Kipplan Kiss 2; l'heu provat?

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Kipplan Kiss 2; l'heu provat?

dt. juny 23, 2015 2:50 pm

Hola!

Hem estat mirant la cadireta del cotxe (ja només ens falta comprar aixó) i crec que la millor opció és la Kipplan Kiss 2. Algú l'ha provat? Ens hem decantat per aquesta perquè és de les poques del mercat que et permet fer a contramarxa des del naixement fins als 4 anys. Estèticament no és la més maca però en aquest tema crec que s'ha de prioritzar la seguretat per davant de la resta!!

Un altre tema és fer contramarxa fins tant tard. A mi se'm fa estrany, però després de llegir els avantatges en seguretat que suposa estic decidida a fer-ho, encara que ara es vegi "raro" que un nen d'aquesta edat vagi mirant enrere al cotxe.
caliope
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am

Re: Kipplan Kiss 2; l'heu provat?

dt. juny 23, 2015 3:41 pm

Hola Jomateixa,

jo tinc la klippan kiss 2 i n'estic encantada. Jo la vaig posar als 8 mesos perque teniem maxi cosi i ara te 14 mesos y va super be. Ella va molt còmode i jo tranquil.la perque se que va segura.
Com tu dius, no es la cadira mes bonica del mercat, de fet es bastant lletjota, pero s'ha primat la seguretat per sobre el disseny i a mi ja em va be.

Jo no se quan de temps portarè a la nena aixi, pero penso fer-ho tot el temps que sigui possible. La recomanació crec que es fins els dos anys, pero no estic segura.

En resum, jo et recomano la cadira. Per mi ha sigut una bona compra! :love:
ImatgeImatgeImatge Imatge
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dt. juny 23, 2015 3:53 pm

Jo també la tinc, la vam comprar pel petit i també te la recomano. La gran també va en contra sentit en una britax max way, té 3 anys i ja no se'ns fa estrany a ningú! D'aquí un temps passarem la gran a la kiss i el petit a la britax, perquè la kiss és més alta, per tant dura més temps, i té més espai per les cames, així que trobo que és una bonissima compra, val careta però té una llarga durada, almenys en el nostre cas calculem que la utilitzarem 4 anys segur :ok: La veritat que ens vam gastar més en el cotxet que no va durar ni 1 any :ufs: Val molt més la pena invertir en seguretat :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola

dt. juny 23, 2015 3:58 pm

Ah, i la meva nena de 3 anys va encantada en contra sentit! Se'ns fa estrany com també en el seu moment va ser estrany utilitzar el cinturó de seguretat obligatòriament, però ara tots pugem al cotxe i ens el cordem sense ni pensar ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
Jomateixa82

dt. juny 23, 2015 5:26 pm

Hola caliope i rossinyola!

Veig que no m'equivoco en pensar que tot i el preu serà una bona compra (tot i així n'hi ha de més cares encara!), m'ho acabeu de corroborar.

Sobre el temps recomanat a contramarxa és el màxim possible, hi ha pàgines d'internet que només parlen d'això. De les cadires que hi ha al mercat si no m'equivoco la que més temps permet és precisament aquesta de la que estem parlant, i dura fins els 4 anys o 18 o 25 Kg (ara no ho recordo), tot i que en realitat, el que determina que la cadira deixa de ser segura és en gran part l'alçada! N'hi ha altres que parlen del mateix pes i anys, però al tenir el respatller més baix s'acaben fent petites abans. Això és el que he llegit per internet i el que em van comentar a la botiga (sembla que tingui comissió, i ja us dic que no, jejejeje).

Trobo greu que a moltes botigues no tinguin ni idea del tema de contramarxa o altres, i venen productes sense saber què venen... Al mirar cotxets vaig trobar venedors que hi entenien menys que jo! Amb un cotxet, mira... però es que amb la cadireta del cotxe és més greu! Perquè en cas d'accident (creuem els dits tots perquè no passi) si no t'han assessorat bé pot suposar lesions importants.

Ah! Jo he comprat un cotxet amb tota la il·lusió del món i també temo que a l'hora de la veritat és de les coses que s'amortitza menys... què hi farem.

Gràcies per les vostres opinions.
caliope
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am

dj. juny 25, 2015 8:02 am

Jo la vaig comprar a l'Ali Bey de Vilassar pero tant a aquesta com a la de Cornellà estàn bastant implicats amb aixo de la contramarxa i si hi vas dubtos et donen una bona conferència. Al menys a mi. :-D :-D :-D :-D

L'altra cara de la moneda es El corte ingles. Allà no tenen ni idea de que es la contramarxa, si està si se l'espera.. apart que la majoria de les dependentes d'allà no saben ni el que estan venent. T'intenten ficant pels ulls la mes cara i au. Si vas molt despistat te la colen segur.
ImatgeImatgeImatge Imatge
Saris
:: gosset
Entrades: 497
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

dj. juny 25, 2015 9:02 am

Jo també és la que vaig comprar i estic encantada, des del moment 0, i això que el Gerard va sortir de l'hospital amb 2,600kg. Però hi anava força bé. Tenia maxicosi, però no el vaig fer servir mai pel cotxe.

També la vaig comprar a Vilassar.
Imatge Imatge
roella
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

dj. juny 25, 2015 10:43 am

Hola! nosaltres també tenim la kiss2. El nostre petit també va sortir de l'hospital ja amb la kiss2 i 10 mesos després hi segueix anant molt i molt bé. Nosaltres encara el portem en la primera posició, però cal tenir en compte que aquesta cadira varia força la seva inclinació depenent del seient del cotxe,... és a dir, que val la pena fer la prova primer per veure que realment en el vostre cotxe s'hi adapti bé! Nosaltres vam fer la prova i la vam comprar al Born to be, i molt bé també!
Imatge

Imatge
Jomateixa82

dv. juny 26, 2015 4:21 pm

Hola roella!!

A nosaltres ens la van provar al cotxe i perfecte!! Ara l'hauríem de provar al segon cotxe per si de cas mai s'ha de canviar, però d'entrada la idea és intercanviar-nos el cotxe quan calgui en compte de canviar la cadireta o tenir-ne 2.

Ja ho tenim decidit, però crec que hi ha gent que ha tingut de posar-los de cara a la marxa abans d'hora perquè els nens se'ls començaven a marejar sempre que anaven al cotxe a contramarxa, fins al punt d'acabar vomitant i els va ser impossible mantenir-ho. Us hi heu trobat? De fet jo si vaig al tren en contra la marxa a vegades també em sento marejada... De totes maneres crec que val la pensa arriscar-se a que es maregin (esperem que sigui un percentatge de nens baix el que els hi passi aixó...); i en cas que es maregin tant ja es valorarà si canviar-los abans posant-los en direcció a la marxa.
Clara13
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

ds. juny 27, 2015 11:37 pm

Jo he comprat la Besafe Izi Kid, que també és de les poques que només pot anar a contramarxa i que supera el Plus Test. La Kipplan la tenia en ment però al final vem tirar per aquesta perque a més es reclina bastant. En relació a dur-los a contramarxa, és cinc vegades més segur aixi que pots estar segura que has fet una molt bona compra. Si teniu Facebook us recomano la pàgina "Que los niños viajen a contramarcha, por favor". Hi publiquen profesionals del tema i donen molta informació al respecte.
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

dg. juny 28, 2015 11:12 pm

Nosaltres l'hem fet servir des del naixement i ara té 2 anys i segueix, a més encara va amb la posició 2 de reclinat (no li cal la més elevada per anar còmoda) i posa els peus al seient (tenim un protector) o creua una mica les cames i va perfecta. Molt bé. Dona una mica de calor la tela, jo li he comprat una funda universal a amazon (si vols et dic quina) perquè suava, però crec que això passa amb moltes altres cadires, van tan protegits i envoltats que suen de seguida.

Tema contramarxa, cap problema. Nosaltres fem sovint viatges llargs de vàries hores amb cotxe i quan era més bebè jo seia al seu costat per veure-la millor, posar xumet, etc. perquè els dos al davant era una mica complicat, tot i que tenim un mirall per veure-la pel retrovisor, però per autopista no pots parar tan fàcilment. Però quan s'hi va acostumar al cotxe, només entrar s'adormia i ja no calia estar tot el viatge amb ella, a més des de ben petita es va acostumar a mirar-nos pel seu mirall i "parlem" a través del mirall. De fet suposo que amb una cadira marxa avant també hauria segut al seu costat en viatges llargs, no ho he vist com un problema específic de la cadira. I no es mareja, trobaràs molta informació sobre el tema. El cervell adult s'ha acostumat a viatjar cap endavant i es pot "desorientar" (mareig) quan va a contramarxa, però si van així des de petits no hi ha sensació de canvi... De fet jo sovint pensava: si quan va a la motxila o al cotxet va d'esquena a la marxa, no crec que noti cap diferència en el cotxe...

Hi ha una cibex que també va a contramarxa, crec. Però aquesta en el seu moment era la que més confiança em donava.
Saris
Entrades: 497
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

dl. juny 29, 2015 7:18 am

Melibea, a mi sí m'interessaria saber la funda que has comprat, perquè el Gerard sua també molt, i no havia caigut en comprar la funda.
Imatge Imatge
Rossinyola

dl. juny 29, 2015 8:38 am

A mi també m'interessa! Li he posat una funda de tovallola però continua suant molt!
Imatge

Imatge

Imatge
roella
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

dl. juny 29, 2015 10:09 am

El nostre petit amb 10 mesos tampoc s'ha marejat mai i de fet, ara hi va molt i molt tranquil i relaxat a la cadireta. Ara, també és cert, que des de ben petit l'hem acostumat a fer Km i que en la mesura del possible, intentem viatjar quan sabem que li toca fer una migdiadeta per tal que s'adormi ràpid i el viatge se li faci més curt i fàcil. I jo encara vaig asseguda al darrera al seu costat, tot i que segurament ara ja podria començar a passar al davant pq, en general, hi va molt tranquilet,...

El tema de la funda em sembla que només serveix per quan ja no porten el reductor, oi? vaja, almenys això és el que em van dir a la botiga quan ho vaig preguntar,...
Imatge

Imatge
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

dl. juny 29, 2015 12:13 pm

A mi també m'interessa el tema de la funda!!
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

dl. juny 29, 2015 2:14 pm

Sí, només a partir de quan ja no porten reductor, per seguretat. Jo no veig on pot estar el problema de seguretat, però ja que ho indica així el fabricant, millor fer cas.

Ho he dit malament, no era d'amazon, era aquesta: http://www.mamas-guays.es/epages/620969 ... cts/HT-002

Aquesta és molt senzilla i també és de tela de rus... no és que ja no sui, realment (perquè van tan envoltats que crec que és quasi impossible no suar) però moltíssim menys que abans sí, que sempre sortia mullada i ara, tot i ser estiu, no li cauen gotes del cap (pobreta, si ho hagués pensat abans!!). Hi ha en vàrios colors i és facilíssima de posar, només cal tenir en compte que s'han de treure per la part del darrere de la cadira les cintes del cinturons, passar-les pels forats i tornar-les a posar. Van una mica dures la primera vegada que les treus, jo és que ja les havia tret per pujar-les i sabia com fer-ho, però és molt fàcil. Si teniu dubtes us faré alguna foto.

Vaig mirar molt per internet, jo no volia tela de rus perquè em semblava una mica cutre, però per altres fundes blanques (també prou lletges) em demanaven un dineral i vaig decidir provar aquesta més senzilla i barata, que estèticament no està mal. La tinc des de l'abril i no tinc queixa.
Jomateixa82

dl. juny 29, 2015 3:08 pm

Vaja! Gràcies noies!

El tema funda no me l'havia plantejat encara!! Però si dieu que no es pot posar fins que es tregui el reductor,... em falta molt encara... Millor compri altres cosetes abans jejeje.

Sobre la cadira ja la tenim encarregada, només cal anar a buscar-la quan vulguem doncs ens la tenen reservada a la botiga (sense cap espera!!! Això sí que és un luxe!!! No com el cotxet, comprat a un altre lloc abans de saber d'aquesta botiga, que ens van dir 2 setmanes i en portem 4 i ens diuen que tardarà 2 setmanes més com a mínim :ufs: ; per internet el tindriem a casa en una setmana màxim segons les pàgines... si em fan enfadar els hi cancel·lo la compra i a més els hi faré mala propaganda!! Entenc que el problema potser és de fàbrica, però quan el vam encarregar ens van dir que hi havien parlat i només faltava la cabassa que en 2 setmanes la tindrien, i ara resulta que faltava chasis, cabassa.... No m'importa l'espera mentre em siguin sincers, que em venguin una moto em fot ràbia!!!!. Perdoneu el rollo, m'havia de desfogar).
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

dg. set. 20, 2015 8:40 am

Hola!!!! Recupero aquest post perquè ara estem mirant les cadiretes del cotxe i ens estem decantant per aquesta... La nostra opció es comprar-la per Internet ja que aixi ens estalviem un quants calerons, pero us volia preguntar una cosa que no em queda clara, el reductor ve amb la cadira o s'ha de comprar a part? Es que a les fotos d'internet no em queda clar i a una botiga que hi hem anat ja no els hi quedaven :(
Imatge
Imatge
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

dl. set. 21, 2015 1:17 pm

Ve amb la cadira. No cal comprar-lo apart.
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

dt. set. 22, 2015 9:42 am

Perfecte!!! Gràcies!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET