Consejos sobre mini-cunas o cucos

Més qüestions.
IratiG
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 31, 2016 2:04 pm

Consejos sobre mini-cunas o cucos

EntradaAutor: IratiG » dj. març 31, 2016 2:39 pm

Hola,
Salgo de cuentas en Julio de mi primer hijo y tengo un dilema con las mini-cunas o cucos. He estado viendo muchas y me vuelvo loca. La que he visto que está muy bien es la Babyhome http://www.babyhome.es/es/es/products/dream. Tiene 3 posiciones y además es fácil de guardar para trasladarla. Pero solo tengo un dilema con estas mini-cunas, los colchones son durísimos y me da cosilla pensar que un bebé recién nacido vaya a estar en un colchón tan duro. ¿Alguien me puede hablar desde la experiencia de esta u otra mini-cuna? ¿Cuál me recomendaríais?
Muchas gracias.
Irati
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Consejos sobre mini-cunas o cucos

EntradaAutor: garota » dj. març 31, 2016 5:56 pm

Nosotros teniamos la babyhome y genial!!!!!!
Lo de los colchones durillos creo q es mas bien por seguridad. Un bebé en un colchon muy blando podría ahogarse.
Mi hijo también es de julio pero hará 3 años ya jejeje como pasa el tiempo.. muy buen mes para nacer!! Jeje
Disfrutarlo! Y felicidades por el embarazo!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Consejos sobre mini-cunas o cucos

EntradaAutor: noviachuky » dv. abr. 01, 2016 8:17 am

Hola!

Enhorabona!

Nosaltres també el teniem i perfecte, l'he fet servir pels dos nens i ara el té la meva germana per quan li toqui a ella.

Jo te'l recomano 100%

Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Consejos sobre mini-cunas o cucos

EntradaAutor: Maria V. » dg. abr. 03, 2016 6:59 pm

Els pediatres aconsellen matalàs dur. No solament s'evita el perill d'asfíxia sinó que és més bo per als ossos. D'altra banda, sembla que si els menuts s'hi trobessin incòmodes, les mares ho haurien observat pels plors i els fabricants ja no els farien així!
Ah, moltes felicitats per l'embaràs!
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Consejos sobre mini-cunas o cucos

EntradaAutor: emfer » dj. gen. 05, 2017 11:58 am

Hola noies!
jo també m'he mirat aquesta mini cuna, sobretot perquè és fàcilment transportable i ens serviria com a cuna de viatge durant els primers mesos del bebè, que naixerà a l'abril.
fins quants mesos es pot utilitzar aproximadament? és que en realitat no l'he vista físicament, només per internet... ja m'imagino que dependrà una mica de com de gran sigui el nen, però no sé, uns 6 mesos si??

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::