Llar d'infants barrí Sant Ramon (les corts)

Més qüestions.
LCD
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 3:29 pm

Llar d'infants barrí Sant Ramon (les corts)

EntradaAutor: LCD » dv. maig 12, 2017 8:20 am

Hola!
Estem mirant Llars d'infants al barri Les Corts per la zona de St. Ramon/Collblanc. Hem visitat Montserrat i Dídac, no veiem cap gran diferència entre elles. Algú té referencies d'alguna d'elles?
Merci!
sunjamer
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 11, 2019 9:41 am

Re: Llar d'infants barrí Sant Ramon (les corts)

EntradaAutor: sunjamer » dl. març 11, 2019 9:45 am

Bon dia.

nosaltres també busquem per la zona. NO coneixem encara Didac i Montserrat. A collblanc hi ha una que es diu Vicky i una mica mes lluny Guinyol. També hi ha una a collblanc amb riera blanca pública que es diu Escola bressol Nova Fortuny.

A veure si podem anar ampliant informació d'aquesta zona.

Gràcies.
lclavife
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 06, 2018 5:57 pm

Re: Llar d'infants barrí Sant Ramon (les corts)

EntradaAutor: lclavife » dv. març 15, 2019 11:18 am

Jo vaig estar mirant moltíssimes llars, era important més enllà de la part de la cura, és una edat importantíssima a molts nivells i volia una llar que així ho contemplés.
Finalment vaig escollir Guinyol, és una llar situada a una casa, des de fora la veritat és que no promet massa però jo estic totalment encantada. Té una plantilla estable de fa moltíssims anys, la directora és psicopedagoga i les activitats que fan, i el seu dia a dia està molt pensat, no fan coses perquè sí.
Les educadores són encantadores i molt carinyoses amb els nens. El meu fill va encantat, i el meu segon també hi anirà. Realment la recomano moltíssim!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::