Opinions marques de bolquers i tovalloletes

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: ner » dl. gen. 22, 2018 10:40 am

Hola a totes,

Recupero aquest post per actualitzar-lo. Algú fa servir els nous bolquers del Lidl (ara són lupilu enlloc de toujours)? M'han dit que han canviat la marca i ara fan talles petites com talla 2 però no sé si ha canviat la qualitat.

I algú ha provat els de la marca chelino? He vist algun foro i en parlen molt bé. I els huggies?

I de tovalloletes quines feu servir per rescent nascuts?

Amb la meva primera filla (nascuda el 2014) els Toujours del lidl són els que m'anaven millor però abans només feien talles grans 3, 4 i 5 crec i tovalloletes utilitzava les dodot blau o la marca blanca del bonpreu. I quan era més petita (talla 1 i 2) vaig utilitzar els arxi coneguts "Dodot Sensitive" i Huggies i tovalloletes huggies. També vaig provar altres marques: moltex, dia etc però em vaig quedar amb aquestes que són les que m'anaven millor i era pràctic comprar-los. D'aquí a res naixerà la meva segona filla i haig de tornar amb els bolquers (descarto els de roba, amb això aniré a lo fàcil). A on comprava huggies no n'he trobat i per ara he comprat un paquet de Dodot Sensitive que és el que vaig trobar. Però vull provar d'altres. M'apunto el que he llegit del Biomoltex i el provaré.
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 22, 2018 4:14 pm

Després d'un any provant bolquers, els meus TOP eren es Toujours i els de Mercadona. Ara han canviat els Toujours pels Lupilu i han perdut una mica de qualitat, però igualment van bé.
De recent nascuda vaig fer servir molts, però els dodot Sensitive van prou bé (odio l'olor però bueno) i els Toujours de luxe talla 1-2 incloses.

Tovalloletes per mi les millors son les BabySmile de dia/clarel perquè no tenen ni fenoxietanol, alcohol ni parabens, son barates, oloren genial i van molt bé. Segur q no son les millors però per mi perfectes.

Ojo amb les opinions per internet, moltes estan obsoletes pq els productes van canviant... Jo odiava els bolquers Mercadona i ara els han canviat (fa pocs mesos) i han millorat.
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 22, 2018 6:38 pm

Hola! primer de tot enhorabona per aquest embaràs!!!

Jo he comprat els Moltex. De recent nascut vaig comprarli els Moltex Bio, talla 2 i vam fer servir un parell de paquets. Després ja ens vam passar a Moltex Premium (els del Pocoyó) talla 3. I actualment ja utilitzem talla 4 dels Moltex BBTip. Els compro sempre a la web de Bebitus, quan fan la promoció del 2x1 i surten molt be de preu, molts cops els compro a 12 o inclus 7 centims la unitat!!! Més barats que els de marca blanca.
Els chelinos els vam provar i li anaven bé, però no vaig repetir, suposo que pel preu, que aquests Moltex surten molt bé pel preu que tenen. A la seva web pots demanar mostra :ok:
Els de Lidl Toujours me'ls van regalar i bé, però no els vaig canviar pels Moltex. No em van agradar lo suficient com per comprar-ne. Ara sé que han canviat de marca (Lupilu) i he llegit opinions bastant dolents al FB de Lidl. No ho sé, deien que irritaven la pell dels bebés, però jo no els he provat.

Tema tovalloletes he utilitzat varies. Atenció amb les de Dodot Sensitive, que a la web de dodot pots demanar mostra i t'envien un packet pel bolso i un val de descomte de 4 euros per quan compris una caixa d'aquestes blaves dispensadora de tovalloletes Dodot que val 4,39euros al Clarel. Et surt el pack a 39 centims. Val molt la pena!!!
He provat les tovalloletes de Moltex del pocoyó i prou bé. I les Bio Wippes de Moltex també estàn prou bé. Però ultimamemt utilitzo les Huggies, que les compro a Bebitus i surten bé de preu, i m'agraden perque practicament no fan olor. Son les Huggies Care crec, però hi ha varios models. De moment estic amb aquestes i m'agraden més que totes les altres.

Com tot, tot és provar i depèn molt de cadascú... a mi el tema olors en les tovalloletes és clau jejeje :-()-)
Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: jaruma » dt. gen. 23, 2018 7:59 pm

El meu ja només en porta per dormir, i per provar vaig agafar els marca Eroski i m'han sorprès positivament. Són primets i tous, em recorden als del Lidl d'abans. En canvi els del Mercadona els trobo massa durs (dur no és la paraula, però ara no em surt).
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions marques de bolquers i tovalloletes

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 27, 2018 9:33 am

Si, els Eroski van prou bé però la tireta de dins li estava una mica apretada no sé perquè. Els de Mercadona són més rígids, però ara els han canviat i son més suaus. El pipí ja no queda tan tan "mazacote".
Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::