Barrera seguretat escala a paret de pedra

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Barrera seguretat escala a paret de pedra

dt. jul. 19, 2016 6:43 pm

Hola!!

Ha arribat el moment d'instal·lar una barrera a l'escala perquè la nena ja comença a intentar pujar-hi i comença a ser una cosa urgent! El problema és que no sabem quin tipus de barrera hem de comprar ja que s'hauria de fixar en una paret de pedra (per tan irregular) i la barana metàl·lica. Ens agradaria que no deixes marca en el futur a la paret de pedra (si s'instala amb tornillos a la junta potser no passaria res, però falta que per mides no coincideixi en una pedra gran...).

Algú de vosaltres s'ha trobat amb el mateix problema? Quin sistema heu fet servir? Alguna recomanació??

Gràcies!
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Barrera seguretat escala a paret de pedra

dc. jul. 20, 2016 11:44 am

Hi ha baranes que no s'han de collar. Porten una part adhesiva i cap problema per enganxar-la a la barana ni a la paret.
Si vos envia'm privat jo en tinc dues per estrenar a casa! Al final només en vam necessitar una.
euterpe
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

dc. jul. 20, 2016 6:43 pm

Hola! Nosaltres també estem en aquesta etapa en què la barrera de seguretat per a l'escala ja és una cosa urgent. Portem uns dies mirant-ne diferents i ens hem trobat amb dos problemes:

- la majoria no són prou amples per als 3 llocs en què n'hem de posar
- gairebé totes van collades a la paret per un dels dos costats

Tot just avui hem trobat un model que s'ajusta amb 4 punts a pressió (no es necessita cap cargol) i també ens permet allargar-la tant com vulguem mitjançant extensions que es compren a part. És el model Premier de la marca danesa BabyDan:

http://www.babydan.com/page1073.aspx?recordid1073=172

Aquest matí en una ferreteria m'han explicat que el que fa molta gent per no foradar la paret és foradar un llistó de fusta i després lligar el llistó amb brides a la barana.

Podries posar un llistó de fusta també a la paret per no haver de posar el punt de pressió directament a la paret de pedra irregular. És el que se m'acaba d'ocórrer; no sé si seria viable...
Imatge

Imatge
Jomateixa82

dc. jul. 20, 2016 11:24 pm

Hola!!

Martineta26 ja t'he passat un privat! Ara he tornat a rellegir el teu missatge i dius que les parts són adhesives? Així no crec que em vagin bé perquè la paret de pedra és irregular i per tant no crec que s'hi adhereixi prou com per ser segura.

Euterpe, he mirat l'enllaç que has posat, aquesta és possible que sí em vagi bé!! Moltes gràcies!! He rebuscat i he trobat algunes més que són d'aquest estil però amb alguna opinió dolenta... Realment la que has posat tu sembla de les més robustes.

Gràcies!!
euterpe
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

dj. jul. 21, 2016 1:05 pm

He descobert unes altres barreres de seguretat que van a pressió. Són de la marca Munchkin. A veure què et semblen!

http://es.munchkin.com/seguridad/barreras.html
Imatge

Imatge
Jomateixa82

dv. jul. 22, 2016 12:39 am

Hola euterpe,

Sí, les he vist, aquestes també semblen de bona qualitat. El que em fa por és que tan aquestes com les de babydan tenen una barra a sota i es pot ensopegar amb ella. Suposo que si no es vol utilitzar tornillos per enganxar a la paret ha de ser així o no hi hauria manera de que fos estable i segura.

N'he vist unes de molt xules que s'enrollen i així si t'interessa "s'amaguen", però clar, també són per enganxar a la paret...

Gràcies per l'ajuda!

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: