i la solució que al final ens va funcionar fou, en comptes de posar els absorvents doblegats en rectangle, colocar-los-hi doblegats en forma de bolquer (a la manera tradicional, amb un clip) i a sobre l'absorvent. Amb això vull dir que no és trobar el sistema i ja, és un sistema que evoluciona!

Molts ànims i aquí ens tens pel que sigui!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Bolquers de tela

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 25, 2018 11:06 pm

Bones Guirit!
Em colo aquí per dir que jo no he utilitzat els bolquers de tela, sinó els altres, i també vaig tenir una època de fugues a l'entrecuix, o bé del bodi o fins i tot de tota la roba. És a dir, no desisteixis que canviar no farà que rentis menys roba. Vaig provar amb marques diferents, una talla més, etc. i res, només va canviar amb el pas del temps!
Ànims i a veure si trobes una manera d'arreglar-ho.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::