Sabates adequades primeres passes

Més qüestions.
mimi82
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1530
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm

Sabates adequades primeres passes

dg. jul. 03, 2016 9:40 pm

Hola!
Doncs això! Tinc una nena de quasi 11 mesos que suposo que no trigarà massa a caminar, i l'altre dia em van preguntar que regalar-li pel seu primer aniversari i jo els vaig dir que unes sabates per quan comenci a caminar (ara la porto sempre descalça), pero no se quines marques hi ha que respectin la fisiologia del peu del bebe, em podeu ajudar?
Moltes gracies!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Sabates adequades primeres passes

dg. jul. 03, 2016 10:10 pm

Jo, amb la primera filla, en vaig comprar moltes de diferents marques, perquè em vaig enparanoiar que no caminava per culpa de les sabates (no va caminar fins als 16 mesos)... i, evidentment, no era per culpa de les sabates, si no pel seu ritme vital (això ara ja més que constatat, perquè amb tooooot necessita més temps que la mitjana :-o00m

Però a lo que anava.

En vaig comprar moltes, de sabates, de tots tipus i marques, i les que millor resultat m'han donat i millor m'ha semblat que s'adaptaven a la fisiologia del peu, són les Chicco i les Biomecànics.

Sé que hi ha altres marques, tipus Bobux, amb la sola molt flexible i "ecològics", però jo no els he provat. Tot i que amb la tercera filla, que tot just té nou mesos, me'ls estic mirant.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dl. jul. 04, 2016 12:55 pm

Bobux sense dubte, la línia Step up és ideal, super flexible.
http://zapatosbebes.es/content/11-filosofia
Imatge

Imatge

Imatge
marta9
:: poltre
:: poltre
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm

dl. jul. 04, 2016 2:35 pm

Aquí una altra fan de les sabates tovetes naturals!! Jo les vaig comprar aquí, tenen vàries marques i molts models i serveixen ràpid i bé!

https://www.miscanguritos.com/miscangur ... antil.html
Imatge
Imatge
Imatge
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

dl. jul. 04, 2016 3:21 pm

Hola,

Jo recomano que vagis a la botiga i li provis els models que tenen directament. Les sabates per a bebés han de ser lleugeres, flexibles, que agafin bé el turmell i que vagin reforçades taló i punta.
Ves provant i amb les que millor posi el peu i camini, son les que t'hauries de quedar. Les bones tenen totes d'un preu similar (45-50 euros).

Les nostres primeres sabates van ser Pabloski, també ha dut Geox i Garbalin. De bambes Nike i Puma. He sentit parlar molt bé de les Chicco, però no li hem provat mai (no sé si no hi havia de la seva talla o no en tenien d'aquesta marca) i no et puc dir, però les que hem comprat li han anat totes bé

En fi, ja ens diràs com ha anat :)
corxea
:: peixet
:: peixet
Contacta:
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm

dg. jul. 10, 2016 5:15 pm

Hola!

Les sabates les has de tenir presents per quan surtis de casa, però per casa ja està bé que aprenguin a caminar descalços (a més si t'enganxa en estiu i fa calor és perfecte!!).
Així aprenen millor a col·locar el peu i t'estalvies problemes futurs. Si aprenen sols amb sabates els falten part de les sensacions de les plantes dels peus i pot ser que no aprenguin a caminar del tot bé i després és més fàcil que tinguin peus plans, que inclinin el peu cap un costat o cap a l'altre...
mimi82
Ubicació: Lleida
Entrades: 1530
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm

dj. jul. 14, 2016 4:25 pm

Hola noies!

Moltes gràcies per les vostres respostes!!
He mirat les Bobux que em recomaneu i m'agraden força, es la idea que tenia, però tinc un dubte, són adequades per anar pel carrer o la sola es massa tova??
He mirat algunes botigues però el tipus de sabata que m'ofereixen no m'acaba de fer el pes, trobo que es sola massa dura i m'agradaria que les sabates que duguès fossin més toves...
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Rossinyola

dj. jul. 14, 2016 11:27 pm

De les Bobux hi ha 3 categories. Les més tovetes són les de pell, hi ha altres marques que les fan del mateix estil (com inch blue o patufet). Sí serveixen per anar pel carrer quan caminen molt poc, és el més semblant a anar descalç, però evidentment es mullen si trepitgen aigua, etc
La categoria Step up és per l'etapa que ja caminen més però no tenen la soltura d'un nen gran. És molt flexible tb i am la sola de goma super fina, no tan com les de pell òbviament, i protegeixen més el peu. El meu fill de 23 mesos encara porta Step up i son fantàstiques, li queden com un gua des del primer dia.
I la categoria I walk ja pels caminadors, tb flexible però més reforçades.
Jo et recomano que vagis a alguna botiga a provarles, a la web de bobux hi pots trobar les botigues on en tenen.
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola

dj. jul. 14, 2016 11:35 pm

De totes maneres jo no els hi he posat sabates fins que han començat a caminar tot sols,als 15 mesos tots dos. Quan feien passetes agafats a algun suport anaven descalços o amb mitjons, fins i tot al parc a l'estiu. Dóna la casualitat que tots dos han començat a caminar a la tardor i això que m'he estalviat en sabates :content:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: