Pulseres identificatives pels fills

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. feb. 23, 2017 10:49 pm

Hola!!!

No sé si aquest és el lloc adeqüat per a fer aquesta consulta... però al subfòrum següent no hi ha apartat per temes generals, i al de nens de 3 anys potser tampoc encaixa...

La qüestió és que fa temps que em ronda pel cap fer-li a la nena una pulsera identificativa, ara té 19 mesos. La idea seria per quan vagi d'excursió a la llar d'infants (ara no hi va encara però l'any vinent segurament sí), en sortides familiars en llocs amb aglomeració de gent, en dies de platja en plè mes d'agost... Espero no trobar-m'hi mai però si per un descuit es perdés em moriria!! Almenys amb la pulsera duria escrit un telèfon perquè ens poguessin localitzar ràpidament.

Penseu que és una exageració? Teniu algún mètode de controls dels fills en aquests moments? Buscant informació he vist algunes polseres que fins i tot porten gps perquè els puguis "seguir/localitzar" tu mateix amb el mòbil, ara bé surten molt cars i no sé fins quin punt cal arribar a una cosa així o grabar-ho en una placa (que és el que he estat valorant) o bé si assegurarnt-se que porti un telèfon de contacte n'hi ha prou... He vist cintes estil a les de l'hospital que surten tiradissimes de preu i potser no cal matar-s'hi fent-ne una més resistent....

Si n'heu fet servir fins quina edat creieu què és convenient? Jo penso que el risc comença ara que camina amb molta més soltura i té ganes d'explorar, però potser amb 3-4 anys ja té prou "seny" com per no apartar-se massa dels pares?? No en tinc ni idea!!
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: wana » dj. feb. 23, 2017 11:13 pm

Aquest estiu jo vaog comprar una pulsera x cada fill (nen de 2 i nena de 5). En tot l,estiu no se l,han tret!!!!!!
A l,imaginarium hi ha de divertides i la veritat es q estem tots + tranquils.
La veritat es q no les he tornat a utilitzar però pq nl les veig i no em recordo però ara m,has fet pensar-hi.
Gràcies >.-<:
Migada
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 23, 2017 9:13 pm

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: Migada » dv. feb. 24, 2017 10:11 am

La marca stickets també en tenen, els meus fills els i he fet per casos Com comenten.
Les compres per internet, a la pàgina: www.stickets.es
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 24, 2017 10:23 am

Bones,
doncs és un tema interessant. Si és per com diu la companya wana per ús diari, està bé posar una polsera. Si és per un dia puntual com una excursió o anar a un lloc amb molta aglomeració de gent, doncs jo el que he fet en alguna ocasió és cosir-li una cinta al jersei tipus la que porten amb el nom però amb els telèfons, un tros de veta utilitzant retolador especial per roba que no marxa.
Pel que fa a l'edat, jo crec que fins que puguin aprendre's el número de mòbil de memòria o portin un mòbil ells, o sigui que ben grandets.
La por crec que mai ens marxarà, perquè quan comencin a anar sols pel món també patiré, jeje
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. feb. 24, 2017 11:34 pm

Hola noies!

Aquestes de la pàgina stickets són resistents? És que les d'aquest tipus em fa l'efecte que es poden trencar fàcilment... Sembla paper com les pulseres d'hospital, no?

Les d'imaginarium no sé com són, ja passaré per algun a mirar-ho..

Les que havia mirat jo per internet són com de cautxo, o silicona, i s'hi pot grabar el nom en la pulsera mateix o en una placa. Em semblen més resistents i duradores, però diria que la talla petita és massa gran... Sol posar des dels 3 anys... Així que per més petits hauria de ser una tipus sticket i a partir de tres anys de les altres?

I el tema gps és massa no?

Gràcies maques!
Avatar de l’usuari
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: marteta75 » ds. feb. 25, 2017 9:13 pm

Les de stickets son resistents, eh. No et se dir quants dies les va portar el meu fill però la vaig acabar tallant (potser un mes o 15 dies, no ho recordo) i pots personalitzar el missatge. Jo les vaig comprar per anar a Londres, que em feia cosa si passava qualsevol cosa i vaig posar nom, telèfon i llengües que parla. Després a l'estiu també li vaig posar una altra i va aguantar temps eh.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Pulseres identificatives pels fills

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 26, 2017 12:22 am

Gràcies Marteta75!

Així si són resistents són una bona opció!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::