DIU i caiguda de cabell

Més qüestions.
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: Aile » dt. maig 09, 2017 4:08 am

Bona nit
Us comento a veure si alguna s'hi ha trobat.
He tingut la bebe fa 3 mesos, just al pasar la quarentena em vaig posar el DIU Mirena.
Estic experimentant una caiguda del cabell molt forta, va començar al mes de parir crec pero va en augment, em dutxo i cauen metxons... Estic espantada. Ho he avisat al gine i diu que pot ser efecte secundari del Mirena, que es extrany pero passa. Dilluns hi tinc hora i diu de valorar un DIU de cobre o medicacio (Androcur 50mg) pero que esta contraindicat amb la lactancia, a e-lactancia surt com a risc alt.
A alguna li ha pasat? Se que despres de parir cau el cabell pero es normal que sigui a grapadets? Em noto molt menys volum i em sento molt angoixada. A part estic com inflada, no se si tambe pel DIU. Em fa rabia treurel perque se que moltes ho han pasat fatal en la col.locacio i a mi no em va fer cap mal.
Tambe em pregunto si al treurel vindra la regla...
Gracies per llegirme
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: garota » dc. maig 10, 2017 4:26 pm

Holaaaa! Doncs jo no sé sisi pot ser del! DIU, però en el postpart en sí, el cabell cau moltíssim, tot el que no.ha caigut durant l'embaràs i més! A mi em va caure molt i molt, realment a metxons.... i.al cap d'uns mesos passa!
Avatar de l’usuari
Bea
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: Bea » dc. maig 10, 2017 5:52 pm

Aile, per casualitat tens SOP o un altre desequil•libri hormonal diagnosticat? Els anticonceptius empitjoren la resistència a la insulina, el que aumenta el clima androgènic del cos i afavoreix entre d'altres la caiguda del cabell, l'acné, la sortida de pèl a on no toca, l'aument de pes abdominal, pell i cabell més grassosos, ...
En principi, el DIU Mirena té un impacte molt més reduït que els anticonceptius orals, però el principi actiu que conté és igualment Levonorgestrel, un porgestàgen sintètic, que és el que impedeix l'ovulació. Si parteixes d'una alteració hormonal prèvia, et podria empitjorar la caiguda de cabell ja prou dramàtica del postpart. Potser hauries de consultar un endocrí, els coneixements dels ginecòlegs sovint són limitats en aquesta àrea.
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Re: DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: Aile » dc. maig 10, 2017 9:09 pm

Bona nit
Primer de tot gracies per les vostres respostes. No pateixo SOP, potser si que es del post part pero es molt bestia. Sabeu quants medos et pots passar així?
Avatar de l’usuari
Bea
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: Bea » dc. maig 10, 2017 9:14 pm

Jo recordo com molt dramàtics el segon i tercer mes postpart, després em va millorar una mica, però diria que fins als 6 mesos encara anava caient, però ja havien sortit molts nous i es disimulava.
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Re: DIU i caiguda de cabell

EntradaAutor: Aile » dj. maig 11, 2017 9:10 pm

Moltes gracies, intentare tenir paciencia...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: