Cadireta de passeig... quina?

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: euterpe » dv. abr. 22, 2016 8:44 am

Hola a totes!

Aviat necessitarem comprar una cadireta de passeig i no sé què és el més important: que pesi poc, que sigui fàcil de plegar, que tingui una cistella gran... No sé si vosaltres em podríeu ajudar.

He estat tafanejant pel fòrum, però no he vist cap post que en parli específicament. Per Internet he vist que les més conegudes són Baby Jogger, Maclaren, Easywalker Mini... Quina m'aconselleu vosaltres?

Moltíssimes gràcies!!!
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 25, 2016 2:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: Gesmil » dv. abr. 22, 2016 3:25 pm

Hola!
A mi aquíhttp://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=27&t=49954 em recomanaven la baby jogger. Però agrairia més opinions! I tb saber diferències entre baby jogger city mini 3 i 4...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 23, 2016 9:49 pm

Jo personalment trobo important que no sigui molt ample, que tingui una bona cistella (anar al súper amb la cadireta és ideal), i que es plegui fàcilment.

Nosaltres vam comprar una a Amazon de marca Hauck, aquesta concretament:

https://www.amazon.es/gp/aw/d/B00F0LEGJ ... ref=plSrch

Pel preu que té està molt bé, però depén del que busquis potser val més la pena gastar-se més diners. Nosaltres tenim clar que no tindrem més nens, així que no ens importa que després d'un any estigui una mica feta pols! Les rodes al principi molt bé, però ara ja no giren gaire bé. Un altre inconvenient (que pel que m'han dit també té el Mc Laren) és que la capota no els cubreix bé, i t'has d'acabar comprant una addicional per enganxar-la, a l'estiu.

Tot i això, jo estic contenta amb la compra, i al meu fill li encanta anar sentat apoiat a la barana, com si fos al balcó.

Edito per afegir que hi ha una cosa d'aquest cotxet que no m'agrada: el mecanisme de la capota, és a dir, els ferros per plegar-la, estan massa a prop d'on posa el cap el nen, i si es tira cap enrera sense mirar es pot fer un bon cop. No sé si això passa amb totes les cadiretes, però és una cosa a tenir en compte.
afrodita11
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: afrodita11 » ds. abr. 23, 2016 10:14 pm

Hola!! A jo també m'interessa el tema. Noltros també hem estat mirant cadires i no ens acabam de decidir... estam dubtant entre la mc laren o la emotion de babyhome.
La segona ens agrada, és molt lleugera però ens han dit que no es posa ben vertical per anar asseguts. I la mc laren la vam tenir amb el primer fill i ens va agradar.
No sabem que fer. Algú ens pot ajudar?
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: FloR » ds. abr. 23, 2016 10:36 pm

Jo he tingut un parell i al final hem acabat amb la que tindríem que haver comprat la primera, la maclaren techno xt.. No la vam comprar per no gastar tant i vam passar per dos barates abans que no ens van fer gens el servei.. De tota manera, heu de valorar les vostres necessitats, cistella gran o no, si necessiteu que plegui compacte, si per contra no la plegareu quasi mai..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: Halia » dg. abr. 24, 2016 8:46 pm

Hola boniques!!

A mi també m'interessa!!!!!!!!!!!! :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: euterpe » dl. abr. 25, 2016 2:49 pm

Dissabte vaig anar a una botiga de puericultura i van informar-me força bé sobre les cadiretes de passeig. Almenys ara sé alguna cosa més en què m'he de fixar a l'hora de comprar.

Us explico una mica, a viam si us pot ajudar el que em van dir a mi:

- Va molt bé que el manillar sigui tancat. Jo no hi havia pensat, però com que els nens comencen a caminar, hi ha vegades que has de portar la cadireta amb una mà i el nen amb l'altra. Amb una sola mà pots controlar molt bé la cadireta si és de manillar tancat, sinó costa molt de controlar. Fins i tot, en algunes cadiretes, pots regular l'alçada del manillar tancat. Està molt bé! (Les Maclaren que porta tanta gent són de manillar obert).

- Hi ha cadiretes que tenen la possibilitat d'adaptar una cadireta de cotxe del grup 0 (tipus Maxicosi); altres no (a tenir en compte de cara a possibles futurs fills).

- Els models de cadireta que em van ensenyar a mi no són com els cotxets de paraigua. Es pleguen d'una altra manera i queda un 50% més petit que els cotxets de tota la vida. Hi ha diferents models que et deixen pujar a l'avió com a equipatge de mà (porten una bossa amb nansa per a que la puguis portar fàcilment). Jo només havia sentit a parlar del Yoyo, però n'hi ha més.

- Algunes s'aguanten soles quan estan plegades. Sembla una tonteria, però segur que és molt pràctic!

- La majoria de cadiretes tenen diferents posicions de reclinat, però no totes són totalment reclinables (posició horitzontal).

- Algunes cadiretes tenen barra protectora al davant.

- Hi ha cadires amb dues cistelles (una a sota i l'altra al respatller). També ha de ser pràctic!

- Hi ha cadiretes de 3 rodes, de 6, de 4 i de 8.

- Les rodes poden ser de diferents materials. Millor escollir un material o un altre si vius en una ciutat, en un poble, al camp... N'hi ha de goma EVA que són antipunxades.

- Les cadiretes poden tenir arnés de 3 ó de 5 punts de seguretat.


Si m'assabento d'alguna cosa més, ja us ho faré saber.

A mi la cadireta que em va agradar més de les que em van ensenyar va ser la Pepp Luxx de Nuna, tot i que puja bastant de preu (359€ + 45€ de la capa de pluja).

La Nano de Mountain Buggy també em va agradar força.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Cadireta de passeig... quina?

EntradaAutor: MENTA33 » dv. set. 08, 2017 12:07 pm

Bones!
Pujo aquest tema per preguntar per cadiretes lleugeres,

Nosaltres tenim un uppababy cruz que vem comprar per wallapop, però no sé si sóc jo o què, però em pesa moltisim, sobretot quan el porto a contramarxa, no em pasa tant si el porto en el sentit de la marxa...

Estic mirant la GB Qbit gold+, la valco baby i la babyhome vida ja que som alts i la emotion ens queda super baixa.
Alguna recomanació més, algú te aquestes cadiretes lleugeres? la volem de poc pes i amb el "manillar" junt.

Merci!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::