Opinions marques de bolquers i tovalloletes

Més qüestions.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 17, 2017 3:41 pm

Hola mamis :o_o-o:

Què tal les vostres experiències amb les diferents marques de bolquers? :-)(-:

He cercat aquest tema i he alucinat que no hi hagues cap fil obert!!!! Amb la cua que porta el tema bolquers!!!!

Personalment, penso que estem molt i molt condicionades a que la marca Dodot és la millor i que la resta son "dolents" o de pitjor qualitat. Jo fa temps que penso que això no és així, amb l'experiència d'altres mamis que m'han demostrat que no sempre Dodot és el millor, però si el més car.

M'he remirat mil vídeos de Youtube sobre el tema, i he descobert una gran quantitat de marques blanques diferents. He arribat a la conclusió de que cada nen és un món (com per tot) i al que a un li va genial, a l'altre fatal, però bueno la questió es no caure a les garres de Dodot (em fa bastant mania, he de reconèixer!).

He comprat Toujors (Lidl), Carrefour, Deliplus (Mercadona) i BabySmile (Dia). Poca quantitat de cada, però com veieu la meva intenció es no acabar comprant Dodot!!! :content:

Experiències plis!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Gràcies!!!!!!!!! <:-)
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2017 11:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 17, 2017 6:14 pm

Per mi, els millors els del Lidl.
Amb la gran vaig fer com tu, en vaig comprar de varies marques i em van regalar dodot i quan vaig enganxar els toujours del lidl... amb la segona no vaig fer servir cap altra marca que aquesta.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: catalanna » dt. gen. 17, 2017 6:37 pm

Jo també sóc fan dels bolquers del lidl, però compte, els toujours normals (liles) no els night and day que diuen que no van tan bé. Jo també he provat els babysmile i van bé, però són un pèl més gruixuts. Al meu fill gran un dia d'emergència li vaig comprar suavinex i després de pagar-los a preu d'or li va sortir una mega erupció! Dodot també va bé, tant els blaus com els activity (però NO els taronges barats).
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: Náyade » dc. gen. 18, 2017 10:12 am

Moltes gràcies a totes dues!!!! :ok:

Neuetes d'això fa bastants anys, no? Ho dic pq crec que els de Lidl han canviat fa un o dos anys... això és el que he anat llegint per forums, no tinc ni idea. No parlo dels night & day que ja m'han dit que son malíssims, sino dels normals. Si veig videos de 3-4 anys d'antiguitat posen els Toujours pels núvols i últimament els posen fatal :ufs:

Els babysmile igual, videos en que van genial, absorveixen moltíssim, i altres dien que son mega-gruixuts, que tenen moltes fugues... A una amiga aquests li van genial, té un nen (que el sexe també influeix).

Els dodot tinc els Sensitive talla 1, la resta ni idea...

I marques de tovalloletes???? En aquest tema, les de Lidl no m'agraden gens les veig molt finetes. Tinc mostres de Dodot Sensitive, 2 paquets de Dodot blau i vaig comprar les verdes BabySmile que tenen 0 parabens i alcohol etc, que també és important.

Gràcies <:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: petitajo » dc. gen. 18, 2017 2:22 pm

Hola, jo soc fan dels dodots.
Una vegada vaig provar els del mercadona durant unes horetes i se li va posar tot el cul vermell. No vaig voler fer més provatures, si funciona i ho puc pagar ja està.

Vaig combinant els diferents tipus. Els taronjes per la migdiada de la llar (la nena), els blaus durant el dia i els activity per la nit, van molt bé.
Les tovalloletes, sempre dodot. Les sensitive quan eren molt petitons i ara combino blaves i activity, blaves quan nomes hi ha pipi i les altres m,agraden pq són gruixudetes i amb una passada es neteja molt.

Per sort la nena mentre esta desperta ja no en porta i pel nen fins fa poc no en vaig tenir q comprar, tothom me,n va regalar :-D
Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: Rossinyola » dc. gen. 18, 2017 2:28 pm

Biomoltex, més respectuós amb la pell dels nens i nenes i amb el mediambient (es degrada en 6 anys enfront dels 300 anys de mitjana que necessita un sol bolquer de les marques que esmenteu) preu competitiu (com un dodot( i fàcil de trobar . Els dodots i similars fan molta puedor amb el pipi per la quantitat de químics que porten, això amb Biomoltex no passa. La meva sogra té dodots a casa i se perfectament si n'hi ha posat un sense des vestirlo tansols per la forta olor. Per tovalloletes tb Biomoltex, sense les porqueries de les altres, biodegradables, tot i que a casa res millor que aigua i esponja . Per cert que els bolquers de tela van super bé i suposen un gran estalvi, ja sé que no és el tema del fil però molta gent no sap com n'és de fàcil!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: capseta » dc. gen. 18, 2017 2:54 pm

Hola!!

Jo tambe havia sentit que els de lidl anaven genial, quina pena que ja no sigui aixi.

Rossinyola ha escrit:Per cert que els bolquers de tela van super bé i suposen un gran estalvi, ja sé que no és el tema del fil però molta gent no sap com n'és de fàcil!


Jo voldré fer-ne servir amb la meva nena, així que si en tens experiència m'anirà genial que em diguis info. Pensava en rescatar algun post antic de bolquers de tela perque les que n'utilitzin em puguin posar al dia de marques, trucs i tècniques.
De totes maneres el primer mes o una mica més o menys, depén de com ho veiem, n'utiltizaré dels desechables per adaptar-nos.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 18, 2017 7:21 pm

Neuetes d'això fa bastants anys, no? Ho dic pq crec que els de Lidl han canviat fa un o dos anys...


Molts. Tants que ja m'han fet àvia. :-D

La gent que conec que els fa servir, n'estant encantats. Tan fàcil com comprar-los i provar-los, les opinions són molt subjectives.
Per cert, la petita fa servir els bolquers que son calsetes x la nit del lidl i van genial.
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: soleilua » dj. gen. 19, 2017 8:55 am

Hola noies! Per la meva experiència també sóc fan dels Dodot. Si és cert que no tinc Lidl ni Carrefour a prop.
Amb la gran vaig utilitzar de tot: Dodot taronges, Dodot blaus, Activity, Mercadona, Dia... I m'anaven tots bé, així que al final em vaig quedar amb els de Mecadona que eren més barats i tinc més a mà per anar a comprar.
Amb la petita vaig començar amb Mercadona, ja que com m'havien anat tan bé amb la gran...i amb menys de 1 mes ja em va agafar fongs! Així que vaig canviar a Dodot i mai més!

Les tovalloletes que més m'agraden són les verdes de Mercadona, sense olor, no massa mullades i bastant gruixudes.

Però bé, jo crec que cada mare i cada nen és un món...
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: DarthVero » dj. gen. 19, 2017 9:34 am

Per a mí els millors son els Dodot blaus. He provat Mercadona (son dolentíssims), Carrefour i Dia. Els de Lidl no els he provat. I de tovalloletes m'encanten les de Dodot Sensitive. En canvi el Dodot basic trobo que son força dolents en relació qualitat-preu.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 19, 2017 2:53 pm

Mil gràcies!!! Prenc nota de tot <:-)

Bolquers de tela, ja els hem descartat. Si, ho sé, queda malament dir-ho, però tirarem a lo fàcil. Potser amb el temps canviem, però al principi i amb tot el canvi que tindrem, ens quedem amb lo fàcil tot i que contamina molt :ufs:
Igualment agraeixo molt la suggerència ;-)
Imatge Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: jaruma » ds. gen. 21, 2017 8:45 pm

El meu té la pell una mica delicada, i des del principi li vaig posar Bio moltex. Només li irritaven la pell de l'esquena a l'estiu, per la suor. Ara se li han quedat petits (no sé si no fan talla 6, o si no la venen al Caprabo) i tirem de marques blanques. Els de Carrefour li provoquen una irritació a tot el culet, se li posa vermell com un tomàquet, així que mai més. Els de Mercadona li van bé, sobretot perquè són molt grans, i els del Lidl ens agraden perquè són molt finets, però la talla 6 és calceta i tampoc no ens resulta gaire pràctic.

Tovalloletes les de Bio moltex o les Huggies (tot i que no m'agrada que es trenquin quan les agafes!) perquè tinc entès que són més naturals (no m'he informat prou per afirmar-ho). Si no, Mercadona per pells sensibles. El millor és fer-les servir només fora de casa, però jo personalment he estat incapaç. Depèn del nen, de la situació i de la traça de la mare.

Amb els bolquers de roba em va passar igual: volia fer-lis servir, era una cosa que tenia claríssima, pel nen i pel medi ambient. Però em vaig dir: les primeres setmanes normals, i després ja li compraré els de roba. Però l'estrés i el caos es van allargar i allargar, i al final no vaig trobar el moment de fer el canvi. Recomano a qui els vulgui fer servir, proposar-s'ho molt seriosament des del principi.
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: dabru » dj. gen. 26, 2017 9:01 am

A nosaltres ens han anat molt bé els del lidl. He provat varias marques i ens quedem amb aquests. A més estan molt bé de preu.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions marques de bolquers

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 26, 2017 11:11 am

Moltes gràcies noies!!! <:-)
Imatge Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Aly84 » dj. gen. 26, 2017 4:53 pm

Hola!

Nosaltres amb tots 2 fills els que hem gastat més són els carrefour. Els trobem molt absorvents... A la nit aguanten bé i al canvi notem la pell força seca.

Dia i alcampo no ens van agradar... Cada 2 x 3 fugues... Lidl no tenim cap aprop...

Tovalloletes.... Sempre que som a casa les evitem... Fem servir esponja, aigua i sabó natural. Fora de casa fem servir les carrefour...

Sempre hem intentat canviar força sovint bolquer ... Quan he tingut mostres de Dodot tampoc he vist una diferencia tant substancial... Excepte el preu...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 26, 2017 6:08 pm

Noies!!, m'interessa molt aquest post, merci Nayade per obrir-lo!!! :ok:

La meva idea es fer servir els de tela, pero he llegit que el primer mes es una mica de trasbals.... aixi que potser comprare bolquers per recent nascut i pel 1r mes. Pero vull intentar lo dels bolquers de tela. No se si hi ha post, crec que si, pero molt antic/poc actualitzat... Capseta i Rossinyola ens animem a participar-hi o a crear-ne un o el que sigui?? Per no colapsar aquest dic....

M'apunto la marca aquesta de Bio Moltex, vull saber el preu però. Pero m'interessa el tema de pocs residus. Sino tirare de Lidl.

Aly84 Jo tambe voldria fer servir tovalloletes nomes per quan som fora de casa.

Anoto les propostes que doneu!!! :ok:
Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: jaruma » dj. gen. 26, 2017 9:02 pm


M'apunto la marca aquesta de Bio Moltex, vull saber el preu però. Pero m'interessa el tema de pocs residus. Sino tirare de Lidl.



A Caprabo valen 11'50 el paquet de 30 i pico. El bo és que sovint hi ha ofertes de 2a unitat a meitat de preu. A banda dels residus, es nota que conté menys químics, per les primeres setmanes jo els recomano. Encara tenen la pell molt delicada.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Rossinyola » dj. gen. 26, 2017 10:51 pm

crunchi ha escrit:Noies!!, m'interessa molt aquest post, merci Nayade per obrir-lo!!! :ok:

La meva idea es fer servir els de tela, pero he llegit que el primer mes es una mica de trasbals.... aixi que potser comprare bolquers per recent nascut i pel 1r mes. Pero vull intentar lo dels bolquers de tela. No se si hi ha post, crec que si, pero molt antic/poc actualitzat... Capseta i Rossinyola ens animem a participar-hi o a crear-ne un o el que sigui?? Per no colapsar aquest dic....

M'apunto la marca aquesta de Bio Moltex, vull saber el preu però. Pero m'interessa el tema de pocs residus. Sino tirare de Lidl.

Aly84 Jo tambe voldria fer servir tovalloletes nomes per quan som fora de casa.

Anoto les propostes que doneu!!! :ok:


Hola! els biomoltex tenen preu similar a dodot. Jo ara gasto de la talla 5 i val uns 10euros el paquet de 30 a l'Alcampo. També els trobo online, a vegades molt bones ofertes, a planetahuerto. Per recent nascut t'aconsello molt biomoltex, i encara millor la marca Naty, tot i que aquesta puja més de preu, però si t'ho pots permetre Naty és una passada: amb la meva filla gran vaig gastar Naty fins els 4 mesos (biomoltex no hi era encara) i després vaig passar als bolquers de tela (200 euros d'inversió que van durar fins que va deixar el bolquer, així que super estalvi). I parlant de bolquers de tela, sí, em passo pel post! :content:

I edito, jo només faig servir tovalloletes fora de casa. A casa, culet sota l'aixeta amb aigua i prou, i si està molt brut una mica de sabó suau. Les tovalloletes, per molt que siguin sense porqueries, no netegen mai igual que l'aigua, encara que sembli net el que passa és que no ho veiem ;-) :-D
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. gen. 26, 2017 11:19 pm

Hola Capseta,

Jo vaig obrir un fil sobre bolquers de tela i vaig trobar (bé, em van dir) un de més antic que ja estava obert. No sé perquè amb el buscador no trobo mai els fils antics que m'interessen, alguna cosa dec fer malament.

De fet ara t'he reobert i veig que tu també vas comentar alguna cosa! Aquest és el link:

viewtopic.php?f=27&t=46457

Veig que una noia va escriure ahir. Jo he anat adaptant alguna cosa i ara actualitzaré informació allà per si a algú li interessa.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: crunchi » dv. gen. 27, 2017 4:22 pm

Merci noies!!!! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::