Oli d'arbre de te

Més qüestions.
Flop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Oli d'arbre de te

EntradaAutor: Flop » ds. nov. 26, 2016 6:37 pm

Hola,

la meva nena té 12 mesos i una companya seva de la guarderia té Polls. M'han recomanat oli d'arbre de te i n'he anat a comprar a la farmàcia. El cert és que al sortir m'he adonat que hi posava que no es posés a menors de 3 anys. És oli pur al 100%. No sé què fer. La gent que en poseu, ho feu amb algun específic per a nadons?

I com l'administren, barrejat amb el xampú? En quines proporcions?

Moltes gràcies!
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1288
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Oli d'arbre de te

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 27, 2016 7:27 am

Bones guapa,
ai, els polls! em pica el cap només de pensar-hi.
doncs desconec el producte, però jo personalment si hi diu que no ho posis a menors de 3 anys, encara que sigui barrejat, jo no l'hi posaria.
Prova amb el vinagre, amb el cabell humit d'aigua tíbia (bé, aigua freda no li posaràs jeje, és perquè amb aigua calenta el vinagre fa més efecte) li poses vinagre. Jo li aplicaria amb un vas que haguessis barrejat el vinagre amb aigua i anar-li posant. li fas un "massatget" perquè el vinagre es posi per tots els cabells i li tapes el cabell amb una bossa; sí, ja sé, és difícil que aguanti la bossa al cap, però bé. Deixes actuar una estoneta. Després li esbandeixes el cabell. El tema de tapar el cabell amb la bossa és perquè no tinguin oxigen.
De totes maneres, ella en té o és de forma preventiva? Ho dic perquè si és de forma preventiva el consell de "l'àvia" és posar colònia al cabell. Jo no en sóc molt partidària, però almenys la colònia específica per nens porta un alcohol més suau.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. nov. 27, 2016 9:30 am

Jo els hi poso als dos des de ben petits. He comprat una ampolleta d'spray petita, i l'omplo d'aigua i hi poso dues o tres gotes de l'oli i amb això els pentino cada matí. Fa molta olor i amb dues o tres gotes per 50 ml (aprox) n'hi ha prou. Mai no han agafat polls!!
pucpuc
Entrades: 1368
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dg. nov. 27, 2016 2:26 pm

Jo tambe els hi poso desde petits i va molt be. Poso tres o 4 gotas amb la quantitat de sabo que els vull rentar el cap i ja esta.
El meu fill gran va agafar polls amb tres anys i em vaig informar molt perque no tornes a pasar i els poso aquest oli desde llavors ara te set anys i la peque tres i de moment mai mes n.han agafat. Tambe els pentino amb la pinta de polls un cop dutxats com prevencio.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. nov. 28, 2016 10:18 am

Jo tb tinc l'oli d'arbre de tè, i crec que posa no apte pels menors de 3 anys, perquè de fet tb és un complement alimentàri....!
Jo poso 2 o 3 gotes al xampú, i ja està i cap problema!
Com a prevenció va súper bé! Si no ho tens clar comenta-ho al farmacèutic de confiança, o al pediatre!
Però vaja, a nosaltres ens va genial!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5526
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 28, 2016 8:06 pm

L'essència d'oli d'arbre de té forma part de la nostra família des de que la meva gran en va agafar per primer cop a P3, en poso una mica al xampú de les nenes i el nostre (també en vam agafar nosaltres, va ser una gran infestació). Li he rentat el cap a la meva petita amb aquest xampú amb l'essència des que tenia un any més o menys i mai he tingut cap problema.

Li pots possar al xampú sense por, tres o quatre gotes.
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dc. des. 14, 2016 6:01 pm

La meva germana des que la neboda va començar a la guarderia amb dos anys que en fica sempre unes gotes dins del seu xampú i li ha anat de meravella!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: