Llibreta d'estalvis per als fills

Més qüestions.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Llibreta d'estalvis per als fills

dc. set. 21, 2016 11:56 pm

Hola!!

Ja des d'abans que nasqués la nena ens haviem plantejat fer-li una llibreta i anar ingressant peles cada mes. Vam fer calculs i per poc que hi posis a la llarga és un bon pico!! Jo sempre he pensat que anar-hi posant fins als 16-18anys i posant 50 - 100 euros al mes (caldria fer molt bé els números que costa estalviar!!! :ufs: i si volem que tingui germanets hauràn de ser dos llibretes!) quan arribés a la majoria d'edat hi hauria suficient per a la matricula a la universitat (si és que hi vol anar), per una moto, un cotxe de segona mà... No sé.

Total, alguna recomanació?? De moment només he preguntat a la Caixa i m'han parlat de la llibreta súper tres, que si, té alguna coseta pensada pels nens però no dona cap rendibilitat i els del propi banc m'han dit que ara mateix difícilment trobaré cap llibreta que doni interessos...

Alguna de vosaltres ho ha fet? Hi ha algun lloc que et donin interessos per deixar aquests diners a plaç fixe o amb la situació actual no hi ha res d'aixó?

Em fa un pal anar a preguntar pels bancs jajaja. Si alguna em pot orientar li estaré molt agraïda!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Llibreta d'estalvis per als fills

dj. set. 22, 2016 9:37 am

Hola Jomateixa,

Quan la nostra nena va fer 1 any nosaltres li vam obrir un compte a Catalunya Caixa i cada més hi ingressem 60€. I la veritat és que quan de tant en tant mires quan n'hi ha penses que realment és senzill estalviar si t'ho proposes (sempre i quan es pugui està clar).
Ho vam fer a Catalunya caixa perquè el meu home hi treballava, ara s'ha fusionat amb BBVA i ho seguim tenint allà però si vols que et sigui sincera no en tinc ni idea dels interessos que dóna ni res d'això. Si que és cert que actualment donen molt pocs interessos a tot arreu, però alguna cosa donen.

Si vols parlo amb el meu home i que m'expliqui i ja et diré. Tot i que segurament per qui corre gent que treballa a la banca i que ens pot explicar.....
Imatge
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

dj. set. 22, 2016 10:25 am

Doncs jo amb això de que ara si no poses la nòmina al compte has de pagar una quota de manteniment mensual, ni m'ho havia plantejat. Però clar tens raó que no crec que demanin aquesta burrada en la del Super3, que només pot ser per nens. I potser als altres bancs per nens tampoc ho demanen, això no ho sé. Pels adults segur. Algú que ens orienti, si no jo també em decidiré per la de la Caixa, perquè tema d'interessos sí que és cert que crec que ara no en dónen, i tots els diners que familiars ens han anat donat pel nen han acabat al nostre compte i em sap greu.
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

dj. set. 22, 2016 8:58 pm

Nosaltres a la vegada que ens vam fer pla de pensions amb Mediolanum li vam fer a ella el "pla universitat" ara ja fà un parell d anys, pero si ems dona interessos, ademes d'altres beneficis, com paga extra segons nota selectivat o el equivalent quan sigui el moment i altres...
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

dj. set. 22, 2016 9:07 pm

Bones!
Una bona opció i que està donant una mica més d'interès que els bancs és en una asseguradora. Hi treballo. Si voleu info envieu-me un privat i us informo.
ner
Ubicació: Girona
Entrades: 557
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm

dv. set. 23, 2016 1:07 pm

Hola,

A casa nostra és com una tradició. Quan jo vaig néixer els meus avis em van obrir un compte corrent. I quan va néixer la meva filla, els avis també n'hi vam obrir un i hi fan una transferència cada mes. El tenim en nom de la nena al Banc de Sabadell i no hi ha despeses i dóna un mínim interès, poc però és com estan les coses.
Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

dv. set. 23, 2016 3:03 pm

Doncs nosaltres ho van pensar amb el fill gran i al final el que vam fer es ficar-li diners en un fons d'inversió, n'hi ha de mes conservadors i d'altres amb mes risc, pero sempre hi guanyes mes que al banc. En 4 anys ha passat de 1000 a 1400€, sense afegir-hi res mes nosaltres.
Imatge Imatge
Jomateixa82
Entrades: 552
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

ds. set. 24, 2016 4:22 pm

Gràcies per les respostes maques!!

Això de que no donin interessos es una caca... Però crec que amb la situació actual això anirà per llarg...

Shyla això del fons d'inversió no sé... Heu guanyat 100 euros per any, però si pel que sigui van mal dades podeu perdre o el capital aportat no és perd sota cap concepte (no crec jo...). És arriscar-se, si et va bé molt bé, però sino...

Montserrat això de l'asseguradora no sé com deu funcionar perquè sigui equivalent a la llibreta d'estalvis...
shyla
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

ds. set. 24, 2016 6:57 pm

El meu home treballa en el tema i hi esta a sobre, aixi que ell controla que aixo no passi. A mes ja et dic que n'hi ha de.molt risc que pots guanyar molt i tambe pots perdre.
Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: