Patinet/plataforma adaptable al cotxet

Més qüestions.
Annaïs
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dc. jul. 16, 2014 2:16 pm

Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: Annaïs » dj. juny 08, 2017 6:32 pm

Hola,

tinc un bugaboo camaleon i m'han recomanat de adaptar-hi una plataforma amb seient per la meva filla gran que tindrà 2 anys quan neixi el petit.

L'heu fet servir? Us ha anat bé? El feu servir amb seient o sense?

Si algú té l'oficial de la casa bugaboo, que fa corva per poder-lo dur més còmodament i se'l ven, també m'ho pot dir per aquí!

Moltes gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 18, 2017 11:50 pm

Hola,

M'interessa també el tema perquè jo també tindré un segon fill quan la gran tingui 2 anys i mig i suposo que em farà falta un patinet o seient...

Els universals són realment aptes per tots els cotxets? El chasis del meu fa com una curva elevada on hi ha cistella i no sé si allà s'hi podrà acoplar!

Realment s'amortitzen o el germà gran passa d'anar-hi?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
PEDRA LLUNA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm

Re: Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: PEDRA LLUNA » dc. juny 21, 2017 3:46 pm

Enhorabona per l'embaràs noies!!!! els meus fills es porten 20 mesos, jo el patinet l'he fet anar quan no tenia més remei, quan vaig sola i no puc portar als 2. La nena gran no li agrada ni el cotxe, ni caminar, ni el patí, però per a trajectes curts com anar a la llar, aconseguia convencer-la per a pujar, ella hi pot anar asseguda i dreta, la bossa del cotxet l'enganxo de les pinzes al lateral, o sigui, el petit va de cara a mi, ella aseguda cul a mi, i la bossa al costat. El problema és que com no va lligada, si parem i no vol anar, surt corrents i s'escapa, si puc intento convencer-la per tornar a pujar i si fem mig trajecte ja em va be. Si anem amb el papi, no sol voler patí, és molt fácil d'enganxar i treure. Els que son només per anar drets ocupen menys lloc, però no els veig tant pràctics.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 25, 2017 11:03 pm

Gràcies pel consell PEDRA LLUNA,

Jo també veig més pràctic el patinet que pot anar dret o assegut...
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: MamiMestra » dl. jul. 10, 2017 3:48 pm

Jo tinc el patinet amb seient pel bugaboo bee i em va genial. El veia un pèl car però l'estem amortitzant molt en 2 mesos que té la petita. La meva gran té casi 3 anys i acostuma a anar encantada amb el patinet. Això sí, asseguda! No li agrada gens anar de peu, però és una nena molt tranquileta i no li van les emocions fortes, jeje
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Patinet/plataforma adaptable al cotxet

EntradaAutor: martulineta » dj. jul. 27, 2017 3:09 pm

Jo no tinc un bugaboo pero tambe porto patinet al cotxet. La petita te 3 setmanes i la gran 3 anys i de moment ens va genial per anar a comprar, anar i venir de casa els avis, al parc etc es que la nostra gran es de les que sempre estan cansades sabeu? Sempre vol anar a coll i a caballito i el patinet per ella es una cosa divertida, pot veure la seva germaneta i no es cansa. Nosaltres vem comprar nomes el patinet per provar a veure que tal ja que el seient l'hem de comprar a part i acoplar-li i val un bon pico pero vem pensar que si de bones a primeres li compravem amb seient ja no voldria anar-hi a peu ni li hem comentat la opcio d'anar asseguda i de moment molt be.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::