Ergobaby adapt vs ergobaby pack evolutiu

Més qüestions.
dabru
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Ergobaby adapt vs ergobaby pack evolutiu

EntradaAutor: dabru » dj. gen. 26, 2017 9:18 am

Hola,

Vull comprar la motxilla ergobaby, però tinc un dilema, a veure si em podeu aconsellar: M'agradaría saber les vostres opinions referent a la nova ergobaby adapt i la que hi havia fins ara la ergobaby pack evolutiu. La vull per portar el bebe desde naixement. Per una banda, veig que la nova adapt no necesita coixi adicional i té suport lumbar, però la motxilla en sí la veig poca cosa comparada amb l'altre. En canviar la ergobaby pack evolutiu hi has de posar el coixi adicional, es fácil i práctic de posar? I la motxilla en sí la veig mes gran i protectora. Però no té el suport lumbar.

Quina m'aconselleu?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1354
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Ergobaby adapt vs ergobaby pack evolutiu

EntradaAutor: shyla » dj. gen. 26, 2017 2:25 pm

La nova esta pensada pero fer-se servir desde el naixement. L'altra no es recomana fins que el bebe no s'aguanti sol assegut, lo del coixi no es gaire recomanable tenint opcions millors
Imatge Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. gen. 26, 2017 2:55 pm

Els meus cunyats tenien el ditxós coixí, i no el suporto jo! Anava en molt mala posició la peque i tot i explica'ls-ho, no ens feien mai cas...!
Jo buscaria opcions estil foulard, pels primers mesos i després la motxilla potser..!
Náyade
Entrades: 865
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dv. gen. 27, 2017 12:29 pm

dabru, el que et diuen les compis. Quan vem fer el curset aquell de porteig, ens van dir que hi havien adaptadors tipus coixí però que no era lo ideal. Que òbviament millor aquell coixí en una motxilla ergonòmica de veritat, que una motxilla d'aquelles dolentíssimes! Però que lo millor era una marsupi o un fular elàstic per recent nascuts fins els 6 mesos aprox que ja poden pasar a una motxilla.

L'ergobaby no la conec i tampoc et puc dir massa... només el tema dels adaptadors, que no sempre és el més recomanable, però dins de lo "dolent" no és el pitjor ni molt menys!!!

Pots escriure a Aupali o Kangura, que segur que et poden ajudar!!!
Imatge
dabru
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: dabru » dv. gen. 27, 2017 1:15 pm

Moltes gràcies pels consells noies!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants