Kipplan Kiss 2; l'heu provat?

Més qüestions.
Faraday
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 03, 2015 10:39 am

Re: Kipplan Kiss 2; l'heu provat?

dj. nov. 05, 2015 11:19 pm

Hola,
Algú em pot dir alguba botiga a barcelona on venguin la,klippan kiss? En general s'ha d'encarregar o la tenen en stock?

Gràcies!
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

dv. nov. 06, 2015 8:30 am

Jo l'he vista a l'Alibey, pero nosaltres la vem comprar per Internet moooolt mes barata!
Imatge
Imatge
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

dj. ago. 04, 2016 11:33 pm

Hola recuperant el tema!

Jo tenia entés que no es podia comprar per internet perquè la marca es prenia molt seriosament el tema de seguretat i volia distribuïdors oficials que assessoressin i a més provessin les cadires al cotxe abans d'adquirir-les (es recomana que el seient no estigui massa reclinat i val la pena provar-ho abans de comprar-la.

Sobre les fundes, només per informació fa pocs mesos que està a la venda una funda d'estiu de la marca (una pega és que és de color blanc, almenys jo només l'he vist en aquest color). Així segur que encaixa perfectament. Jo n'havia comprat una de tela de rus de cotó i la nena suava igualment i a més li sobrava de tots costats tot i que se suposa era universal i a la botiga no es creient que la vulgues tornar perquè no m'hi anava bé...

A mi m'havien recomanat pel tema suor la colchoneta aeromoov (val uns 40 euros, com una funda de marca), me la van deixar provar posant-la a sobre abans d'adquirir-la i tampoc anava 100% bé... Finalment jo vaig comprar una colchoneta amb 3D transpirable al darrere, de 18 euros a una botiga de puericultura (de nou em van prendre per boja quan van saber que en realitat era per la cadira del cotxe ja que els deia que la funda universal no m'anava bé). Total, la colchoneta ens va perfecte. La nena sua moltíssim menys, queda super mona perquè té dibuixet (jiji) arriba fins a un tros del reposacaps, d'ample perfecte.... L'únic defecte? Que no protegeix els braços de la cadira d'embrutar-se, però pel tema suor no demano res més. Potser comprarem la funda de la marca per això que la cadira no quedi súper bruta amb el pas dels anys (espero poder amortitzar-la si bé algun germà també!), però amb una colchoneta normaleta estem passant l'estiu la mar de bé en comparació al principi.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dg. ago. 07, 2016 10:25 am

Hola
Jo crec que suen més pel fet d'anar cobtramarxa. És cert que la tela de la kiss 2 és calurosa, però jo tinc tb una britax max way q a priori sembla més fresca i tb suen. El que fem és posar l'aire més fred del que posariem habitualment, pq a ells no els arriba bé, almenys en el nostre cotxe. Nosaltres ens abriguem amb un jerseiet o mocador al coll, i ells no suen tant, i no passen fred eh?
La colxoneta no la coneixia, ho miraré.
I per animar a tothom, la meva filla de 4 anys encara va a la kiss 2 i encara li durarà un anyet més calculo. Una molt bona compra :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

dj. set. 08, 2016 10:48 pm

Nosaltres tenim la axkid rekid, vaig estar dubtant entre la kipplan i la axkid i al final em vaig decidir per aquesta perque es fins als 25kg a contra marxa (la meva neboda te set anys i encara no els pesa...) pero clar per mi era la segona cadira i no necessitava cobrir el tram fins als nou kilos.

Tema anar a contra marxa ma filla va encantada fins que es cansa del cotxe, el que si que va ser una gran compra va ser el mirall retrovisor aixi ens podem veure i ella va molt mes tranquila

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: